2026-02-09, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Anjo äger sönder när han läser chatten.

Jacke och Linnea måste ligga och gråta sönder nu.

Sist Christer var häktad hängde Linnea med Dr Alban och Doge Dogelito. Vad fan gör hon nu? Bara hemma hos mamma och gråter? 26 år. Ung o driven. Gissar att boendet i Linköping är över då hon inte betalar nån hyra för det.

Linnea har gjort så mkt hemskt så man glömt 90 %. Hon är vidrig och sjuk. Finns för mkt bevis för en annan åsikt. Psyk borde hämta henne.

Efter allt Jacke o Gustav skrivit i chatten sjukt att Linnea lät de närvara och de var på bröllopet bara 18 månader senare. Är Jacke och Gustav svagbågåvade? Märks i chatten.

Dag 29 nu häktad. Snacka om att förstört sitt liv 😁

Dagarna han sitter häktad dras av på det eventuella fängelsestraffet, blir skadestånd om han frias. Så det är win-win.
Citera
2026-02-09, 06:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Anjo äger sönder när han läser chatten.

Jacke och Linnea måste ligga och gråta sönder nu.

Sist Christer var häktad hängde Linnea med Dr Alban och Doge Dogelito. Vad fan gör hon nu? Bara hemma hos mamma och gråter? 26 år. Ung o driven. Gissar att boendet i Linköping är över då hon inte betalar nån hyra för det.

Linnea har gjort så mkt hemskt så man glömt 90 %. Hon är vidrig och sjuk. Finns för mkt bevis för en annan åsikt. Psyk borde hämta henne.

Efter allt Jacke o Gustav skrivit i chatten sjukt att Linnea lät de närvara och de var på bröllopet bara 18 månader senare. Är Jacke och Gustav svagbågåvade? Märks i chatten.

Dag 29 nu häktad. Snacka om att förstört sitt liv 😁
Vad menar du med att han äger? Kollade 2 minuter nu, tryckte random fram i videon. Det visade sig vara så som de framställt det i dokumentären Hatet, en grupp personer sitter tillsammans och planerar med en ledare som styr och skickar material till de som ska göra video, hur de bäst ska sabba för någon annan. Så som de alltid gör mot nån de inte gillar, de är en grupp störda personer.
Citera
2026-02-09, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Vad menar du med att han äger? Kollade 2 minuter nu, tryckte random fram i videon. Det visade sig vara så som de framställt det i dokumentären Hatet, en grupp personer sitter tillsammans och planerar med en ledare som styr och skickar material till de som ska göra video, hur de bäst ska sabba för någon annan. Så som de alltid gör mot nån de inte gillar, de är en grupp störda personer.

Du säger det själv, "kollade 2 minuter, tryckte random fram i videon" .

Stabilt av dig!
Citera
2026-02-09, 06:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Du säger det själv, "kollade 2 minuter, tryckte random fram i videon" .

Stabilt av dig!
Du missade min poäng, att det är en grupp personer om sitter med sin ledare och planerar hur de ska sabba för andra. Det är vad chatten går ut på (oavsett vart man tittat i chatten). Behöver du bildstöd eller förstår du lite nu?
Citera
2026-02-09, 07:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du missade min poäng, att det är en grupp personer om sitter med sin ledare och planerar hur de ska sabba för andra. Det är vad chatten går ut på (oavsett vart man tittat i chatten). Behöver du bildstöd eller förstår du lite nu?

Ja, dumma jävlar.. som ville hjälpa Chrippa.
Citera
2026-02-09, 07:37
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:

SVT ville inte visa att fru hink är en elak person. Dom ville helt klart tvätta bort smutsen från henne. Men vi med hjärnceller förstår att hinken är fulla av hat inombords.
Citera
2026-02-09, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Dagarna han sitter häktad dras av på det eventuella fängelsestraffet, blir skadestånd om han frias. Så det är win-win.
Win-win är det ju inte, han sitter exakt lika lång tid oavsett om han sitter av det i häktet eller på anstalt. Sitter han 1 år i häktet dras det av på hans fängelse straff, men tiden är ju detsamma han sitter ändå. Och jag tror nog han hellre sitter på anstalt än i häktet. Friad borde vi nog kunna utesluta helt va?
Citera
2026-02-09, 09:07
Medlem
Göta HR B 66-26 - Belastningsregisterutdrag (C, T och L)
https://pixeldrain.com/l/GkZBzgqu
Citera
2026-02-09, 09:54
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Vore jag arbetsgivare och kräftan sökte jobb så skulle jag absolut bli mycket tveksam av att se hans belastningsregister. Även Linneas skulle få mig att tänka om. Vem vill anställa någon med en dom i penningtvätt 🙄
Citera
2026-02-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Tack 🙏
Citera
2026-02-09, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vore jag arbetsgivare och kräftan sökte jobb så skulle jag absolut bli mycket tveksam av att se hans belastningsregister. Även Linneas skulle få mig att tänka om. Vem vill anställa någon med en dom i penningtvätt 🙄
Inte en chans, möjligen till att sortera galgar. 200% opålitliga.
Citera
2026-02-09, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
SVT ville inte visa att fru hink är en elak person. Dom ville helt klart tvätta bort smutsen från henne. Men vi med hjärnceller förstår att hinken är fulla av hat inombords.
Nä de ville visa att en grupp personer styrs av en person i syfte att få folk att hata dem.. tänk dig att få till kontaktförbud och sedan visar det sig att den personen skapat trollkonton och själv skrivit till de han vill ha förbud emot.. haha lycka till med att få något mer förbud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in