Citat:
Ursprungligen postat av
VEMDÅJAG
ÖP ställer upp i riksdagsvalet, men ärligt talat har jag lite svårt att tänka mig de TV-sända partiledardebatterna som kanske då kommer att låta: -Herr talman, vad fan är det här, det får vara någon jävla ordning på er i S,M SD, ni beter som några jävla fån.
Talmannen: Nu skärper vi språkbruket i riksdagen
ÖP: Käften på dig Herr Talman.
När Allard var ny i Örebro var tonen annorlunda.
Det är många många år av svikt och idioti som gjort att han till slut kallar en spade för en spade.
Jag välkomnar alla i tråden att se hela ordväxlingen på 30 minuter.
Moderaten Sebastian Selin vräker ur sig lögner (som vanligt). Han säger att Örebropartiet ska sänka läkares löner, sossarna och moderaterna låter presidiet sitta och skrika samtidigt som den jävla tönten Sebastian Selin inte vågar gå upp och förklara vad han menar.
Riktig jävla idiot.
Jag flyttade från Örebro 2009 och varje gång jag är i stan är det ännu värre.
Jag prövade att köra in till en lokal näringsidkare i somras, men fick ge upp och körde till Kumla just för att det inte finns en enda parkering i centrum längre.
Allard är en frisk fläkt som kallar en spade för en spade och han är inte rädd för att läsa lusen av de korrupta asen till politiker i sossarna och moderaterna.
Jag kunde säga mycket mycket mer, men det hade varit olagligt.
Jag är så glad för att Allard igen och igen visar upp vilken jävla lekstuga Örebro kommunhus är.