2026-02-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Så är det. Han har inga egna förslag, men gillar att skrika, raljera och uppvigla bråk. De flesta Allard-fanboys på nätet är troligtvis unga arga män som gillar att se när någon skriker och svär på byråkratiska politiker som ”ljuger”, trots att jag misstänker att ytterst få har någon som helst insikt eller egentligt intresse för Örebros kommunalpolitik.

Det är ytterst tråkigt att en politisk församling ska inta detta tonläge som Örebro tydligen har i både regionen och kommunen. Vi behöver inte hålla diskurs i samma hätska tonläge som britterna gör.
Citera
2026-02-09, 17:38
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Kan den här barnungen aldrig bete sig?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vr5AG5/regionfullmaktige-avbrutet-javla-fegis

Det är ju precis vad han kan din nöt? Fundera på hur den politiska sekten beter sig istället. Det är därför han lackar ur med all rätt!
Citera
2026-02-09, 17:39
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilverfisken2026
Jag är mer torr än dig bakom öronen. Jag för en saklig diskussion, du grinar och för känsloargument, som en liten skolflicka. Väx upp.

Nej det gör du inte du sitter och grinar och slänger fram offerkofftor, som "på en arbetsplats uppför man sig" eller för att inte tala om inlägget:

Citat:
Är det känt vilka diagnoser Allard har? Någon som vet? Varför utesluter inte fullmäktige i Örebro honom bara? Det är ju inte första gången Allard uppför sig som ett diagnosbarn.

Är det vuxet tycker du?
Citera
2026-02-09, 17:40
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Mmm. Det ser lovande ut för svensk politik. Vilken banandiktatur bör vi ha som förebild? 😂😀
Svenska politiker är ruttna bananer och systemet behöver städas. Systemet går inte sönder av Allard men skulle behöva göra det då de högbetalda politikerna o byråkratena är Bananrepubliken.

Allard behöver lära sig att lägga sig på rätt nivå o krutet där det behövs. Det han säger i sak är annars rätt.
Senast redigerad av RamsundAktaRingen 2026-02-09 kl. 17:52.
Citera
2026-02-09, 17:41
Medlem
Citat:
Läs om mina inlägg. Även om jag har förstått att din läsförståelse haltar en aning. Prova igen!

Ok. Jag tror i ärlighetens namn att du med din (spelade?) dumhet fiskar fler väljare till Allard än motsatsförhållandet.
Citera
2026-02-09, 17:42
Moderator
T-80Us avatar
Allard har ju sina sidor, men han är definitivt en frisk fläkt och absolut någonting som behövs i allehanda kommuner ute i landet. Nivån på politikerna lokalt är, generellt sett, erbarmligt låg och vänskapskorruptionen enorm.

Det är klart att politikerna från de etablerade partierna tycker att han är jobbig och försöker att sätta dit honom med varje till buds stående medel. De har, i många fall, i generationer styrt kommunerna som sina egna små kungadömen, alldeles oavsett vad deras väljare vill, och nu kommer någon och faktiskt ifrågasätter detta. Han är ett hot mot hela deras kända världsbild.
Citera
2026-02-09, 17:42
Medlem
Markus Allard intervjuas av Riks kring händelsen.

https://www.youtube.com/watch?v=bpAfmp-PTDs
Citera
2026-02-09, 17:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Nej det gör du inte du sitter och grinar och slänger fram offerkofftor, som "på en arbetsplats uppför man sig" eller för att inte tala om inlägget:

Är det vuxet tycker du?

Den som grinar och stickar offerkoftor är du. Inte så vuxet?

Nog är vi många som undrar vilka diagnoser Allard har? Han uppför sig ganska avvikande, på många vis, för att uttrycka det diplomatiskt. Så givetvis är det en vuxen fråga. Frågor på det?
Citera
2026-02-09, 17:46
Medlem
guderis avatar
Citat:
Den som grinar och stickar offerkoftor är du. Inte så vuxet?

Nog är vi många som undrar vilka diagnoser Allard har? Han uppför sig ganska avvikande, på många vis, för att uttrycka det diplomatiskt. Så givetvis är det en vuxen fråga. Frågor på det?

Nej det är ju du som är här om grinar om Allard, oj är ni många, vilka då feb 2026
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Allard skulle passa i andra länders parlament bätre, typ Storbrittannien?
Ja, där gapar ju alla i munnen på varandra hela tiden och Allard är definitivt för stor för Örebro!

Generellt tycker jag visserligen att man ska uppföra sig och vara respektfull men samtidigt kan jag inte låta bli att gilla hans sätt att konfrontera klägget.
Citera
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Det skulle finnas en eller flera Markus Allard i alla våra komunfullmäkte.
Håller verkligen med. Allard har satt ljuset på idiotin som råder. Säkert inte värre i Örebro än någon annanstans, tyvärr.
Citera
2026-02-09, 17:53
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Här kan man följa det mesta tror jag,

https://www.youtube.com/watch?v=J2iPsjEmHbc
Tackar för den. Var lite tveksam först men det här visade sig vara bra sossarna blir kissnödiga av för många hårda ord och lämnar, (för S, M, mf.l i 7-8klövern är korruption och förräderi förresten mindre allvarligt än "tonläge" och en svordom riktade mot dem), moderaten vägrar svara på frågor om och om igen och ljuger om något kring Örebropartiet gällande läkarlöner, Allard skäller ut dem för det och några försöker få tyst på honom... ska fortsätta kolla, har politik helt plötsligt blivit underhållande att följa?

Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Allard har ju sina sidor, men han är definitivt en frisk fläkt och absolut någonting som behövs i allehanda kommuner ute i landet. Nivån på politikerna lokalt är, generellt sett, erbarmligt låg och vänskapskorruptionen enorm.

Det är klart att politikerna från de etablerade partierna tycker att han är jobbig och försöker att sätta dit honom med varje till buds stående medel. De har, i många fall, i generationer styrt kommunerna som sina egna små kungadömen, alldeles oavsett vad deras väljare vill, och nu kommer någon och faktiskt ifrågasätter detta. Han är ett hot mot hela deras kända världsbild.
Ja, haha riktigt bra att se!
Senast redigerad av Room531 2026-02-09 kl. 17:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in