Citat:
Ja, alltså. Men undrar ju hur en del tänker. Antagligen inte alls, men ändå.
"Hej jag heter XX XX:sson, jag jobbar som ekonom. Jag är 42. Vill du ses???"
Vem tror att man ska kunna boka in en träff med den infon och vem tror att man ens ska få ett svar? Sexarbete är som sagt extremt utsatt (JA, det är så även när man valt det helt och hållet själv och väljer vem man ska träffa och var och när) så HUR kan man inte fatta att man kommer långt genom att bara vara trevlig och tydlig i första kontakten? Obegripligt faktiskt.
Citat:
Jag har faktiskt en anekdot om när jag blev plötsligt dålig under en träff. 🙈
Jag fick ett njurstensanfall mitt under en träff. Det var inte så illa att jag behövde åka till sjukhus, men jag satt på toa i säkert en timme och till slut så kände jag att jag kissade ut stenen. Smärtan gick över direkt då, men jag var helt skärrad och stressad över situationen. Jag hade molande värk i nedre delen av magen redan på vägen till träffen, men jag tänkte inte så mycket mer på det, utan trodde att det var mens på ingång.
Vi hade träffats flera gånger innan, så det var iaf ingen nykomling. Om det hade varit en helt ny kund hade det varit ännu jobbigare!
Kunden var iaf jätteförstående och tyckte väldigt synd om mig, han sa att det verkligen syntes att jag hade ont och mådde dåligt. 🙈 Som tur var var det på hotell och utan risk för att någon partner skulle dyka upp. Om det hade hänt i en hemmamiljö och kunden haft partner hade jag ju behövt avlägsna mig skyndsamt på något sätt. 😅
Det var första (och enda hitintills) gången jag haft njursten och det var ju himla typiskt att det skulle hända just då.
Jag fick ett njurstensanfall mitt under en träff. Det var inte så illa att jag behövde åka till sjukhus, men jag satt på toa i säkert en timme och till slut så kände jag att jag kissade ut stenen. Smärtan gick över direkt då, men jag var helt skärrad och stressad över situationen. Jag hade molande värk i nedre delen av magen redan på vägen till träffen, men jag tänkte inte så mycket mer på det, utan trodde att det var mens på ingång.
Vi hade träffats flera gånger innan, så det var iaf ingen nykomling. Om det hade varit en helt ny kund hade det varit ännu jobbigare!
Kunden var iaf jätteförstående och tyckte väldigt synd om mig, han sa att det verkligen syntes att jag hade ont och mådde dåligt. 🙈 Som tur var var det på hotell och utan risk för att någon partner skulle dyka upp. Om det hade hänt i en hemmamiljö och kunden haft partner hade jag ju behövt avlägsna mig skyndsamt på något sätt. 😅
Det var första (och enda hitintills) gången jag haft njursten och det var ju himla typiskt att det skulle hända just då.
Men usch! Tur att det gick bra! Med kunder man känner väl så funkar det så klart, men tänk vilken mardröm om det hade hänt första gången man träffar nån! 😱
Det är ju ett speciellt jobb så många sätt, bl a är det ju så att vi verkligen måste vilja vara där och erbjuda våra tjänster. När jag jobbade på restaurang och det var fint väder så hände det ganska ofta att gäster skämtade om det. "Stackars dig! Nu hade du hellre velat sitta på en uteservering du med/ligga på stranden/vara ledig!" Ja så klart, exakt samma är det ju när man gör SW. Det är fredagskväll och det är klart att jag hellre skulle vilja chilla hemma i soffan än att suga din kuk. Men! Det kan man ju liksom inte ens skämta om. Vi har helt andra krav att leverera på topp hela tiden. Det handlar inte bara om att vara fin och fräsch och leverera överenskommen tjänst, vi måste dessutom verkligen verka som att vi älskar det vi gör. Det är ju ingen som riktigt bryr sig om att personalen på bensinstationen är lite trött, kortfattad och ur form. Som SW har man inte det utrymmet alls. Då blir man en av de "oengagerade" som kunder inte vill "fika" med igen. Så ibland krävs det väldigt mkt teater!