2026-02-07, 22:04
Avslutad
Kokain är visserligen dyrare men klart bättre för ändamålet. Skit i alla tråkmånsar som skriver i tråden. Det är såna som har åsikter utan att själva ha erfarenhet. Kör på och kör hårt som fan. Utan kosttillskott hade jag inte haft min juridikexamen.
Citera
2026-02-07, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tjabolito
Kokain är visserligen dyrare men klart bättre för ändamålet. Skit i alla tråkmånsar som skriver i tråden. Det är såna som har åsikter utan att själva ha erfarenhet. Kör på och kör hårt som fan.

Kokain som varar max en kvart, lysande ide. Han bränner sitt studiebidrag på en eftermiddag.

Varken elvanse eller tjack är någon mirakelkur/pluggdrog.
Citera
2026-02-07, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Kokain som varar max en kvart, lysande ide. Han bränner sitt studiebidrag på en eftermiddag.

Varken elvanse eller tjack är någon mirakelkur/pluggdrog.

Skitsnack. Kokainet får såklart vara bankat. Det har han råd med. Han får väl skaffa ett extrakneg. Tjack funkar bra sålänge han inte får för sig att porrsurfa. Då blir han fast länge i fel spår
Citera
2026-02-07, 22:39
Medlem
Mr.RedHats avatar
Dum idé. Överdoserar du så kommer du att sitta paralyserad med de enklaste uppgifterna eller skruva sönder din TV. Om du ändå lyckas börja med uppgiften så kommer det bli mycket utsvävningar.

Så om du ändå går vidare med din plan, vilket jag inte tycker du ska, så är det bästa rådet jag kan ge: Mikrodosera och var konsekvent med mängden. Använd inte varje dag. Dygna inte. Ät ordentligt. Du ska inte ändra dina rutiner mer än att du ska ha ett fast schema. Vilket jag också rekommenderar att upprätta innan, även om det bara gäller samma dag.

Kom ihåg att centralstimulantia ger dig inte mer kunskap. Du blir inte nödvändigtvis effektivare (läs färdig på kort tid). Däremot kommer du garanterat bli klar med något såvida inte du tjackrunkar bort allt.
Senast redigerad av Mr.RedHat 2026-02-07 kl. 22:41.
Citera
2026-02-07, 22:56
Medlem
Solglimtsjakts avatar
Jag tänker att om man har svårt med studierna så kommer man nog ha svårt med efterföljande jobb också. Så om det krävs droger för att man ska klara studierna, då behöver man nog tänka om lite...
Citera
2026-02-07, 22:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av susisen123
Hej, jag behöver hjälp från er som kan mycket om detta. Jag pluggar på universitetet, och har använt elvanse 50mg 3 gånger vid krävande tillfällen (prov). Jag tycker att det kan hjälpa mycket faktiskt, sålämge man inte tar det dagligen. Dessvärre så är det så himla dyrt att beställa adhd medicin och jag har inget recept för det, så jag funderar på att beställa metamfetamin från darkweb. Dock har jag ingen aning om denna drogen, är det typ pulver? Och man snortar det isåfall va? Isåfall, hur vet man hur mycket man ska dra? Som sagt kommer jag bara använda det vid sällsynta tilläfllen
Studera på universitetet och knarka?
Knarkar gör bara slödder.
Gå och lägg dig i tid så går det nog bra.
Citera
2026-02-07, 23:05
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
En 0,3a i en rövpanna, så får du raka a'n sen.
Det kommer funka perfekt efter examen också, möjligtvis att dosen har ökat en smula men det är petitesser..
Citera
2026-02-07, 23:25
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Jag litar faktiskt på min bedömningsförmåga tillräckligt mycket för att göra det här, jag vill liksom inte använda det ofta det är bara inte trevligt liksom. Jag skulle aldrig använda det två dagar i rad. Ia jag vet att det är crystal meth, men det är ju typ samma sak som adhd medicin och faktiska ”crystal meth” ges på riktigt till adhd patienter i USA i form av ”desoxyn”
Crystal meth är metamfetamin i högkoncentrat och är sällsynt i Sverige. Även metamfetamin som inte kristalliserats är sällsynt eftersom knarkfabrikerna i belgien/nederländerna/polen är inriktade på amfetaminsulfat. Dessutom är effedrin lite svårare att få tag på jämfört med i USA där du kan köpa det över disk (cold medicine) receptfritt.

Det du letar efter heter alltså "amfetamin". Metamfetamin är väldigt neurotoxiskt och mer potent. Om syftet är att plugga vill du inte ha metamfetamin. Det blir inte "bättre" för att det är mer potent. Det blir bara bättre för en missbrukare som inte går i skolan.

Ang. medicinsk användning av meta så används det knappt. Dexosyn är en sista utväg om allt annat misslyckats. Så tycker inte du ska använda det som ett argument för att legitimera ditt sökande efter meta på darknet. Fråga dig själv varför det bara finns i USA med sina tveksamma FDA approved-stämplar jämfört med hos europeiska läkemedelsbolag.

Om du trots allt detta letar efter meta så ska du leta i tjeckien. Den som påstår annat kommer att antingen blåsa dig eller kränga vanligt alfa och sedan påstå att det är meta. För helt ärligt så spelar det ingen roll för genomsnittsköparen.
Citera
2026-02-07, 23:38
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ni vill jag inte vara den som skrytee om sitt iq online, de värsta personerna som finns ju men min är rätt ”långt” över genomsnittet iallafall säger vi😂 tror du jag är trög? Självklart fattar jag att andra personer tänkt såhär men jag är inte som alla andra personer. JA jag ÄR speciell. Är neurodivergent eller autistisk på något vis så nej min hjärna funkar inte som alla andras.

Du skryter om ditt höga iq, men måste punda för att klara av studierna? Låter ju som ett motsatsförhållande om du frågar mig. Om du nu är så översmart skulle du naturligtvis klara vad som helst elegant, utan centralstimulerande medel.
Du tycks vara mentalt extremt omogen. Väx upp.
Citera
2026-02-07, 23:45
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Jag läste att adderall hade levoamfetamin i sig också, vad gör det egentligen? Och är det alltid en 50% mix av de båda om man köper tjack eller kan det lika gärna vara 90% av en?
Levo ger inget fokus. Bara speed, lite ångest, hjärtklappning och rastlöshet. Det är därför centralstimulantia läkemedels isomer normalt har en högre andel dextro. För det ger den önskade effekten vid medicinskt bruk.

Det är i princip alltid 50/50 (racemat) på gatutjack eftersom det är den naturliga slutprodukten. Det finns ingen knarktillverkare som slänger halva produkten (levo) i en långdragen reningsprocess med dyra kemikalier för att köparen får lite svettningar och hjärtklappning.

Om en kran påstår att det innehåller 90% dextro så syftar han antagligen på att han spätt ut 90% med dextrosol innan han sålde det till dig. Inte på dextroamfetamin. För den genomsnittliga säljaren så vet de inte vad som är i produkten. För de är bara en mellanhand i en kedja på 2-4 händer.

Du ska heller inte lita på säljaren påståenden om renhet, betyg eller garanti. För de vet inte och ljuger för dig.
Typiskt är att det marknadsförs som "85% rent NY BATCH [DATUM]".

Och helt ärligt förstår jag inte varför du ens ska beställa på darknet. Skriv in din hemstad eller län på snapchat och skriv till alla som heter något med "AB" eller liknande. Mycket enklare och mindre risk. Vissa har kanske hemkörning á la Foodora för en hundring extra. Gissar jag på.

Inte för jag tycker du ska begå ett brott. Men ska du göra det så kan du i alla fall vara smart med det. Darknet är som att våldta ett getingbo. Du är tio-femton år sen på bollen. Polisen har bra koll, men saknar resurser till snapchatsäljarna. För de fokuserar på PostNord och gemene haschtomte som är fredlig i sitt eget hem.
Senast redigerad av Mr.RedHat 2026-02-08 kl. 00:12.
Citera
2026-02-08, 00:18
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ni vill jag inte vara den som skrytee om sitt iq online, de värsta personerna som finns ju men min är rätt ”långt” över genomsnittet iallafall säger vi😂 tror du jag är trög? Självklart fattar jag att andra personer tänkt såhär men jag är inte som alla andra personer. JA jag ÄR speciell. Är neurodivergent eller autistisk på något vis så nej min hjärna funkar inte som alla andras.
Om IQ ändå innebar att man var streetsmart eller ens lämplig för att knarka tänk en sådan annorlunda värld vi hade levt i.

Citat:
Menar du amfetamin sulfat eller metamfetamin? Hur mycket dagligen menar du? Och vadå veckor i sträck, så mycket tänker jag inte ta det bara ibland
Skriv till mig om ett år och berätta hur allt gick. För jag vill gärna höra någon som lyckats med "mikrodoseringsmetoden" jag beskrev tidigare. Det låter som att du är inne på just detta. Låga doser under kontrollerade former.

Det komiska här är att det låter rationellt nu. Men när du är tjackad och ruset börjar släppa så kommer du vilja ta mer. Och eftersom du redan har en så stor övertro på dig själv nykter så kommer påfyllningen närmast bli en liturgi för att "optimera" och "balansera". Man är så himla "ansvarsfull", "smart" och kan "lita på sig själv" .
Antagligen kommer du rationalisera det med att uppgiften du försöker lösa för tillfället kräver fokus, inte avbrott.

En gång satt jag i 12 timmar i word för att skapa en mall för mina dokument. Headern och footern blev en absurd gradient i gråskala och dokumentet hade en svag illusion av att vara tredimensionell. Jag lyckade genom att stacka flera geometriska former på varandra med perfekt övergång emellan så att det såg ut som en naturlig del av ett A4 papper. Värdelös att skriva ut då det slösar på mängder av bläck/pulver. Gissa vem som "bara skulle göra en uppgift och behövde fokusera lite". . Du kommer missa målet och fokusera på oväsentliga uppgifter. Och jag vet att du kommer invända mot det. Du kommer såklart inte att göra så.
Nä. För antagligen har vi olika relationer till ordbehandlare och estetik. Men du kommer hitta något annat viktigt som egentligen är irrelevant för en uppgift som helhet.

Vissa sitter en vecka och inser att man är lite sliten. Andra upptäcker att årstiderna förändrats och att hela terminen visst har gått förbi. Att du inte skulle höra till någon av dessa skulle göra dig närmast unik. Väldigt "speciell".

Om du vill plugga är det väl smartare om du försöker studera med en AI som vägleder dig genom studierna? Går mycket fortare, ger inga permanenta hjärnskador, polisbesök och du får även konstant feedback av någon med bevisat större IQ än dig själv.

Knarka gör man för det är kul. Inte för att man måste.
Senast redigerad av Mr.RedHat 2026-02-08 kl. 01:15.
Citera
2026-02-08, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjabolito
Kokain är visserligen dyrare men klart bättre för ändamålet. Skit i alla tråkmånsar som skriver i tråden. Det är såna som har åsikter utan att själva ha erfarenhet. Kör på och kör hårt som fan. Utan kosttillskott hade jag inte haft min juridikexamen.
Förstår inte hur du kan påstå att kokain skulle vara bättre för ändamålet. Tycker det enda man får fokus till på ladd är att dra mera ladd.

50-100mg gatutjack oralt borde göra susen för TS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in