Citat:
Ursprungligen postat av
Duke-Of-Wellington
Är du själv svensk eller har du utländsk bakgrund? Vad är dina preferenser?
Dejtingappar fungerade för 10-15 år sedan. Nu är det bara en pengarindustri där flugor flockas kring samma bajs.
Ska du utomlands får du hålla dig borta från svenska kvinnor också. Bara i dagarna har en svensk snubbe blivit häktad för våldtäkt i Thailand efter att ha anklagats av en svensk kvinna. Den svenska kvinnan följde frivilligt med grabben upp till hotellrummet och dagen efter anmälde hon till polisen. Nu är det svårt att veta vad som är sanning, men det har uppenbarligen gått i system att svenska kvinnor anmäler allt och alla för våldtäkt. Ord står mot ord i det här fallet, och om man ska förstå Thailand rätt så lär killen frias. Hade det varit Sverige så hade killen inte haft en chans i domstol.
Förövrigt har svenskar sån vidrig kultur. Jag vet inte hur många svenska ensamstående tjejer jag sett som står där med en 1 eller 2 årig bebis medan mannen (som är lika vidrig) gått och hittat en annan tjej under tiden. Samtidigt som man ska ta hand om det lilla barnet så håller man på och swipar på en jävla app. På det så ska det vara en fet hund eller 5 små katter.
Jag är hel svensk men jag har aldrig känt att jag riktigt passar ihop med den kvinnliga befolkningen
Det största är språket och deras beteende skulle jag säga, kanske beror på att de glorifierar att bete sig som svin medans de har en gigantisk ego trip. Svenska språket är rätt så tråkig med att jag föredrar engelska istället det har mer mening om jag säger så.
Har inte så jäkla många preferenser faktiskt typ ha så lite smink som möjligt, är ej corona vaccinerad är nog den största, bete sig normalt och helst inga mentala diagnoser.
Sen kanske inga fetton men normal byggd är helt ok som pref
Är det för mycket begärt kanske? Jag vill bara försöka hitta nån man kan chilla med och ha roligt typ resa, bio, käka mat etc.. o sen bygga nåt därifrån om man trivs med varandra
Jag har inte rört dejtingappar eller liknande på typ mer än 10 år eller mer men det låter som att man ska undvika dem helt.