Citat:
Ursprungligen postat av
snackytacky
Fast att ha träffat epstein är knappast det detta handlar om, listan som är av intresse är vilka som faktiskt har besökt ön och det har Trump garanterat inte gjort då detta hade använts i senaste kampanjen annars av vänsterextremisterna.
Det ska bli intressant att se vilka skådisar och mediapersonligheter som besökt ön. Att ni hoppas på Trump beror ju bara på eran egna agenda.
Jag är inget "ni", jag är bara mig själv.
Vänsterextremister? Som AFA eller någon revolutionär marxistisk gruppering? Mig veterligen är inte demokraterna vänsterextremister annat än i Donalds vimsiga värld. USA är fyllt med högerextremistiska fascistiska grupperingar där många stödjer Donald Trump, från KKK till Proud Boys med en massa annat däremellan, inklusive en viss heilande bilhandlare. Jag antar att han projicerar sin egen extremism. Släpar man med sig flera skjutvapen till en röstlokal, bara för att visa var man står om vapeninnehav, då tycker i alla fall jag att man yttrar sig extremt. Om man i samband med det bryter mot lagen är en helt annan fråga.
Inse fakta: Donald är en mångfaldig grov förbrytare. Han har massor med brott i sin historia. Han begår brott hela tiden, för att han vet inte bättre. Det spelar ingen roll vad andra gjort och om Joe Bidens pojk hade en bärbar dator med bilder på sig själv i sällskap med horor i. Det är whataboutism.
Om Donalds namn finns på listan så finns det där. Vad han hade för sig när han var i sällskap med pedofilen J Epstein framgår troligtvis inte av listan, varför skulle det ens dokumenteras? Det är väl ingen snuskig gästbok det handlar om? Donald kan lika gärna ha liftat med Epsteins plan från New York till Florida när denne behövde flytta planet och Donald passade på att åka med och då hamnade hans namn på listan.