Citat:
Ursprungligen postat av
Soulflower
Äckel som inte torkar av efter sig upprör ja, särskilt när de tror de att inte utsöndrar kroppsvätskor eller har bakterier i dem, för att de är renligare än andra bara genom att vara sig själva. Du påminner om en kollega som var övertygad om att han hade fräschast fötter i stan, men när han tog av sig skorna på tåget tog det en sekund innan vagnen luktade lik och gorgonzola.
Torka av efter dig för fan, det är vanlig hyfs.
Städning ingår i medlemsskapet.
Brukar du tvätta av andra saker du sitter på och tar i? Är det "vanlig hyfs" att torka av sitsar och stänger efter sig på tunnelbanan? Varför ska detta gälla på just gymmet? Det är bakterier överallt.
Jag tror inte alls att jag är "renligare än andra". Jag tycker att alla kan låta bli att tvätta efter sig på gymmet, även du som enligt egen utsago svettas som under ett maratonlopp i solen när du sitter och styrketränar på ett gym.
Jag skrev att jag aldrig svettas så att sitsen blir blöt, och jag skrev att
du verkar svettas väldigt mycket och kanske inte ska döma alla andra efter samma standard. Detta betyder inte att jag tror att jag är "renligare än andra". Inget mer bullshit nu tack.
Du borde lära dig läsa om du ska försöka debattera saker. Du tror ju att jag uttrycker saker som jag inte uttrycker, samtidigt som du skiter i att bemöta saker jag faktiskt skriver.
Din kollegas fötter är såklart inte heller relevanta för det vi diskuterar.

Skriv något ordentligt som har med saken att göra.