2026-02-07, 15:26
Medlem
Ja, det fungerar. Men det beror på hur stor självkontroll du har. Det går att ha totalfokus 14 timmar om dagen utan problem i en vecka eller två i sträck, men glömmer du av att äta och sova eller börjar dra mer och mer så kommer du att krascha totalt. 2-3 påfyllningar av vanligt östeuropa-tjack fungerar lika bra eller bättre än Elvanse men du måste veta när du ska sluta. Och det är lättare sagt än gjort.
Citera
2026-02-07, 15:48
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susisen123
Hej, jag behöver hjälp från er som kan mycket om detta. Jag pluggar på universitetet, och har använt elvanse 50mg 3 gånger vid krävande tillfällen (prov). Jag tycker att det kan hjälpa mycket faktiskt, sålämge man inte tar det dagligen. Dessvärre så är det så himla dyrt att beställa adhd medicin och jag har inget recept för det, så jag funderar på att beställa metamfetamin från darkweb. Dock har jag ingen aning om denna drogen, är det typ pulver? Och man snortar det isåfall va? Isåfall, hur vet man hur mycket man ska dra? Som sagt kommer jag bara använda det vid sällsynta tilläfllen

Är du dum i huvudet? Det verkar faktiskt så. Det är det allra värsta tänkbara och du kommer bli så pundig att det kommer märkas av omgivningen. Vet du hur stor skillnad det är mellan Elvanse och metamfetamin?
Citera
2026-02-07, 16:06
Medlem
Citat:
Jag litar faktiskt på min bedömningsförmåga tillräckligt mycket för att göra det här, jag vill liksom inte använda det ofta det är bara inte trevligt liksom. Jag skulle aldrig använda det två dagar i rad. Ia jag vet att det är crystal meth, men det är ju typ samma sak som adhd medicin och faktiska ”crystal meth” ges på riktigt till adhd patienter i USA i form av ”desoxyn”

Tror du att du är först i världshistorien att tro det

IQ fiskmås, skulle aldrig anställa dig i framtiden, endast idioter tänker som du.
Citera
2026-02-07, 16:18
Medlem
Citat: