Citat:
Tillbaka i tråden efter en paus. Har haft många vändor och konflikter med mig själv om att sluta med SW eller inte. Och jag har valt att lägga ner den del av SW jag inte tycker är hälsosam för mig.
Vill också skriva av mig om en sjukt jobbig kund. Han är jättesöt och trevlig men han är alltid pissnervös och nojjig när vi ses fast att vi setts i över ett år och minst en gång i månaden. Han ställer ofta in med kort varsel och skriver att han är sjuk sent på eftermiddagen, 1h innan vår planerade träff. Jag är typ okej med det eftersom jag är så van med att han ställer in men börjar störa mig på det. Nu senast så hade han glömt att han hade bokat en solsemester... ehhhh? Och skriver att han inte kan ses eftersom han är i land x.
När vi väl ses brukar han alltid vara ren, trevlig och lättsam efter att vi utbytt några meningar. Sen vill han bara slicka mig vilket jag är helt ok med! Så lättsamt att bara kunna ligga där och sen gå hem och inte ens behöva titta eller röra honom. Hade han varit en kund som ville pang bom knulla hade jag aldrig accepterat så mkt avbokningar. På något sätt väger det upp för det men det känns ändå som att han slösar min tid lite för mkt.
Vill också skriva av mig om en sjukt jobbig kund. Han är jättesöt och trevlig men han är alltid pissnervös och nojjig när vi ses fast att vi setts i över ett år och minst en gång i månaden. Han ställer ofta in med kort varsel och skriver att han är sjuk sent på eftermiddagen, 1h innan vår planerade träff. Jag är typ okej med det eftersom jag är så van med att han ställer in men börjar störa mig på det. Nu senast så hade han glömt att han hade bokat en solsemester... ehhhh? Och skriver att han inte kan ses eftersom han är i land x.
När vi väl ses brukar han alltid vara ren, trevlig och lättsam efter att vi utbytt några meningar. Sen vill han bara slicka mig vilket jag är helt ok med! Så lättsamt att bara kunna ligga där och sen gå hem och inte ens behöva titta eller röra honom. Hade han varit en kund som ville pang bom knulla hade jag aldrig accepterat så mkt avbokningar. På något sätt väger det upp för det men det känns ändå som att han slösar min tid lite för mkt.
Har liknande erfarenhet av stammis som kanske inte är nervös som din kund, men hans tamburstelhet går liksom aldrig över, så hämmad. Och detta trots att vi haft samtal och kommit bra övernes och varit kommunikativa. Som om det är en del av hans peronlighet och lite störigt, tycker jag nog det är. Är män rädda för kvinnor? har jag tänkt fler än en gång.
Ja, ibland måste jag ställa in. Fatta vad förbannad jag var på mig själv i veckan. Fanns fler än en tandläkartid att välja, men valde tisdag em. Ser i min bokning att jag hade kundmöte med stammis, typ när jag satt i väntrummet. Fick ju skriva till honom och försöka omboka till idag, fredag, men se det gick inte. Han skulle åka till fjällen.
Fatta vad förbannad jag var på mig själv som inte tittat efter dubbelbokningar. Fatta vad det störde mig. Förstås det omvända också; en är mejkad och fit for f-ck. Avbokning i sista stund. Inga vackra tankar däruppe i bollen, inte.
Ja, ja. Det är mycket att ha koll på samtidigt.