Citat:
Ursprungligen postat av
StoreSvarte
Det är du som skrivit att det ska vara förbjudet att cykla och åka skateboard om man ölat. Skärp dig för fan.
Det är en extrem skillnad mellan att köra lastbil påverkad vilket Johan har gjort, och att cykla och åka skateboard.
Klart som fan att jag både knarkar och super. Och jag cyklar också när jag knarkat och supit och det kommer jag fortsätta göra.
Jävla förbudsivrare.

Det måste ju vara något fel i skallen på dig. Du menar att du kan sitta på puben och dricka dig dygn full Och ha som ett exempel 2,5 promille i blodet.
Oturligt nog så lyckas du råka ut för en olycka. Du menar att du ska gå fri från detta och låtsas som att ingenting har hänt?
Vad är det för skillnad mellan skateboard och cykel när man har så många promille i blodet.
Vad är det som inte stämmer med dig? Du menar att det är helt okej att cykla med så mycket alkohol eller droger i kroppen så att man kan gå fri.
Då kan ju alla göra precis samma sak. Hur fan skulle världen se ut då. Nu kanske det kan vara dags att koppla på hjärnan och tänka lite förnuftigt. Det är inte helg idag.