Citat:
Ursprungligen postat av
gr0g
Han får inget svar på sina frågor.
Han har hållit på med samma stil i många år. Han är inte där för att få svar. Han är där för populistisk polemik.
Det är lätt att bli upprörd över offentligt slöseri. Men Allard har aldrig haft ansvar för någonting i sitt liv fast låtsas som att inte en krona skulle gå till spillo om han styrde. Det är rent löjeväckande att folk köper hans trams. Jag skulle inte låta den där clownen organisera min besticklåda ens en gång.
Citat:
De ljuger helt uppenbart.
Politiker ljuger??? NÄHÄ?!??!?!? *Surprised Pikachu face*
Tror du att Allard alltid talar sanning? Typ när han står och låtsas som att hans partikollega blivit misshandlad? Väx upp

Citat:
Men problemet är alltså att han använder fula ord när han bemöter lögnerna. Okej, vi tycker olika där.
Ja. Du vill polarisering som i USA, jag vill att vi förblir civiliserade.
Citat:
Var är din lösning på problemet?
Tydligare regelverk och redovisning av kostnader som inte hänför sig till kärnverksamhet, med uppföljning från ansvarig tillsynsmyndighet skulle kunna vara en bra idé. Men om du föredrar Youtube videor där du kan runka till Allard istället så finns det inte så mycket jag säga.
Citat:
Du tycks försvara status quo.
Du tycks vara en liten Allard-runkande horunge som inte är intresserad av var folk faktiskt står. Det verkar inte ha slagit dig att man kan tycka illa om BÅDE slöseri och populistclowner som Allard.