2026-02-12, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Det är inte så ljust vid 06:15, solen går upp senare
Precis vad jag tänkte… i Sthlm är det kolsvart tills runt sju
Citera
2026-02-12, 19:54
Medlem
Bobhallonsafts avatar
775 inlägg på menlösa frågan som ingen bryr sig om förut de som skriver och lämnar ut sina liv om ålder och barn. Det är även menlös för HT - enbart för engagemang - hon har inte gillat eller kommenterat EN ENDA KOMMENTAR (vad jag kan se) 🙈🙈🤡🤡🤡🤡🤡
Citera
2026-02-12, 19:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
775 inlägg på menlösa frågan som ingen bryr sig om förut de som skriver och lämnar ut sina liv om ålder och barn. Det är även menlös för HT - enbart för engagemang - hon har inte gillat eller kommenterat EN ENDA KOMMENTAR (vad jag kan se) 🙈🙈🤡🤡🤡🤡🤡

Hon valde en fråga som nästan alla vuxna människor kan svara på. Enbart för engagemang. Absolut ingen bryr sig om när främlingar fick barn.
Citera
2026-02-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Ja helt vrickat! Dock bara 1,16% av hennes följare så väldigt dåligt engagemang men ändå den där hjärndöda frågan förtjänade noll svar.
Citera
2026-02-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
I SS gick solen upp kl 7.42 i morse så nej, den bilden kan omöjligt vara tagen kl 6.15. 🤪
Citera
2026-02-12, 20:32
Medlem
Citat:
Nu kommer hon bli sjuk bara för att du skriver sådär!!😅
Råkade skriva sjuk onödigt många gånger också 🤣
Citera
2026-02-12, 20:34
Medlem
Hon har väl knappt svarat om någon alls på sitt senaste inlägg? Det visar hur innehållslöst hennes liv är. Engagera dig i så fall om du ställer frågor till dina följare, ett oombett tips😄vad vill hon att inlägget ska leda till? De som svarar känner ju av om du inte svarar dem
Citera
2026-02-12, 20:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
I SS gick solen upp kl 7.42 i morse så nej, den bilden kan omöjligt vara tagen kl 6.15. 🤪

Hon har gjort sådär flera gånger, ljugit om tiden. Senast kom jag på henne då hon hade en köksklocka med på bilden som visade att klockan var 8:40 och inte 06:00.

Jag tror hon ljuger för att verka lite märkvärdig, att hon minsann är supermum redan klockan 06 och leker med sitt barn.
Citera
2026-02-12, 21:16
Medlem
Citat:

Hon sa ju 40 min så just den snutten kan ju vara filmad i slutet av den tiden, när det börjat ljusna
Citera
2026-02-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Hon sa ju 40 min så just den snutten kan ju vara filmad i slutet av den tiden, när det börjat ljusna
Då var det fortfarande 45 min kvar innan solen gick upp, men okej hon har säkert skrivit precis så som det var! 😝
Citera
2026-02-12, 21:43
Medlem
En annan IVF influencer har idag lämnat paket, handlat färg på Rusta, spacklat ett rum, tejpat och målat ett annat rum, lagat middag samt tejpat ett tredje rum inför målning - samt haft 2 barn runt sig. Och Hanna har knappt rört sig från soffan idag förutom att kavlat ut färdig pizzadeg och skönt på lite topping..men så har hon ju mens!!
Citera
2026-02-12, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
En annan IVF influencer har idag lämnat paket, handlat färg på Rusta, spacklat ett rum, tejpat och målat ett annat rum, lagat middag samt tejpat ett tredje rum inför målning - samt haft 2 barn runt sig. Och Hanna har knappt rört sig från soffan idag förutom att kavlat ut färdig pizzadeg och skönt på lite topping..men så har hon ju mens!!
Hon skrev hemmagjord, för mig innebär det att göra egen deg då också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in