2025-02-28, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Ja du har säkert rätt.

Michael Jacksson reste säkert till Disney World, och Stephen Hawkins skulle nog på någon rullstols mässa och Bill Clinton har ju inte alls visat sig vara en snuskgubbe.
De alla hyrde nog Epsteins plan istället för att ta sina egna privatjet.
Du missförstår fullständigt texten jag skrev. Jag hävdade inte att Clinton och Stephen Hawkin skulle vara oskyldiga. I själva verket är jag rätt övertygad om motsatsen. Vad jag skrev var att 1) flyloggarna som hittills släppts inte visar att Trump varit på ön, samt 2) att det är osannolikt att Trump varit där. Jag motiverade det senare påståendet i inlägget.
Citera
2025-02-28, 02:35
Medlem
redbullosodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snackytacky
En stor succé för Trump? Jag håller helt med. Vi har hela åtta underbara år framför oss nu med Vance om fyra år.
Vance år sparkad om två år.
Citera
2025-02-28, 02:40
Bannlyst
Svårt att läsa passagerarlistan, bara initialer, men kontakt boken fanns Donald Trump och Ivana och Ivanka Trump med och några kändisar som tidigare läckt ut.
Några på passagerarlistorna är maskade, är det offrena?
Citera
2025-02-28, 02:52
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snackytacky
Fast att ha träffat epstein är knappast det detta handlar om, listan som är av intresse är vilka som faktiskt har besökt ön och det har Trump garanterat inte gjort då detta hade använts i senaste kampanjen annars av vänsterextremisterna.

Det ska bli intressant att se vilka skådisar och mediapersonligheter som besökt ön. Att ni hoppas på Trump beror ju bara på eran egna agenda.
Jag är inget "ni", jag är bara mig själv.

Vänsterextremister? Som AFA eller någon revolutionär marxistisk gruppering? Mig veterligen är inte demokraterna vänsterextremister annat än i Donalds vimsiga värld. USA är fyllt med högerextremistiska fascistiska grupperingar där många stödjer Donald Trump, från KKK till Proud Boys med en massa annat däremellan, inklusive en viss heilande bilhandlare. Jag antar att han projicerar sin egen extremism. Släpar man med sig flera skjutvapen till en röstlokal, bara för att visa var man står om vapeninnehav, då tycker i alla fall jag att man yttrar sig extremt. Om man i samband med det bryter mot lagen är en helt annan fråga.

Inse fakta: Donald är en mångfaldig grov förbrytare. Han har massor med brott i sin historia. Han begår brott hela tiden, för att han vet inte bättre. Det spelar ingen roll vad andra gjort och om Joe Bidens pojk hade en bärbar dator med bilder på sig själv i sällskap med horor i. Det är whataboutism.

Om Donalds namn finns på listan så finns det där. Vad han hade för sig när han var i sällskap med pedofilen J Epstein framgår troligtvis inte av listan, varför skulle det ens dokumenteras? Det är väl ingen snuskig gästbok det handlar om? Donald kan lika gärna ha liftat med Epsteins plan från New York till Florida när denne behövde flytta planet och Donald passade på att åka med och då hamnade hans namn på listan.
Citera
2025-02-28, 03:04
Medlem
PK-befriads avatar
Här är kända namn från Epsteins kontaktbok som släpptes idag:

Evelyn de Rothschild
Edouard de Rothschild
David Rockefeller
Tony Blair
Henry Kissinger
Rupert Murdoch
Mike Bloomberg
Alan Dershowitz
Peter Soros
John Kerry
Ted Kennedy
Bobby Kennedy
Michael Jackson
Donald Trump
John Cleese
Dustin Hoffman
Kevin Spacey
Christopher Lambert
Chris Tucker
Ralph Fiennes
Mick Jagger
Naomi Campbell
Courtney Love
Joan Rivers
Jeffrey Sachs
Mike Wallace
Bob Weinstein
Elie Wiesel
https://www.justice.gov/ag/media/1391321/dl?inline

Det finns många fler och jag är ingen expert på kända personer men det var några som stod ut.

Alla filer som släpptes idag:
https://www.justice.gov/opa/pr/attor...-epstein-files
Senast redigerad av PK-befriad 2025-02-28 kl. 03:35.
Citera
2025-02-28, 03:22
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Pam Bondi Justitieminister i USA meddelar att listan ligger på hennes skrivbord och att hon kommer fullfölja releasen.

Fråga: Vilka är på.lista. och vad kommer hända med förövarna/ pedofilerna ?

https://x.com/Kalshi/status/18930173...qQhFpcq3w&s=19
Har ju varit prat om den här listan länge men händer aldrig nånting. Lär inte hända nånting nu heller av något värde.
Citera
2025-02-28, 03:23
Medlem
Släpps listan med alla kunder så har inte Mossad hållhakar på dem längre så jag tror inte att det kommer tillåtas ske.
Citera
2025-02-28, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Har ju varit prat om den här listan länge men händer aldrig nånting. Lär inte hända nånting nu heller av något värde.

Att vara med på listan behöver inte betyda något, epstein och maxwell byggde kontakter och connections. Deras sätt att fiska efter folk var bland annat att erbjuda resor till den där Ön och förhoppningsvis kunna fånga någon av dessa på listorna göra något dumt på kameror då dom varit övervakade och tillförsedda med flickor. Det är snarare alla videos och inspelningar som finns någonstans där ute som är intressanta . Denna lista är meningslös då vem som helst kan ha åkt på hans flyg utan att gjort något dumt. Men namnen visar däremot vem dom velat komma åt eller lyckades manipulera. Sanningen kommer aldrig komma fram i det offentliga. Vanliga människor kommer aldrig få veta sanningen eller få ta del av det riktiga som aldrig kommer släppas
Citera
2025-02-28, 05:50
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Du missförstår fullständigt texten jag skrev. Jag hävdade inte att Clinton och Stephen Hawkin skulle vara oskyldiga. I själva verket är jag rätt övertygad om motsatsen. Vad jag skrev var att 1) flyloggarna som hittills släppts inte visar att Trump varit på ön, samt 2) att det är osannolikt att Trump varit där. Jag motiverade det senare påståendet i inlägget.

Stephen Hawkins var svårt invalidiserad av ALS, och kunde bara prata med hjälp av en robot, samt behövde personlig assistans dygnet runt. Alla som besökte ön kanske inte gjorde det i onda syften. Epstein var trots allt en affärsman också.
Citera
2025-02-28, 05:58
Varför skulle Trump, som initierat att släppa listan efter 4 år som Biden administrationen undanhållit listan vara någon själv som fälls av listan? Varför Trump finns med på flygloggarna är redan debunked. Pappskallar
Citera
2025-02-28, 06:48
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger

Tex om Vladimir Putin kommer över film med DJT och kan ha leverage över honom i fredsförhandlingen om Ukraina.
Vare sig Trump eller de Trumptroende kommer att bry sig oavsett vad filmen skulle innehålla.
Citera
2025-02-28, 07:05
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Stephen Hawkins var svårt invalidiserad av ALS, och kunde bara prata med hjälp av en robot, samt behövde personlig assistans dygnet runt. Alla som besökte ön kanske inte gjorde det i onda syften. Epstein var trots allt en affärsman också.

Den frågan har varit uppe förut, och ja..
Det finns en del snaskiga historier om att Hawkins besökt å snuskat runt på strippklubbar etc. Du kan säkert tänka dig att en sådan person har en hel del sexuellt undertryckta behov
Han kan säkert ha dragit nytta av Epsteins mer kinky tjänster. Inte direkt så att Epstein var intresserad av Hawkins specialområden - kvantfysik och svarta hål. Rosa och bruna hål snarare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in