2026-02-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
En annan IVF influencer har idag lämnat paket, handlat färg på Rusta, spacklat ett rum, tejpat och målat ett annat rum, lagat middag samt tejpat ett tredje rum inför målning - samt haft 2 barn runt sig. Och Hanna har knappt rört sig från soffan idag förutom att kavlat ut färdig pizzadeg och skönt på lite topping..men så har hon ju mens!!
Det låter ju väldigt effektivt, men det kan man inte räkna med att alla människor ska orka!
Citera
2026-02-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Då var det fortfarande 45 min kvar innan solen gick upp, men okej hon har säkert skrivit precis så som det var! 😝

Alla som någonsin varit vaken på morgonen vet att det blir ljusare en bra stund innan solen går upp på pappret. Visst kan hon ljuga om tiden men tycker det var en rätt fånig grej att haka upp sig på 🤷🏼‍♀️
Citera
2026-02-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Alla som någonsin varit vaken på morgonen vet att det blir ljusare en bra stund innan solen går upp på pappret. Visst kan hon ljuga om tiden men tycker det var en rätt fånig grej att haka upp sig på 🤷🏼‍♀️
Man kan aldrig tillgodose allas åsikter, du har säkert själv skrivit fåniga säker att hänga upp sig för 😊men såklart kan hon ha rätt, men har svårt att se det
Citera
2026-02-12, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon valde en fråga som nästan alla vuxna människor kan svara på. Enbart för engagemang. Absolut ingen bryr sig om när främlingar fick barn.

Hahaha ja eller den då : hur mår du? Hahahaa
Citera
2026-02-12, 22:30
Avslutad
"Berätta hur gammal du var när du fick barn! Det hade varir så kul att veta!"

Hahahaha asså förlåt men va??!

Mm. Super. Kul.

Hon e fan trög på riktigt asså
Citera
2026-02-12, 22:31
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Hahaha ja eller den då : hur mår du? Hahahaa

Ska svara på den nästa gång och skriva "jag mår skit så tänkte ta livet av mig idag" bara för att se om Hanna ens reagerar 😅. Troligen blir det en block.
Citera
2026-02-12, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon har gjort sådär flera gånger, ljugit om tiden. Senast kom jag på henne då hon hade en köksklocka med på bilden som visade att klockan var 8:40 och inte 06:00.

Jag tror hon ljuger för att verka lite märkvärdig, att hon minsann är supermum redan klockan 06 och leker med sitt barn.

Hon är verkligen en supermum om hon pallar leka med sitt barn kl 6, för de gör då fan inte jag! 🤣
Citera
2026-02-12, 23:08
Medlem
Över 1000 människor har alltså svarat på århundradets tråkigaste fråga ”hur gammal var du när du fick barn?” 😭😭
Vad är det för FEL på folk??!
Och det kliar i hela kroppen över att Hanna väljer att lägga ut och göra denna fråga till ett content. HUR kan denna människa ha 67k följare?! JAG FATTAR INTEEEEEE
Citera
2026-02-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hon skrev hemmagjord, för mig innebär det att göra egen deg då också

Det ser du väl på bilden att det är köpedeg! Den är ju helt rak i kanterna. Bara utrullad direkt från paketet. Men för Hanna är det hemlagad pizza. Dvs inte tagen direkt från frysdisken.
Citera
2026-02-12, 23:21
Medlem
Tror faktiskt inte alls på att L är sjuk.
Citera
2026-02-13, 03:34
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Hon är verkligen en supermum om hon pallar leka med sitt barn kl 6, för de gör då fan inte jag! 🤣

Gud nej, absolut ingen mamma i världen har någonsin tyckt att 06 är en perfekt tid för fysiskt ansträngande lek. Inte heller Hanna men hon ljuger ihop en storie om det.
Kan däremot tänka mig att Hanna går upp tidigt med Lars vissa dagar, för att kunna spela in content i lek/pulkabacken innan riktiga människor/barn hinner komma dit.
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-02-13 kl. 03:39.
Citera
2026-02-13, 03:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Tror faktiskt inte alls på att L är sjuk.

Såklart hon inte är. Antingen så vab-fuskar Hanna i brist på samarbeten, eller så klarar hon inte att hämta/lämna på förskolan (kanske någon har kollat på henne eller begärt ett utvecklingssamtal och Hanna tar det personligt).
Kanske det även är så att Hanna sagt upp/tvingats säga upp platsen då Lars aldrig är där ändå. Kanske är det så att Hanna känner att hon inte kan göra mer content om förskolestart så allt blev meningslöst.
Lars är bara ett husdjur som ska dra in pengar till hushållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in