Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Anledningen till att Baronen jagar en diagnos är inte självinsikt, utan en önskan att slippa ta ansvar. Med en diagnos kan byfånen äntligen peka på något annat än sig själv varje gång han ljuger, förtalar eller utrycker en önskan om att "hetspumpa" någons fru, "Det är inte jag, det är min diagnos".
Samtidigt skulle en diagnos ge Baronen känslan av att vara speciell, unik, missförstådd. Det passar perfekt ihop med runkbögens sjukliga behov av att alltid stå i centrum.
+
Gratis tjack på recept (ADHD)
Sjukpension (Autism)
Citat:
Ursprungligen postat av
mullenö
Lågbegåvad är ingen diagnos! Eller!!
Finns ju diagnosen mental retardation, tror gränsen går vid IQ 70. Dvs Somalias medel. Therese kanske kan kvala…?
Citat:
Ursprungligen postat av
trasig-axel
Då var det dags igen. Bajshögen har snott Thereses smink och ser ut som en tvättbjörn, och han bjuder på högkvalitativ underhållning ikväll. Han ska nämligen dela sina mejl där han försökt anmäla Åsa för att sprida nakenbilder på honom. Rask filmar sin flint medan han stirrar ner i telefonen och scrollar i sin mejl. Vi är flera minuter in i videon och inte ett skit har hänt. Det är helt tyst och han scrollar och muttrar om vad han ska visa upp för tittarna. Det har varit tyst i säkert en minut nu. Rask ber om ursäkt. Som vanligt har han inte förberett ett skit och man känner sig lika dum som alltid när man gett den här idioten flera minuter av sin tid helt i onödan.
Rask berättar om hur tingsrätten, hovrätten och högsta domstolen samt någon annan instans som jag inte ens hört talats om, alla har fått ett ärende från Rask då han är fullständigt blodtörstig i sin jakt på Åsa, Chrippa och Linnea. Alla är anmälda, allt som är nedlagt överklagas, alla överklagningar som inte går någonstans har missförståtts och lagts ner p.g.a. missförstånd. Rask har för fan frågat ChatGPT och även inkluderat skärmdumpar på hans konversationer med ChatGPT för att försöka få domstolarna att lyssna på honom, att dom ska förstå att Rask har helt rätt...
…och han ska ha ”jobbat” med Youtube i över tio år…
Fortfarande kan han inte ens klippa, han visar verkligen sina trogna, efterblivna följare hur mycket han värdesätter dem, och hur mycket tid han är beredd att lägga på dem…
Fan vad arg man blir när man tänker på hur han tär på samhällets resurser och polisanmäler allt. På bekostnad av folk som är riktiga brottsoffer. 😡 Polisen i Nyköping måste ju vara helt sjukt trötta på honom…
Jag gillade dock detta:
”Ärendet bedöms som en del av ett “pågående influencer-drama”
Därför saknas “klart samhällsintresse” för allmänt åtal”
Rask som var så glad och mallig över att förtalet om Chrippa inte ledde till allmänt åtal pga att det var ”internet-tjafs”.
DÅ var det där med att avskriva mål med hänvisning till ”internet-drama” något positivt, inte lika roligt nu va?