2026-02-11, 11:00
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Ok tack för infon. Vad tror du förresten om beställningen JE gjorde på 1200liter svavelsyra. Vad kan det användas till på ön?
Poolen kanske. Används numera i viss utsträckning
Citera
2026-02-11, 11:07
Medlem
Ön har två utomhuspooler, ingen inomhus.

https://www.reuters.com/news/picture/jeffrey-epsteins-private-caribbean-islan-idUSRTX70LBZ/
Citera
2026-02-11, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Poolen kanske. Används numera i viss utsträckning

Ok tack. Min konspiratoriska hjärna löper lätt amok.

Som det eventuella sambandet som jag postade tidigare om experiment på NW-ranchen

Det växer fram en del riktig sjuka sidospår som E. höll på med.

Lyssna på JE:s fd publicist Macha Bucher som nämns 1600 gånger i E-filerna.

https://www.youtube.com/watch?v=Fnh860lfDxw

Sen kan du koppla ihop det med en berättelse från Juliett Bryant (kraftigt traumatiserad och svårt att bedöma trovärdigheten) Men 18:25 in i klippet börjar hon prata om hennes besök på NW-ranchen. Hon vaknar upp på ett operationsbord(!)

https://www.youtube.com/watch?v=HnlhJZPEaRk

Vad höll de egentligen på med? Någon som vet?
Citera
2026-02-11, 11:12
Medlem
Do1oress avatar
Citat:

Inside the Mind of Jeffrey Epstein’s Publicist
Sen kan du koppla ihop det med en berättelse från Juliett Bryant (kraftigt traumatiserad och svårt att bedöma trovärdigheten) Men 18:25 in i klippet börjar hon prata om hennes besök på NW-ranchen. Hon vaknar upp på ett operationsbord(!)
Epstein Survivor Reveals SHOCKING Details About Human Trafficking Experience
Vad höll de egentligen på med?
Ranchen i New Mexico är verkligt mardrömsmaterial. Jag har läst om genetiska experiment, kvinnor som används som kuvöser, misstänkta mord och sataniska ritualer. För att få en klar bild krävs ytterligare utredningar, de som hittills genomförts får jag uppfattningen inte håller måttet, om de ens har ägt rum. Mitt intryck, efter att ha läst denna lång artikel i The Guardian, är att motståndet mot att gräva djupare i Zorro-ranchens hemskheter, till viss del, fortfarande består.
Citat:
Epstein commissioned a $2,000 reproduction of The Massacre of the Innocents, by the Dutch painter Cornelis Cornelisz van Haarlem. The tableau depicts a biblical massacre of all male children in Bethlehem under age two. [...] “It’s the large 9’x9’ canvas that we had rolled out for him to see in the entry way where they are killing babies,” one of Epstein’s assistants writes to another one of his employees, to arrange shipping.

https://www.theguardian.com/us-news/2026/feb/08/epstein-files-new-mexico-ranch
Citera
2026-02-11, 11:27
Medlem
Genomgång av CNN:

"What the Trump team claimed vs. what the Epstein files show"

https://www.cnn.com/2026/02/11/politics/epstein-files-trump-claims-contradictions-analysis

Allt om Epstein & co:

https://www.cnn.com/search?q=Epstein&from=0&size=10&page=1&sort=newest &types=all&section=

Live om några timmar: Kongressens utfrågning av Pam Bondi

https://www.youtube.com/watch?v=2vrQxY7NoMI
Citera
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej de har inte en stor mängd Secret Service-folk efter att deras presisdentskap är över, de har en liten detalj på ett par stycken livvakter. Det var därför Trump blev beskjuten flera gånger efter att hans första mandatperiod var över.
När Trump utsågs till republikanernas kandidat, fick han ett fullgott skydd. Dvs snipers på taket och poliser som bevakade området.

Clinton som privatperson har ett personskydd med. Och dessa för loggar eftersom de reser i tjänsten.
Clinton kan heller inte avstå detta personskydd. Faktum är att han aldrig mer får köra bil som expresident
Citera
Medlem
Citat:
Ok tack. Min konspiratoriska hjärna löper lätt amok.

Som det eventuella sambandet som jag postade tidigare om experiment på NW-ranchen

https://www.youtube.com/watch?v=Fnh860lfDxw

https://www.youtube.com/watch?v=HnlhJZPEaRk

Vad höll de egentligen på med? Någon som vet?

Förmodligen aborter på sex tracking offer som inte skulle journalföras eller väcka uppseende i allmänna vården med orosamnälningar, polisanmälningar etc

Det handlar om all typ av sex inkl sjuk sex beroende på förövarens preferenser.

Tortyr, våldtäkter, barn mm

Har även sett uppgifter om det berömda ”självmordet” för att permanent tysta offer.

Sen var det nog bara att göra av med offren i öknen…
Citera
2026-02-11, 11:28
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Bara om man bestämt sig för konspirationsnarrativet. Han hade ingen specifik husse, han var opportunist. Han kanske jobbade för någon i början men det var aldrig Israel.

Det här med att bestämma sig för ett narrativ i sig verkar vara vanligt här inne. Jag antar och gissar mest ska jag påpeka. Ska åter igen oxå påpeka att jag inte finner att varken Israel eller USA direkt tjänat (något stort) på Epsteins existens - mest verkar han ha skapat "oordning" i alla led. Att han INTE arbetade för "underrättelsetjänst-x" och därmed indirekt för ett land (vilken/vilka det än må ha varit) under alla sina år torde vara väldigt svårt att definitivt veta. Likaså torde det vara svårt att veta definitivt att han inte hade någon egentlig "husse". Förhoppningsvis kan man dock få en djupare inblick i framtiden om sådant när fler går igenom det gigantiska materialet.
Citera
2026-02-11, 11:28
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Varför skulle han anmäla någon, om han själv var delaktig? Är väl frågan du behöver svara på. Förklara.
Kan du visa att han visste om vad Epstein sysslade med före det?

Finns även ett email från Epstein där han säger att Trump sagt åt Maxwell att sluta med det hon höll på med.
Mycket talar även för att Epstein inte gillade Trump och vice versa.

Så sammantaget håller det du säger inte ihop rent logiskt.
Lika mycket logik som att ringa efter en utredning för att skryta för polisen att man haft vetskap om pedofilbrott i över 10 år men tigit?

Make it make sense, my friend
Citera
2026-02-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Ranchen i New Mexico är verkligt mardrömsmaterial. Jag har läst om genetiska experiment, kvinnor som används som kuvöser, misstänkta mord och sataniska ritualer. För att få en klar bild krävs ytterligare utredningar, de som hittills genomförts får jag uppfattningen inte håller måttet, om de ens har ägt rum. Mitt intryck, efter att ha läst denna lång artikel i The Guardian, är att motståndet mot att gräva djupare i Zorro-ranchens hemskheter, till viss del, fortfarande består.

Tack för delning. Det kanske är så att ön var det "lättsamma" och Ranchen var helvetet? Känner du till West Mesa murders? 10 identifierade personer av kvinnligt kön mellan åldern 15-32 alla utom en var skriva i NW. Platsen ligger nordväst om Albuquerque cirka en timmes bilkörning från Zorro-Ranchen.
Citera
2026-02-11, 11:32
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Det här med att bestämma sig för ett narrativ i sig verkar vara vanligt här inne. Jag antar och gissar mest ska jag påpeka. Ska åter igen oxå påpeka att jag inte finner att varken Israel eller USA direkt tjänat (något stort) på Epsteins existens - mest verkar han ha skapat "oordning" i alla led. Att han INTE arbetade för "underrättelsetjänst-x" och därmed indirekt för ett land (vilken/vilka det än må ha varit) under alla sina år torde vara väldigt svårt att definitivt veta. Likaså torde det vara svårt att veta definitivt att han inte hade någon egentlig "husse". Förhoppningsvis kan man dock få en djupare inblick i framtiden om sådant när fler går igenom det gigantiska materialet.

Visst men han pajade ju för alla i princip. För mig verkar det mest troligt att han isf jobbade för den mest inkompetenta byrån i sammanhanget vilket är FSB.
Citera
2026-02-11, 11:33
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
När Trump utsågs till republikanernas kandidat, fick han ett fullgott skydd. Dvs snipers på taket och poliser som bevakade området.

Clinton som privatperson har ett personskydd med. Och dessa för loggar eftersom de reser i tjänsten.
Clinton kan heller inte avstå detta personskydd. Faktum är att han aldrig mer får köra bil som expresident

Jag tror inte du fattar vilka nedskärningar Secret Service haft de senaste 20 åren, de har klagat över budgeten varje år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in