2026-02-09, 17:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zilverfisken2026
Den som levererar avföring, är du. Jag är mycket inläst på svensk inrikespolitik. Därför kan jag svära på att Örebropartiet givetvis inte tar sig in i riksdagen. Det begriper en femåring.
Ok, jag skall återkomma till dig. Du som är så påläst och duktig.

Du visste inte om 12% regeln, det vet jag. Du är kass.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Låt mig citera en känd politiker från Örebro:

”Du är en idiot!”

Nu har jag förklarat flertalet gånger. Fullmäktigesalen är inte att betrakta som ”en vanlig arbetsplats”. Var god läs mitt förra inlägg igen.

… idiot.

Låt mig citera vuxenvärlden:

"Du är en idiot!"

Nu har jag förklarat flera ggr för dig att fullmäktige är en arbetsplats. Var god läs mina inlägg igen.
Citera
Medlem
guderis avatar
Citat:
Vad har min registrering med saken att göra? Har det något med din offerkofta att göra? När argumenten tryter....

Du är uppenbarligen inte torr bakom öronen här på flashback, utan kommer in och grinar i en tråd utan argument
Citera
2026-02-09, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Han ville lägga ner islamist skolorna som säpo senare stängde. Han vill inte ge islamister skattepengar till sina föreningar där man förespråkar könsstympning och barnmisshandel. Han vill inte lägga pengar på genusvetare , Han ville inte att han som skyddade pedofilen skulle avgångsvederlag. TEX:

Precis… han skrek och skränade i huvudsak om andras politik. Noll substans.
Citera
2026-02-09, 17:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av storgalten
Ok, jag skall återkomma till dig. Du som är så påläst och duktig.

Du visste inte om 12% regeln, det vet jag. Du är kass.

Ok, återkom till mig när Örebropartiet kommit in i riksdagen. Det vill säga aldrig, skönt att slippa dina okunniga inlägg framöver.

Givetvis känner jag till 12%-regeln, dock lär det inte komma in. Och du vet det.
Citera
2026-02-09, 17:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Du är uppenbarligen inte torr bakom öronen här på flashback, utan kommer in och grinar i en tråd utan argument

Jag är mer torr än dig bakom öronen. Jag för en saklig diskussion, du grinar och för känsloargument, som en liten skolflicka. Väx upp.
Citera
Avstängd
Citat:
Ok, återkom till mig när Örebropartiet kommit in i riksdagen. Det vill säga aldrig, skönt att slippa dina okunniga inlägg framöver.

Givetvis känner jag till 12%-regeln, dock lär det inte komma in. Och du vet det.
Nej, det visste du inte. Och nu när du gjort bort dig inför hela forumet, så försöker du verka kunnig. Du förefaller vara en tragisk person.
Citera
Medlem
Citat:
Låt mig citera vuxenvärlden:

"Du är en idiot!"

Nu har jag förklarat flera ggr för dig att fullmäktige är en arbetsplats. Var god läs mina inlägg igen.

Nej, du har faktiskt inte ”förklarat” någonting. Du har bara ”påstått” utan att komma med några förklaringar. Jag har däremot kommit med flertalet utvecklande förklaringar och faktiskt försökt ha en god dialog med dig.

Läs gärna mina (samt dina) inlägg igen.
Citera
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Nu står han förvisso och raljerar om äppelskrutt, tårtor och tavlor hela dagarna långa. Han för inte några egna politiska argument. Han svär och hotar medlemmarna i församlingen. Han trotsar presidiet och har ett förstånd som gör även en ettåring klok i jämförelse.

Jag har lyssnat på stollen i flera timmar och han framför inte en enda politisk poäng, inte ett enda eget politiskt förslag.
Så är det. Han har inga egna förslag, men gillar att skrika, raljera och uppvigla bråk. De flesta Allard-fanboys på nätet är troligtvis unga arga män som gillar att se när någon skriker och svär på byråkratiska politiker som ”ljuger”, trots att jag misstänker att ytterst få har någon som helst insikt eller egentligt intresse för Örebros kommunalpolitik.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är knappast Allard som är problemet.

Allard säger saker som folkförrädarna tycker är obekväma.

Partier som Moderaterna och Socialdemokraterna har tydligen rövknullat Örebro utan glidmedel i många, många år nu enligt folk på sociala medier.

De lägger pengar på bland annat HBTQ-grejer och säger samtidigt att det inte finns några pengar till sjukvården.

Allard har alltså rätt. De är idioter, precis som TS

Ja problemet är de feta sossar och patetiska moderater som sitter och slappar där och slösar pengar och slickar sossemakten i röven
Citera
2026-02-09, 17:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av storgalten
Nej, det visste du inte. Och nu när du gjort bort dig inför hela forumet, så försöker du verka kunnig. Du förefaller vara en tragisk person.

Du verkar vara papegoja som har svårt att läsa inlägg? Läs gärna om dem.
Citera
2026-02-09, 17:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Nej, du har faktiskt inte ”förklarat” någonting. Du har bara ”påstått” utan att komma med några förklaringar. Jag har däremot kommit med flertalet utvecklande förklaringar och faktiskt försökt ha en god dialog med dig.

Läs gärna mina (samt dina) inlägg igen.

Läs om mina inlägg. Även om jag har förstått att din läsförståelse haltar en aning. Prova igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in