2026-02-07, 12:51
Medlem
Hej, jag behöver hjälp från er som kan mycket om detta. Jag pluggar på universitetet, och har använt elvanse 50mg 3 gånger vid krävande tillfällen (prov). Jag tycker att det kan hjälpa mycket faktiskt, sålämge man inte tar det dagligen. Dessvärre så är det så himla dyrt att beställa adhd medicin och jag har inget recept för det, så jag funderar på att beställa metamfetamin från darkweb. Dock har jag ingen aning om denna drogen, är det typ pulver? Och man snortar det isåfall va? Isåfall, hur vet man hur mycket man ska dra? Som sagt kommer jag bara använda det vid sällsynta tilläfllen
Citera
2026-02-07, 13:04
Medlem
Brukar börja så.

Ett helt ärligt tips håll dig borta ifrån det.

De flesta missbruk startar med en anledning eller det inte är så farligt.

Det du vill beställa är CrystalMeth. Bara googla vad det ger för effekter och hur beroende framkallat det är.

Men ja den skiten röker du i en crackpipa/inhalerar ångorna.

Rekommenderar starkt lägg ner den tanken.
Citera
2026-02-07, 13:07
Medlem
BombaySaphires avatar
Sluta med den där skiten! Du förstör ditt liv.
Citera
2026-02-07, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Brukar börja så.

Ett helt ärligt tips håll dig borta ifrån det.

De flesta missbruk startar med en anledning eller det inte är så farligt.

Det du vill beställa är CrystalMeth. Bara googla vad det ger för effekter och hur beroende framkallat det är.

Men ja den skiten röker du i en crackpipa/inhalerar ångorna.

Rekommenderar starkt lägg ner den tanken.
Jag litar faktiskt på min bedömningsförmåga tillräckligt mycket för att göra det här, jag vill liksom inte använda det ofta det är bara inte trevligt liksom. Jag skulle aldrig använda det två dagar i rad. Ia jag vet att det är crystal meth, men det är ju typ samma sak som adhd medicin och faktiska ”crystal meth” ges på riktigt till adhd patienter i USA i form av ”desoxyn”
Citera
2026-02-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susisen123
Jag litar faktiskt på min bedömningsförmåga tillräckligt mycket för att göra det här, jag vill liksom inte använda det ofta det är bara inte trevligt liksom. Jag skulle aldrig använda det två dagar i rad. Ia jag vet att det är crystal meth, men det är ju typ samma sak som adhd medicin och faktiska ”crystal meth” ges på riktigt till adhd patienter i USA i form av ”desoxyn”

Du har inte koll det märks. Skit i det. Lägg ner. Håll dig borta.

Som sagt hitta någon som tycker det var bra och börja med skiten eller ens provat.

Det finns ingen som tycker det är bra. Kanske en kort stund. Kan garantera att ALLA tycker det är skit. Men du har rätt du är helt annorlunda du kommer ha det underkontroll. Du är absolut inte som någon annan.

Men som sagt lika skillnad på tex aderall / concerta.

Faktiskt tror jag det är bättre du börjar med vanligt amfetamin eller till och med kokain men du kommer fastna i skiten.
Citera
2026-02-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Du har inte koll det märks. Skit i det. Lägg ner. Håll dig borta.

Som sagt hitta någon som tycker det var bra och börja med skiten eller ens provat.

Det finns ingen som tycker det är bra. Kanske en kort stund. Kan garantera att ALLA tycker det är skit. Men du har rätt du är helt annorlunda du kommer ha det underkontroll. Du är absolut inte som någon annan.

Men som sagt lika skillnad på tex aderall / concerta.

Faktiskt tror jag det är bättre du börjar med vanligt amfetamin eller till och med kokain men du kommer fastna i skiten.

Fattar inte riktigt meddelandet men finns massa personer som framgångsrikt använd tex adderall för o få bättre studieframgång, så länge man inte använder d för ofta kan d va jättebra. Sen låter d ju läskigt med ”crystal meth” men från vad jag har förstått så e d typ samma sak
Citera
2026-02-07, 13:24
Medlem
Detta gäller väl i princip allt:

Måste ju inte snortas, går äta också. Borde bli smula (knappt märkbar skillnad) lägre, längre och fördröjd effekt bara.

Man vet hur mycket man ska ta genom att sig testa sig fram väldigt försiktigt, extremt smått och gradvis. Utgå utifrån att alla rekommendationer är fel, att din kropp är extra känslig eller att någon annan medicin du äter förstärker effekten mer än normalt.

Men något hum får man väl om man tittar på att du ätit 0,05 gram Elvanse (förmodligen i kapselform för att sprida ut effekten mer jämt). Då borde du börja med mycket mindre än det eftersom det här nog är mycket mer potent. Extremt, extremt små mängder alltså.

Och allt måste faktiskt inte tas på en gång, man kan ta 1% lite då och då (precis som att man kan dricka en klunk 3.5% öl lite då och då istället för att bara halsa en halv vodkaflaska en gång i början av kvällen)

Helt onödigt och löjligt att hetsa i sig saker och ta på konstiga sätt bara för att det är en olaglig drog
Senast redigerad av Ballooong 2026-02-07 kl. 13:52.
Citera
2026-02-07, 13:37
Medlem
Hiraeths avatar
Håll dig till Elvansen.. Lär ju finnas någon som har det på recept i din omgivning, fråga ifall den kan undvara en eller två kapslar. Om det nu är för dyrt att på internet.
Släpp tanken på att du kommer spara pengar på att köpa meta eller tjack, då du med allra högsta sannolikhet kommer att ta det oftare eftersom hjärnan är som den är.
Citera
2026-02-07, 14:00
Avslutad
Citat:
Hej, jag behöver hjälp från er som kan mycket om detta. Jag pluggar på universitetet, och har använt elvanse 50mg 3 gånger vid krävande tillfällen (prov). Jag tycker att det kan hjälpa mycket faktiskt, sålämge man inte tar det dagligen. Dessvärre så är det så himla dyrt att beställa adhd medicin och jag har inget recept för det, så jag funderar på att beställa metamfetamin från darkweb. Dock har jag ingen aning om denna drogen, är det typ pulver? Och man snortar det isåfall va? Isåfall, hur vet man hur mycket man ska dra? Som sagt kommer jag bara använda det vid sällsynta tilläfllen

Elvanse är Guds gåva till mänskligheten.
Tjack eller dylika substanser gör inte hjärnan lika klar och välfungerande, tycker jag.
Jag har aldrig blivit lika välfungerande på amfetamin som på elvanse och jag får tag på sällsynt ren amfetamin.
Jag har provat allt efter att ha lagt 30 tusen på elvanse på svarta marknaden.
Jag hade också gjort vad som helst för att komma över elvanse eftersom ingenting annat funkar lika bra, men jag pallar inte eftersom att jag inte behöver skiten egentligen 😂
Senast redigerad av Jubeli 2026-02-07 kl. 14:04.
Citera
2026-02-07, 14:50
Medlem
Bluebeast72s avatar
Riktigt smutsigt gatutjack så är du snygg till examen.
Citera
2026-02-07, 15:00
Medlem
Citat:
Fattar inte riktigt meddelandet men finns massa personer som framgångsrikt använd tex adderall för o få bättre studieframgång, så länge man inte använder d för ofta kan d va jättebra. Sen låter d ju läskigt med ”crystal meth” men från vad jag har förstått så e d typ samma sak

jag skulle kunna betala pengar för att se dig röka crystal meth och sen ge dig på att plugga ens 5 minuter. hahaha!!!
Citera
2026-02-07, 15:08
Medlem
litenbokstavs avatar
värdelös ide tyvärr
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto