Citat:
Ursprungligen postat av
Rostro
Det var som sagt du som tog upp Fuentes och inte jag. Till skillnad, hoppas jag men kan ha fel, från många andra på FB är jag inte en anhängare av ZOG som ser E-filerna som ett bevis för det. Men det finns en del saker som jag är märkliga till exempel att Israel inte använder + tecknet utan ﬩ eftersom plustecknet påminner för mycket om korset och att
Vad funderar du över mer konkret? Ditt inlägg hoppar från det ena till det andra och blir smått obegripligt.
Om vissa religiösa grundskolor använder detta tecken är det väl inte mer konstigt än att jag skriver f.vt. än f.kr.?
Judarna har en extrem historia av antisemitism via Romersk-katolska kyrkan via inkvisitionen, pogromer etc - det uppstod inte via Hitler.
Citat:
vad jag förstått så är Bill och Ehud de sittande presidenter som E träffade flest gånger. Vilket får mig att fundera.
Det betyder inte att alla judar i Israel och annorstädes är för kriminellt beteende eller pedofili men det finns starka kopplingar E-Israel-USA.
Den som träffat Epstein mest är Trump. De var nämligen bästa vänner och träffades I NY redan 1987 och umgicks tills Trump sägs ha gått bakom ryggen på Epstein via en husafffär 2004.
Faktum är att förutom Trumps gulligull om Jeff så finns det på band att Epstein själv beskrev Trump som sin närmsta vän.
Det finns inte mer kopplingar just nu till judar och nån pedofili än nån annan. De huvuden som i huvudsak ryker nu är inte judar. Just nu vill jag gärna veta vilken sultan som Massie och Khanna nämner.