2026-02-11, 08:48
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbloriluften
Jag tycker det är väldigt konstigt att rask säger att han har gjort en NPF utredning i yngre ålder men pågrund av att han kunde ”svaren” så fick han ingen diagnos.

Jag själv har autism 2, det var för några år sedan jag fick diagnosen och det går INTE att ”svara” rätt. Att han försöker få det till att han har någon slags NPF men han ville inte vara skum så han ”låtsades” vara normal är bara respektlös mot alla som har diagnoser. Alla som har en diagnos och gjort en utredning vet om att man inte kan ”maska” eller ”svara rätt”. Varför försätter han påstå detta?

Jag fattar inte heller varför han så gärna vill ha en diagnos, en diagnos är inget man skryter om eller skyller på. Att veta om en diagnos är ju för att kunna förstå varför man kanske ser världen annorlunda, har svårare/lättare med vissa saker, svårt med känsel osv osv. Allt handlar ju om att förstå varför man kanske inte funkar likadant som gemeneman. Att ha en diagnos är ju inte för att skylla på att ha förtalat folk i flera år.

Anledningen till att Baronen jagar en diagnos är inte självinsikt, utan en önskan att slippa ta ansvar. Med en diagnos kan byfånen äntligen peka på något annat än sig själv varje gång han ljuger, förtalar eller utrycker en önskan om att "hetspumpa" någons fru, "Det är inte jag, det är min diagnos".

Samtidigt skulle en diagnos ge Baronen känslan av att vara speciell, unik, missförstådd. Det passar perfekt ihop med runkbögens sjukliga behov av att alltid stå i centrum.
Citera
2026-02-11, 11:15
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbloriluften
Jag tycker det är väldigt konstigt att rask säger att han har gjort en NPF utredning i yngre ålder men pågrund av att han kunde ”svaren” så fick han ingen diagnos.

Jag själv har autism 2, det var för några år sedan jag fick diagnosen och det går INTE att ”svara” rätt. Att han försöker få det till att han har någon slags NPF men han ville inte vara skum så han ”låtsades” vara normal är bara respektlös mot alla som har diagnoser. Alla som har en diagnos och gjort en utredning vet om att man inte kan ”maska” eller ”svara rätt”. Varför försätter han påstå detta?

Jag fattar inte heller varför han så gärna vill ha en diagnos, en diagnos är inget man skryter om eller skyller på. Att veta om en diagnos är ju för att kunna förstå varför man kanske ser världen annorlunda, har svårare/lättare med vissa saker, svårt med känsel osv osv. Allt handlar ju om att förstå varför man kanske inte funkar likadant som gemeneman. Att ha en diagnos är ju inte för att skylla på att ha förtalat folk i flera år.
Mycket vanligt att avvikande personer vill ha diagnoser. Det är en identitet och förklaring till det gränslösa beteendet för många av dessa tappade människor. Vi normala vill inte ha några diagnoser.
Citera
2026-02-11, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Mycket vanligt att avvikande personer vill ha diagnoser. Det är en identitet och förklaring till det gränslösa beteendet för många av dessa tappade människor. Vi normala vill inte ha några diagnoser.
Lågbegåvad är ingen diagnos! Eller!!
Citera
2026-02-11, 15:25
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

Ja, tänk så praktiskt, då slipper Baronen säga "jag gjorde fel" och kan istället säga "det var pga min diagnos". Plötsligt förvandlas alla lögner, förtal och våldtäktsfantasier till något den flintskalliga sminkbögen slipper ta ansvar för.

Det komiska är att Baronen verkar helt omedveten om att folk redan satt flertalet diagnoser på honom som tex "pervers byfåne", efterbliven och mytoman.
Citera
2026-02-11, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ja, tänk så praktiskt, då slipper Baronen säga "jag gjorde fel" och kan istället säga "det var pga min diagnos". Plötsligt förvandlas alla lögner, förtal och våldtäktsfantasier till något den flintskalliga sminkbögen slipper ta ansvar för.

Det komiska är att Baronen verkar helt omedveten om att folk redan satt flertalet diagnoser på honom som tex "pervers byfåne", efterbliven och mytoman.
Lilla damen, det är du och några till här på forumet som har satt diagnoser på honom, ingen annan. I Trosa är han omtyckt av sina grannar och många ser honom som en cool person. Han har familj, vänner och spelar i ett band. Hade varit en 10 (av 10) utan sina ansiktstatueringar men nu 9+
Citera
2026-02-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Lilla damen, det är du och några till här på forumet som har satt diagnoser på honom, ingen annan. I Trosa är han omtyckt av sina grannar och många ser honom som en cool person. Han har familj, vänner och spelar i ett band. Hade varit en 10 (av 10) utan sina ansiktstatueringar men nu 9+
Snicksnack, han ÄR 10/10, det är bara du som inte klarar att se hans skönhet och körsbäret på tårtan som de coola och häftiga tatueringarna är
Citera
2026-02-11, 17:34
Avslutad
Citat:

Han är inte omtyckt av grannar eller andra Trosabor, lögn. Det kan möjligen vara någon enstaka likasinnad, men generellt tycker dom flesta att han är en skam för stan
Citera
2026-02-11, 17:39
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Lågbegåvad är ingen diagnos! Eller!!
Men jag är övertygad om att du vet hur jag menar. Kärt barn har många diagnoser.
Citera
2026-02-11, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Han är inte omtyckt av grannar eller andra Trosabor, lögn. Det kan möjligen vara någon enstaka likasinnad, men generellt tycker dom flesta att han är en skam för stan
Varför ljuger du? Möjligtvis uppfattas han som lite udda men illa omtyckt, nej! Han gör ju knappast något väsen av sig.
Citera
2026-02-11, 18:51
Medlem
Citat:
Varför ljuger du? Möjligtvis uppfattas han som lite udda men illa omtyckt, nej! Han gör ju knappast något väsen av sig.
Du är bara avundsjuk för att han är för snygg för dig och du aldrig kan få honom
Citera
2026-02-11, 20:45
Medlem
Krakatoas avatar
Hahaha, nu är han arg! Det blir inget åtal för spridningen av hans bilder

UTREDNINGEN ÄR NEDLAGD!
https://www.bitchute.com/video/MuDIuBzviqJZ

Citera
2026-02-11, 20:49
Medlem
trasig-axels avatar
Då var det dags igen. Bajshögen har snott Thereses smink och ser ut som en tvättbjörn, och han bjuder på högkvalitativ underhållning ikväll. Han ska nämligen dela sina mejl där han försökt anmäla Åsa för att sprida nakenbilder på honom. Rask filmar sin flint medan han stirrar ner i telefonen och scrollar i sin mejl. Vi är flera minuter in i videon och inte ett skit har hänt. Det är helt tyst och han scrollar och muttrar om vad han ska visa upp för tittarna. Det har varit tyst i säkert en minut nu. Rask ber om ursäkt. Som vanligt har han inte förberett ett skit och man känner sig lika dum som alltid när man gett den här idioten flera minuter av sin tid helt i onödan.

Rask berättar om hur tingsrätten, hovrätten och högsta domstolen samt någon annan instans som jag inte ens hört talats om, alla har fått ett ärende från Rask då han är fullständigt blodtörstig i sin jakt på Åsa, Chrippa och Linnea. Alla är anmälda, allt som är nedlagt överklagas, alla överklagningar som inte går någonstans har missförståtts och lagts ner p.g.a. missförstånd. Rask har för fan frågat ChatGPT och även inkluderat skärmdumpar på hans konversationer med ChatGPT för att försöka få domstolarna att lyssna på honom, att dom ska förstå att Rask har helt rätt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in