2026-02-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Då var det färdigjobbat kl 11.30 och nu dags för Hannas favoritaktivitet - shopping på Dollarstore! Alla hjärtans dag i Soffassons hushåll börjar bli till en värre tillställning än julafton.

Undrar om hon är ärlig med Försäkringskassan om att hon jobbar ca 25%. Hon får ju inte ta ut vab för 8 timmar om hon bara jobbar 2,5 timme per dag….
Citera
2026-02-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Det ser du väl på bilden att det är köpedeg! Den är ju helt rak i kanterna. Bara utrullad direkt från paketet. Men för Hanna är det hemlagad pizza. Dvs inte tagen direkt från frysdisken.
Har inte sagt att hon inte har köpt. Förklarar bara vad jag tycker att hemmagjord pizza innebär 😅
Citera
2026-02-13, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Undrar om hon är ärlig med Försäkringskassan om att hon jobbar ca 25%. Hon får ju inte ta ut vab för 8 timmar om hon bara jobbar 2,5 timme per dag….
Hur ska man bevisa hur många timmar man jobbar som influenser menar du? Är ju bara att hitta på eller?

Det är hon säkert inte men så länge ingen hör av sig med tips till försäkringskassan om att Hanna troligtvis jobbar mindre litar de säkert på vad Hanna säger. De lär ju inte följa henne på ig och gå in och granska henne
Citera
2026-02-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hur ska man bevisa hur många timmar man jobbar som influenser menar du? Är ju bara att hitta på eller?

Det är hon säkert inte men så länge ingen hör av sig med tips till försäkringskassan om att Hanna troligtvis jobbar mindre litar de säkert på vad Hanna säger. De lär ju inte följa henne på ig och gå in och granska henne

Jag anser att hon bör ha koll på sin arbetstid och ange den ärligt. Det var allt jag sa….
Citera
2026-02-13, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag anser att hon bör ha koll på sin arbetstid och ange den ärligt. Det var allt jag sa….
Ja verkligen
Citera
2026-02-13, 14:45
Medlem
Knappast.......s avatar
10 dagar per månad har de rätt att ta ut vabb då i snitt, av totalt 120 dagar per år. Är väl så ofta hon säger att L är sjuk minst.
Senast redigerad av Knappast....... 2026-02-13 kl. 14:47.
Citera
2026-02-13, 15:38
Medlem
Hennes sparande verkar gå toppen 👍🏼

Skulle vilja se hennes kontohistorik för en månad 💸
Citera
2026-02-13, 15:47
Medlem
En influenser för mig är någon som influerar andra. Hade verkligen varit influerade att lägga ner mindre pengar på shopping till ett bra sparande.
Citera
2026-02-13, 16:22
Medlem
Citat:
En influenser för mig är någon som influerar andra. Hade verkligen varit influerade att lägga ner mindre pengar på shopping till ett bra sparande.

DET hade inspirerat!
Citera
2026-02-13, 16:37
Medlem
Citat:

Känns som att det finns mycket content att skapa kring det också, om hon hade följt upp det regelbundet. Men det brukar ju gå sådär...
Citera
2026-02-13, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulleribocken
Känns som att det finns mycket content att skapa kring det också, om hon hade följt upp det regelbundet. Men det brukar ju gå sådär...
Ja, det gäller att ha fantasi, hade själv inte kunnat vara influenser för har dålig fantasi. Det är mest inlägg på reklam, shopping och problem med kroppen
Citera
2026-02-13, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Såklart hon inte är. Antingen så vab-fuskar Hanna i brist på samarbeten, eller så klarar hon inte att hämta/lämna på förskolan (kanske någon har kollat på henne eller begärt ett utvecklingssamtal och Hanna tar det personligt).
Kanske det även är så att Hanna sagt upp/tvingats säga upp platsen då Lars aldrig är där ändå. Kanske är det så att Hanna känner att hon inte kan göra mer content om förskolestart så allt blev meningslöst.
Lars är bara ett husdjur som ska dra in pengar till hushållet.
Visst har antal stora samarbeten minskat? Det är min känsla iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in