2026-01-25, 14:08
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Nej, men tur att de ger sig till känna redan på tidigt stadium. Funderat på att sätta samman enstaka meningar och göra till en dikt, typ:

Hey, sexy

Sugen på att känna stock i tvåan?

Jordbro knolla nu

Etcetera. Kalla dikten för Manlig brunst.

He.😺😺

Ja, alltså. Men undrar ju hur en del tänker. Antagligen inte alls, men ändå.

"Hej jag heter XX XX:sson, jag jobbar som ekonom. Jag är 42. Vill du ses???"

Vem tror att man ska kunna boka in en träff med den infon och vem tror att man ens ska få ett svar? Sexarbete är som sagt extremt utsatt (JA, det är så även när man valt det helt och hållet själv och väljer vem man ska träffa och var och när) så HUR kan man inte fatta att man kommer långt genom att bara vara trevlig och tydlig i första kontakten? Obegripligt faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag har faktiskt en anekdot om när jag blev plötsligt dålig under en träff. 🙈

Jag fick ett njurstensanfall mitt under en träff. Det var inte så illa att jag behövde åka till sjukhus, men jag satt på toa i säkert en timme och till slut så kände jag att jag kissade ut stenen. Smärtan gick över direkt då, men jag var helt skärrad och stressad över situationen. Jag hade molande värk i nedre delen av magen redan på vägen till träffen, men jag tänkte inte så mycket mer på det, utan trodde att det var mens på ingång.

Vi hade träffats flera gånger innan, så det var iaf ingen nykomling. Om det hade varit en helt ny kund hade det varit ännu jobbigare!

Kunden var iaf jätteförstående och tyckte väldigt synd om mig, han sa att det verkligen syntes att jag hade ont och mådde dåligt. 🙈 Som tur var var det på hotell och utan risk för att någon partner skulle dyka upp. Om det hade hänt i en hemmamiljö och kunden haft partner hade jag ju behövt avlägsna mig skyndsamt på något sätt. 😅

Det var första (och enda hitintills) gången jag haft njursten och det var ju himla typiskt att det skulle hända just då.

Men usch! Tur att det gick bra! Med kunder man känner väl så funkar det så klart, men tänk vilken mardröm om det hade hänt första gången man träffar nån! 😱

Det är ju ett speciellt jobb så många sätt, bl a är det ju så att vi verkligen måste vilja vara där och erbjuda våra tjänster. När jag jobbade på restaurang och det var fint väder så hände det ganska ofta att gäster skämtade om det. "Stackars dig! Nu hade du hellre velat sitta på en uteservering du med/ligga på stranden/vara ledig!" Ja så klart, exakt samma är det ju när man gör SW. Det är fredagskväll och det är klart att jag hellre skulle vilja chilla hemma i soffan än att suga din kuk. Men! Det kan man ju liksom inte ens skämta om. Vi har helt andra krav att leverera på topp hela tiden. Det handlar inte bara om att vara fin och fräsch och leverera överenskommen tjänst, vi måste dessutom verkligen verka som att vi älskar det vi gör. Det är ju ingen som riktigt bryr sig om att personalen på bensinstationen är lite trött, kortfattad och ur form. Som SW har man inte det utrymmet alls. Då blir man en av de "oengagerade" som kunder inte vill "fika" med igen. Så ibland krävs det väldigt mkt teater!
Citera
2026-01-25, 14:42
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja, alltså. Men undrar ju hur en del tänker. Antagligen inte alls, men ändå.

"Hej jag heter XX XX:sson, jag jobbar som ekonom. Jag är 42. Vill du ses???"

Vem tror att man ska kunna boka in en träff med den infon och vem tror att man ens ska få ett svar? Sexarbete är som sagt extremt utsatt (JA, det är så även när man valt det helt och hållet själv och väljer vem man ska träffa och var och när) så HUR kan man inte fatta att man kommer långt genom att bara vara trevlig och tydlig i första kontakten? Obegripligt faktiskt.

Men usch! Tur att det gick bra! Med kunder man känner väl så funkar det så klart, men tänk vilken mardröm om det hade hänt första gången man träffar nån! 😱

Det är ju ett speciellt jobb så många sätt, bl a är det ju så att vi verkligen måste vilja vara där och erbjuda våra tjänster. När jag jobbade på restaurang och det var fint väder så hände det ganska ofta att gäster skämtade om det. "Stackars dig! Nu hade du hellre velat sitta på en uteservering du med/ligga på stranden/vara ledig!" Ja så klart, exakt samma är det ju när man gör SW. Det är fredagskväll och det är klart att jag hellre skulle vilja chilla hemma i soffan än att suga din kuk. Men! Det kan man ju liksom inte ens skämta om. Vi har helt andra krav att leverera på topp hela tiden. Det handlar inte bara om att vara fin och fräsch och leverera överenskommen tjänst, vi måste dessutom verkligen verka som att vi älskar det vi gör. Det är ju ingen som riktigt bryr sig om att personalen på bensinstationen är lite trött, kortfattad och ur form. Som SW har man inte det utrymmet alls. Då blir man en av de "oengagerade" som kunder inte vill "fika" med igen. Så ibland krävs det väldigt mkt teater!

Precis. Jag kan uppleva att stress är en jävulsk faktor i sammanhanget. Nu arbetar jag inte heltid på vanliga arbetet, utan deltid och detta är självvalt, men kan ändå känna att tiden inte riktigt räcker till. Ni vet, tvätta, handla, laga mat och träna och på detta pussla ihop tider som ska passa för oss båda. Himla meckigt kan det bli.

Här kan jag känna att om jag för spänd och stressad blir mötet inte bra och tankar kan komma "Men kom någon gång då, så jag får gå härifrån".

Inte alltid det är såhär, men kan vara då allt kör ihop sig.

I vissa perioder är jag ej tillgänglig ens för stammisar. De har möjlighet att boka mig, men ingen träff förrän jag känner att jag är kapabel till detta. Likadant med vanliga arbetet; sjukskrivning.

Känner ändå att det funkar bra. Jag blir återhämtad förr eller senare och det är så skönt.👍👍
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-25 kl. 14:50.
Citera
2026-01-25, 21:36
Moderator
BlueSwedes avatar
Skärpning nu! Håll er till tråden ämne! Sjukvård och ambulanser m.m. hör inte hit!
Många inlägg raderade. Nästa gång blir det varningar.
Mod
Citera
2026-01-26, 07:06
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Precis. Jag kan uppleva att stress är en jävulsk faktor i sammanhanget. Nu arbetar jag inte heltid på vanliga arbetet, utan deltid och detta är självvalt, men kan ändå känna att tiden inte riktigt räcker till. Ni vet, tvätta, handla, laga mat och träna och på detta pussla ihop tider som ska passa för oss båda. Himla meckigt kan det bli.

Här kan jag känna att om jag för spänd och stressad blir mötet inte bra och tankar kan komma "Men kom någon gång då, så jag får gå härifrån".

Inte alltid det är såhär, men kan vara då allt kör ihop sig.

I vissa perioder är jag ej tillgänglig ens för stammisar. De har möjlighet att boka mig, men ingen träff förrän jag känner att jag är kapabel till detta. Likadant med vanliga arbetet; sjukskrivning.

Känner ändå att det funkar bra. Jag blir återhämtad förr eller senare och det är så skönt.👍👍

Jag jobbar heltid och har kontorstider 8-17 men kan jobba en del hemifrån och har det ganska så flex så jag kan ibland göra träffar dagtid med lite planering. Det tycker jag är skönt den här tiden på året! 😊

Jag förstår att kunder vill ses innan läggdags men för mig blir det väldigt långa dagar så jag säger oftast nej till såna träffar, jag vill oftast ses så tidigt som möjligt. Det kan funka om det är nån som bor väldigt bra till för mig men det är oftast inte värt det för mig att ställa till det med sömn osv. Jag är ganska noga med att sexarbetet inte får gå ut över mitt vanliga liv (jobb + privatliv) för mycket. Några ggr blir det så tyvärr, typ att jag har en träff inbokad med en bra kund och så dyker det upp nåt privat som krockar och som jag måste säga nej till. Det känns alltid surt! Tristare än när såna saker har krockat med andra extrajobb. Konstigt att det känns så, men det gör det. 🤷

Eftersom alla min kunder är gifta eller bor nån annanstans så är de ju ganska begränsade i när de kan ses så det blir ganska så pyssligt att få till träffar ibland. Som du säger så är det mycket som ska hinnas med och det är viktigt med den där återhämtningen!

Jag har som sagt inlett det här året med en riktigt elak förkylning men är nu äntligen helt återställd och har bestämt mig för att prioritera träffar med mervärde (god mat!) eller väldigt enkla träffar. Ibland så kan jag hamna i ett mode där jag är jättepepp och kan göra många träffar på kort tid men just nu är jag inte alls i ett sånt mode. Ibland kan det nästan vara bra att jobba på det sättet. Man har en horvecka när man köttar många träffar och så tar man ledig en månad eller två. 😜
Citera
2026-01-26, 09:08
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag jobbar heltid och har kontorstider 8-17 men kan jobba en del hemifrån och har det ganska så flex så jag kan ibland göra träffar dagtid med lite planering. Det tycker jag är skönt den här tiden på året! 😊

Jag förstår att kunder vill ses innan läggdags men för mig blir det väldigt långa dagar så jag säger oftast nej till såna träffar, jag vill oftast ses så tidigt som möjligt. Det kan funka om det är nån som bor väldigt bra till för mig men det är oftast inte värt det för mig att ställa till det med sömn osv. Jag är ganska noga med att sexarbetet inte får gå ut över mitt vanliga liv (jobb + privatliv) för mycket. Några ggr blir det så tyvärr, typ att jag har en träff inbokad med en bra kund och så dyker det upp nåt privat som krockar och som jag måste säga nej till. Det känns alltid surt! Tristare än när såna saker har krockat med andra extrajobb. Konstigt att det känns så, men det gör det. 🤷

Eftersom alla min kunder är gifta eller bor nån annanstans så är de ju ganska begränsade i när de kan ses så det blir ganska så pyssligt att få till träffar ibland. Som du säger så är det mycket som ska hinnas med och det är viktigt med den där återhämtningen!

Jag har som sagt inlett det här året med en riktigt elak förkylning men är nu äntligen helt återställd och har bestämt mig för att prioritera träffar med mervärde (god mat!) eller väldigt enkla träffar. Ibland så kan jag hamna i ett mode där jag är jättepepp och kan göra många träffar på kort tid men just nu är jag inte alls i ett sånt mode. Ibland kan det nästan vara bra att jobba på det sättet. Man har en horvecka när man köttar många träffar och så tar man ledig en månad eller två. 😜

Arbetar på oregelbundna tider, kan vara ledig ett par dagar mitt i veckan, så sena träffat, typ kring midnatt, kan gå för sig

Ja, smidigt att du kan ta träff under din arbetsdag. Helt omöjligt för mig, men, som sagt har fridagar mitt i veckan.

Är så nice att ha det så. Sådan frihet.👍👍
Citera
2026-01-26, 11:27
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Nu är det länge sedan jag jobbade i den här branschen och jag har idag inget behov av den inkomsten och skulle aldrig sälja sex om det inte var för att man var i en ekonomiskt jobbig situation. Under den korta tid jag jobbade som SW i USA träffade jag bara väldigt trevliga och välskötta kvinnor, men fick inte ut ett skit av det förutom pengarna.

Om ni SW här i tråden skulle vinna ett par miljoner eller på annat sätt mer eller mindre bli ekonomiskt oberoende, skulle ni fortsätta att sälja sex?

Svar: nej.

Det pratas ibland om att det finns de som tänder på att sälja sex osv. Jag gör det inte, men jag kan ju inte säga att det inte finns de som får sexuella kickar av att sälja tillfälliga sexuella tjänster. Det finns antagligen såna också. Visst, det är en boost att det finns de som väljer att betala för att få umgås med mig. Men nej, om jag bara skulle behöva aktivera mig för att inte ruttna inombords och för att jag skulle ha nåt att fördriva tiden med så skulle jag välja nåt helt annat än SW och mitt vaniljjobb om jag skulle jobba ideellt.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-26 kl. 11:31.
Citera
2026-01-26, 21:56
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Svar: nej.

Det pratas ibland om att det finns de som tänder på att sälja sex osv. Jag gör det inte, men jag kan ju inte säga att det inte finns de som får sexuella kickar av att sälja tillfälliga sexuella tjänster. Det finns antagligen såna också. Visst, det är en boost att det finns de som väljer att betala för att få umgås med mig. Men nej, om jag bara skulle behöva aktivera mig för att inte ruttna inombords och för att jag skulle ha nåt att fördriva tiden med så skulle jag välja nåt helt annat än SW och mitt vaniljjobb om jag skulle jobba ideellt.

Ibland kan jag känna en viss upphetsning av att pengar är inblandat, men jag är inte sådär 💯 på att den upphetsningen är sexuell. Och det är inte alltid jag kan känna så och kanske var mer i början.

----------------

Nu tar jag en paus från den här tråden på obestämd tid, då jag anser att vissa aktörer gått lite för långt och över mina gränser.

/ Lill-Ann 😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-26 kl. 22:11.
Citera
2026-02-01, 15:35
Medlem
majaparonpajs avatar
Tillbaka i tråden efter en paus. Har haft många vändor och konflikter med mig själv om att sluta med SW eller inte. Och jag har valt att lägga ner den del av SW jag inte tycker är hälsosam för mig.

Vill också skriva av mig om en sjukt jobbig kund. Han är jättesöt och trevlig men han är alltid pissnervös och nojjig när vi ses fast att vi setts i över ett år och minst en gång i månaden. Han ställer ofta in med kort varsel och skriver att han är sjuk sent på eftermiddagen, 1h innan vår planerade träff. Jag är typ okej med det eftersom jag är så van med att han ställer in men börjar störa mig på det. Nu senast så hade han glömt att han hade bokat en solsemester... ehhhh? Och skriver att han inte kan ses eftersom han är i land x.

När vi väl ses brukar han alltid vara ren, trevlig och lättsam efter att vi utbytt några meningar. Sen vill han bara slicka mig vilket jag är helt ok med! Så lättsamt att bara kunna ligga där och sen gå hem och inte ens behöva titta eller röra honom. Hade han varit en kund som ville pang bom knulla hade jag aldrig accepterat så mkt avbokningar. På något sätt väger det upp för det men det känns ändå som att han slösar min tid lite för mkt.
Citera
2026-02-03, 12:46
Medlem
LemonFlavours avatar
Hade en ny kund för nån vecka sedan. Han var under 25, vilket inte är min favoritålder, men han var supertrevlig! Han var väldigt mån om att jag skulle tycka att han var tillräckligt fräsch, så han sa att om det var nåt skulle jag säga till så skulle han gå och tvätta sig igen (han var redan fräsch). Han var också jätteduktig på att slicka, mjuk och fin (de flesta brukar ju vara ganska hårdhänta och väldigt pang på rödbetan).

Vidare så hade han en stor jävla kuk, vilket jag heller inte gillar normalt sett. Men återigen var han jätteduktig. Han var väl medveten om att man inte kan köra in hela grejen hur som helst.

TÄNK om alla män var sådana!

Det finns hopp för den yngre generationen!
Citera
2026-02-05, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Tillbaka i tråden efter en paus. Har haft många vändor och konflikter med mig själv om att sluta med SW eller inte. Och jag har valt att lägga ner den del av SW jag inte tycker är hälsosam för mig.

Vill också skriva av mig om en sjukt jobbig kund. Han är jättesöt och trevlig men han är alltid pissnervös och nojjig när vi ses fast att vi setts i över ett år och minst en gång i månaden. Han ställer ofta in med kort varsel och skriver att han är sjuk sent på eftermiddagen, 1h innan vår planerade träff. Jag är typ okej med det eftersom jag är så van med att han ställer in men börjar störa mig på det. Nu senast så hade han glömt att han hade bokat en solsemester... ehhhh? Och skriver att han inte kan ses eftersom han är i land x.

När vi väl ses brukar han alltid vara ren, trevlig och lättsam efter att vi utbytt några meningar. Sen vill han bara slicka mig vilket jag är helt ok med! Så lättsamt att bara kunna ligga där och sen gå hem och inte ens behöva titta eller röra honom. Hade han varit en kund som ville pang bom knulla hade jag aldrig accepterat så mkt avbokningar. På något sätt väger det upp för det men det känns ändå som att han slösar min tid lite för mkt.

Om ni har träffats så ofta och länge tycker jag att du kan fråga honom kring avbokningarna. Det måste ju vara riktigt irriterande om det sker upprepande gånger. Kanske förklara att du kommer prioritera andra träffar eftersom du inte vet var du har honom?
Citera
2026-02-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemonFlavour
Hade en ny kund för nån vecka sedan. Han var under 25, vilket inte är min favoritålder, men han var supertrevlig!

Jag har blivit kontaktad av 16-18 åringar, säger de iallafall. Har såklart aldrig träffat en minderårig, jag svarar inte ens på sådana kontaktförsök pga åldern och träffar inte yngre än jag (vilket jag har skrivit här förut). Ibland undrar jag om det kan stämma. En 16 åring?
Senast redigerad av LillyRosee 2026-02-05 kl. 23:42.
Citera
2026-02-06, 17:49
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Om ni har träffats så ofta och länge tycker jag att du kan fråga honom kring avbokningarna. Det måste ju vara riktigt irriterande om det sker upprepande gånger. Kanske förklara att du kommer prioritera andra träffar eftersom du inte vet var du har honom?
Jag gör inte träffar mer än en till två gånger i månaden så oftast är det väl inga andra bokningar som tar stryk. Har förklarat flertal ggr att det är jobbigt för mig när jag ljuger för familj och kollegor för att träffa honom och sen ställer han in. Men ja, just nu är det väl värt det men vår relation kommer ta stryk i längden om det fortsätter så här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in