2026-02-07, 20:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Ja, folk (tjejer i det här fallet) har blivit riktigt skadade nuförtiden. Pratade nyligen med en tjej och vi snackade väl i typ en vecka. Hon verkade intresserad och var positivt inställd till att träffas, med tiden blev hennes intresse svalare och hon flakea och hitta på ursäkter hela tiden när den avtalade dagen kom för att hitta på en dejt.

Fattar inte varför man inte bara är uppriktig och säger att man inte är intresserad så slipper man slösa varandras tid. Tack vare henne minskade jag mitt fokus på två andra tjejer som egentligen var mer intressanta. Och de tjejerna blockerade mig när de insåg att jag var off med dem (med all rätt). Nu har jag fan lärt mig min läxa att alltid multitaska med tjejer. Går fan inte att ta saker för givet även om man känner att det finns kemi i luften. Att lägga alla äggen i en korg är ett typiskt misstag många män gör. För kan lova dig att många tjejer gör tvärtom och håller på med flera dudes samtidigt.

Tänk att dessa tjejer som är i en ålder där de egentligen borde vara gravida eller redan ha barn och familj, inte ens orkar dejta för att de "haft för mycket på jobbet". Inte konstigt att de inte pallar skaffa en man, bilda familj och ta ansvar. Så kommer de hänga på de här apparna tills de närmar sig 40. Sen har du dem som skaffar barn och man, men där äktenskapet spricker vid spädbarnsåren.

Tyvärr måste man lära sig den hårda vägen. Det märks att du varit borta från app-svängen ett bra tag. Men om du vill kan du fortsätta och få lite erfarenhet. Men förvänta dig inte att det leder till något. Se det mer som en kul grej och lite av ett experiment. Man brukar säga "never lose your guard".
Vad tycker du om kvinnor som ej har barn och inte vill ha barn? Ska man hålla sig borta eller?
Citera
2026-02-07, 20:48
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Vad tycker du om kvinnor som ej har barn och inte vill ha barn? Ska man hålla sig borta eller?
Beror på om du själv vill ha barn. Svårt att generalisera kring en sån punkt. Men en tjej som ej har barn och inte vill ha barn kan ju vara bra också.

Men vettefan, tycker bara det är sorgligt att världen blivit så torr och tråkig efter pandemin, i kombination med den extrema digitala utvecklingen som gör att folk stirrar ner i sina telefoner. Det är inte samma fart i samhället. Och folk är så deprimerade av lågkonjunktur, krig och hemska nyheter. Känns som att det där vaccinet knullat upp halva befolkningen. Folk ser ju ut som zombies när man observerar dem.

Eller så är det bara i Sverige det är så här. Mörkt, tråkigt, kallt, osocialt folk. Stockholm är ju värst i allt detta. Finns ju inte ens en fungerande kollektivtrafik när man ska till jobbet när det är minusgrader.
Citera
2026-02-07, 21:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Beror på om du själv vill ha barn. Svårt att generalisera kring en sån punkt. Men en tjej som ej har barn och inte vill ha barn kan ju vara bra också.

Men vettefan, tycker bara det är sorgligt att världen blivit så torr och tråkig efter pandemin, i kombination med den extrema digitala utvecklingen som gör att folk stirrar ner i sina telefoner. Det är inte samma fart i samhället. Och folk är så deprimerade av lågkonjunktur, krig och hemska nyheter. Känns som att det där vaccinet knullat upp halva befolkningen. Folk ser ju ut som zombies när man observerar dem.

Eller så är det bara i Sverige det är så här. Mörkt, tråkigt, kallt, osocialt folk. Stockholm är ju värst i allt detta. Finns ju inte ens en fungerande kollektivtrafik när man ska till jobbet när det är minusgrader.
Pandemin ändrade folk rejält ju :/
Citera
2026-02-08, 15:52
Avstängd
Jag är smått imponerad över hur vissa tjejer är tjocka som fan men lyckas se smala ut på första profil bilden

Nice try jävla scam artists!
Citera
2026-02-09, 18:30
Medlem
Citat:
Jag är smått imponerad över hur vissa tjejer är tjocka som fan men lyckas se smala ut på första profil bilden

Nice try jävla scam artists!

En gammal bild kanske?
Citera
2026-02-09, 18:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
En gammal bild kanske?
Nästan vartenda en och de tar foto från en vinkel så att de ser smala ut?

Hahahahaha nej tack jag vet vad de försöker med!

SCAM ARTIST!
Citera
2026-02-09, 18:38
Avstängd
Citat:
En gammal bild kanske?

Hahaha nej tack jag vet vad de försöker med!

SCAM ARTIST!
Citera
2026-02-09, 18:42
Medlem
Citat:

Hahahahaha nej tack jag vet vad de försöker med!

SCAM ARTIST!

Men om du ser på bilden att vinkeln förskönar så är det väl bara att swipa vidare eller?
Citera
2026-02-09, 19:44
Avstängd
Citat:
Men om du ser på bilden att vinkeln förskönar så är det väl bara att swipa vidare eller?
Det är bait och får en att kolla vidare på hennes bio

Scam artist! Ush!

Jag rapporterar sånt nu för mig så vill man lura människor

Antingen tar man en riktig bild på hur man ser ut eller så får ni alla lämna den appen det är dags o städa upp!
Citera
2026-02-09, 19:47
Avstängd
Citat:
Och sen skriver man att de vill ha en "lojal och ärlig man"

Vilket stort jävla skitsnack dessa kvinnor är bara ute efter att lura folk
Citera
2026-02-09, 20:26
Medlem
Citat:
Det är bait och får en att kolla vidare på hennes bio

Scam artist! Ush!

Jag rapporterar sånt nu för mig så vill man lura människor

Antingen tar man en riktig bild på hur man ser ut eller så får ni alla lämna den appen det är dags o städa upp!

Fattar inte riktigt... varför ska alla lämna appen för att några lägger upp oärliga bilder?

Citat:
Och sen skriver man att de vill ha en "lojal och ärlig man"

Vilket stort jävla skitsnack dessa kvinnor är bara ute efter att lura folk

Nån som är ute efter att lura folk vill kanske inte bli lurad själv?
Citera
2026-02-09, 20:30
Avstängd
Citat:
Fattar inte riktigt... varför ska alla lämna appen för att några lägger upp oärliga bilder?

Nån som är ute efter att lura folk vill kanske inte bli lurad själv?
Varför är du såhär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in