2026-02-12, 16:51
Medlem
Drevets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Bitch, please. Allard har i åratal hållit på med den här stilen och den hör inte hemma i en demokratisk beslutsförsamling. Jag ser inget som helst problem med att de ignorerar någon som beter sig som Allard & co.

Du behöver förstå att Allard inte är ute efter svar. Han är ute efter att skapa content genom att antingen ranta och framstå som en folkets hjälte, eller provocera fram reaktioner som han kan fånga på video och posta. Tyvärr går det där tramset hem hos outbildade idioter som blivit hjärntvättade av sina algoritmer. Det gör att nötterna t ex helt ignorerar att Allard med hög röst säger "JAG SÄGER VAD FAN JAG VILL TILL DIG, VAD SKA DU GÖRA ÅT SAKEN? VAD SKA DU GÖRA ÅT SAKEN?" men tycker att det är "hot" när någon svarar "det får du allt se".

Det är sorgligt.

Har reagerat på samma sak, handlar mer om att vara en politisk influencer och skapa content. Bara kolla att alla från ÖP filmar med mobiler precis hela tiden.

Är inte Allard från nån sorts överklass familj? Eller har jag hört fel?
Men också vad har han haft för jobb i sitt liv?
Citera
2026-02-12, 17:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Drevet
Har reagerat på samma sak, handlar mer om att vara en politisk influencer och skapa content. Bara kolla att alla från ÖP filmar med mobiler precis hela tiden.

Är inte Allard från nån sorts överklass familj? Eller har jag hört fel?
Men också vad har han haft för jobb i sitt liv?

Allard har inte haft något "vanligt jobb" i sitt liv, överklass kommer han inte ifrån, men medelklass. Det finns en Allard i hans släkt långt tillbaka som var engagerad politiskt dock.

Vill du veta mer om M Allard, rekommenderar jag podden "Bakom Ryggen", som hade ett avsnitt om Allard för drygt tre år sedan. Avsnittet är väl lite att se som ett karaktärsmord på pojken, men, det har han ju bäddat för själv. Och det är inte bara användare i tråden som "spekulerar" om hans diagnoser. Ett mycket underhållande och informativt avsnitt. Lyssna gärna på podavsnitett:

https://open.spotify.com/episode/3xsU6ZfR6oyImCNq4n0WYF?si=SRI1wyaVTGKPlyQQDqzg-g
Citera
2026-02-12, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag vill minnas att någon moské i Örebro var rekryteringlokal för IS när det begav sig, en skam för Sverige.
Länder som Iran vill sprida i västvärlden att det finns något som heter "Light islam", vilket inte existerar. Men sedan kommer den jagande diasporan och vill tolka annat. Denna bluff går ständigt politiker speciellt på vänsterkanten ständigt på. Hur kan vi ens ha en debatt om Burka och Niqab i offentliga miljöer. Det är ju bara så sjukt att politiker inte sätter ner foten här.
Citera
2026-02-12, 17:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StorFetAnka
Han är ju f.d kommunist så beteendet i sig är inget konstigt. Dessutom så är det ju inte han som springer runt och hyr soptunnor för 1000:-/må st som inte fungerar och hittar andra löjliga sätt att slösa bort skattebetalarnas surt förvärvade pengar.
Nej och så länge han inte styr kan han ju sitta och säga att han hade gjort det bättre än alla idioter som nu styr. Men det är lätt att snacka.
Citera
2026-02-12, 17:51
Medlem
Utan Allard hade folket inte fått reda på hur dåligt Örebro sköts så han ska ha all cred!
Citera
2026-02-12, 19:22
Medlem
Marcus är en ung förebild.
Jag noterar dock att alla så kallade antirasister, eller orealister som jag föredrar att kalla dessa missfoster! Man måste vara frisk i huvudet innan man öppnar foderluckan.
Citera
2026-02-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det finns en regel om att 2% ska gå till konst, det hade Markus vetat om han inte var en idiot.
Vad är det för en regel, kan du länka till den så man kan få läsa mer?
Citera
2026-02-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/betankande/kulturarvsfragor_ha01kru6/html/?utm_source=chatgpt.com#_Toc128556345

Citat:
Den s.k. enprocentsregeln är en ekonomisk princip för offentlig konst som innebär att ca 1 procent av den totala budgeten vid ny-, om- och tillbyggnad, avsätts för konstnärlig gestaltning. Enprocentsregeln bygger inte på någon tydligt reglerad arbetsmodell och därför finns det enligt Statens konstråd stora variationer i hur regeln tillämpas och beräknas, både mellan stat, region och kommun och mellan kommuner och regioner. Regeln har i praktiken inte alltid tillämpats fullt ut men fungerat som riktmärke för arbetet med den offentliga konsten.
Citera
2026-02-12, 20:20
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Du vill uppenbarligen hellre mästra och spela allan än att läsa i tråden.

Så när du hänvisar till en video som visar NÅGOT HELT ANNAT än det du påstår så "mästrar" man bara för att man förklarar att du ljuger om dess innehåll?
Citera
2026-02-12, 21:04
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det var tydligen 1-2%, kallas enprocentsregeln.
https://www.regionstockholm.se/kultur/konst-i-varden/konstnarlig-gestaltning/procentregeln/
Citera
2026-02-12, 21:10
Medlem
Flashbackatmes avatar
Bra att han talar om för alla parasiter till politiker hur de är
Citera
2026-02-12, 21:26
Medlem
Verkar som att dom flesta har "slicka islam i röven psykos"

HEJA ALLARD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera