2026-02-09, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Göta HR B 66-26 - Belastningsregisterutdrag (C, T och L)
https://pixeldrain.com/l/GkZBzgqu

Tack banal, han har en del i registret.
Citera
2026-02-09, 11:51
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Tycker SVT borde tagit upp allt Linnea skrivit och sagt men det hade ju förstört hela deras narrativ.

Frågan är varför bgb inte gjorde det, det tycker jag är konstigt. Men såklart att temusarna inte heller vill att det skulle komma fram hos svt.
Citera
2026-02-09, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Vad skulle han vittna om?

Det är det jag inte vet, tyckte bara att det var så märkligt att det gapades om att han minsann skulle vittna till brorsans fördel. Men sen togs hans vittnesmål bort.
Citera
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Advokaten ansåg att det inte behövdes - sedan dömdes Christian på alla 11 punkter 😆

Vad skulle Jacksons vittna om?
Det är nog ingen som kan förstå det utom Chrippas advokat. Lite som "karaktärsvittne" kanske. Hur juste snubbe Chrippa egentligen är, bara lite missförstådd....? 😜
Citera
Avslutad
Citat:
Tycker SVT borde tagit upp allt Linnea skrivit och sagt men det hade ju förstört hela deras narrativ.

Det kanske kommer, nu finns det ju mycket som inte stämmer ihop med det som Bo-Göran säger.
hade någon sagt så om ett barn i min närhet skulle jag ha reagerat på samma sätt.
Citera
2026-02-09, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det kanske kommer, nu finns det ju mycket som inte stämmer ihop med det som Bo-Göran säger.
hade någon sagt så om ett barn i min närhet skulle jag ha reagerat på samma sätt.

Vet BGB om detta om Linnea eller blev han förd bakom ljuset av några?
Citera
2026-02-09, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Nä de ville visa att en grupp personer styrs av en person i syfte att få folk att hata dem.. tänk dig att få till kontaktförbud och sedan visar det sig att den personen skapat trollkonton och själv skrivit till de han vill ha förbud emot.. haha lycka till med att få något mer förbud.

Att Jocke fick kontaktförbud handlar ju inte bara om det som har visats upp på sociala medier utan det har hänt andra saker som inte är offentligt.
Det är ju inte ens Jocke som har skrivit det där bara lögner.
Citera
2026-02-09, 12:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Vet BGB om detta om Linnea eller blev han förd bakom ljuset av några?

Om BGB har fått samma saker som Axel & Jacke pratar om då har han ju inte fått all info och då är det ju en plan från början av Jacke, Linnea & Chrippa.
Har han fått all info så är det ju BGB som gjort fel, jag tycker det ska komma fram vad som skapade ilskan från början när dom får höra vad flickan säger och hur det har skrivits om den.
Citera
2026-02-09, 12:14
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tack banal, han har en del i registret.

Helt sjukt ändå hur man kan förstöra sitt liv så hårt som han gjort. Han hade kunnat haft miljoner osv varit ute i friheten om han hade varit laglig och skött sina kort rätt.

Som man bäddar får man ligga.
Citera
2026-02-09, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Göta HR B 66-26 - Belastningsregisterutdrag (C, T och L)
https://pixeldrain.com/l/GkZBzgqu

Fyfan man kan bara ses som yrkeskriminell med det registret Christer har.
Citera
2026-02-09, 12:55
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Man kan alltså kalla chrippa för en återfallsförbrytare nu? Tänkte eftersom han blivit dömd för bokföringsbrott ännu en gång?

Hinken har enligt hennes senaste snap varit irriterad enda sen hon vaknade imorse
Citera
2026-02-09, 12:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ni idioter har alltså fortfarande inte fattat syftet med dokumentären 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in