Vad menar du med att han äger? Kollade 2 minuter nu, tryckte random fram i videon. Det visade sig vara så som de framställt det i dokumentären Hatet, en grupp personer sitter tillsammans och planerar med en ledare som styr och skickar material till de som ska göra video, hur de bäst ska sabba för någon annan. Så som de alltid gör mot nån de inte gillar, de är en grupp störda personer.
Jag har kollat alla 4 delar och nej det är inte som du beskriver. Testa att kolla mer än 2 min nästa gång 😆
Nä de ville visa att en grupp personer styrs av en person i syfte att få folk att hata dem.. tänk dig att få till kontaktförbud och sedan visar det sig att den personen skapat trollkonton och själv skrivit till de han vill ha förbud emot.. haha lycka till med att få något mer förbud.
Men får man se hela chatten i sin helhet så skjuts dina argument ner, tyvärr kompis.
Du missade min poäng, att det är en grupp personer om sitter med sin ledare och planerar hur de ska sabba för andra. Det är vad chatten går ut på (oavsett vart man tittat i chatten). Behöver du bildstöd eller förstår du lite nu?
Finns ingen ledare i chatten. Väldigt uppenbart om du kollar mer än 2 min.
Precis chatten gick ut på att hjälpa den otacksamma Christian från början. Och Anjo började lägga upp vidios rätt sent och var inte drivande i nån chatt.
SVT ville inte visa att fru hink är en elak person. Dom ville helt klart tvätta bort smutsen från henne. Men vi med hjärnceller förstår att hinken är fulla av hat inombords.
Tycker SVT borde tagit upp allt Linnea skrivit och sagt men det hade ju förstört hela deras narrativ.
Men får man se hela chatten i sin helhet så skjuts dina argument ner, tyvärr kompis.
Vi får nog acceptera att det alltid kommer finnas idioter här hur starka bevisen än ser ut. Jag är helt övertygad att även om det kom fram att Christer och fru LundBergh torterat djur hade några försvarat dem. Jag kan bara göra en bedömning. Svagbegåvade försvarar svagbegåvade.