Citat:
Ursprungligen postat av
PatrickEkwall
Jaha. Nu beskrev jag ju skillnaden i rus mellan dexamfetamin och racemiskt amfetamin. Att levoamfetaminet står för välmåendet i ett (racemiskt) amfetaminrus är ju dåligt formulerat när det handlar om att de båda förstärker varandra, men även du måste förstå vad jag menar. Att ett amfetaminrus utan levoamfetamin saknar välmåendet är väl mer korrekt. Men poängen är ju densamma.
Jag har aldrig testat levoamfetamin i sin rena form och vet således inte heller hur det ter sig på egen hand. Men jag vet mycket väl hur avsaknaden av det upplevs i ett amfetaminrus. De som testat rent levoamfetamin är nog ytterst få.
Levoamfetamin i sin ensamhet faller säkerligen lika platt som dexamfetamin gör.
Kränkte jag ditt Elvanse-rus inatt?

Det är så sant! Rent fint amfetamin är så otroligt bättre ur alla perspektiv.