2026-02-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Senaste storyn skriver Hanna -LARS! 😆.
För mkt läsning här Hanna?
Blir ju automatiskt Lars om man inte ändrar Lara till Lars 😅inget konstigt alls
Citera
2026-02-07, 17:12
Medlem
💯 på att det blir syskonförsök nu.
Hon måste göra om och göra ”rätt” utan svullnad och bedövningssalva. Så synd om dig Hanna att du var tvungen att säla 🦭 dig mellan sängen och soffan.
Citera
2026-02-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Blir ju automatiskt Lars om man inte ändrar Lara till Lars 😅inget konstigt alls

Men hon måste ju ha skrivit Lara innan och då sparas det! Så är de med mitt namn…
Citera
2026-02-07, 17:41
Medlem
Vad annat än att hon blir sugen på att skaffa fler barn kan hon mena med att det är ”livsfarligt att titta på” bebisbilder? Förstår hon inte att det är det hon signalerar med att skriva så?
Citera
2026-02-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Vad annat än att hon blir sugen på att skaffa fler barn kan hon mena med att det är ”livsfarligt att titta på” bebisbilder? Förstår hon inte att det är det hon signalerar med att skriva så?
Hon krattar ju för att dra igång syskonförsök igen för content
Citera
2026-02-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Hon krattar ju för att dra igång syskonförsök igen för content

Typiskt att de precis donerade embryot. Men det kanske blir bättre content att dra igång hela IVF-karusellen igen. Drömmen är väl att det skulle ta sju år till.
Citera
2026-02-07, 18:39
Medlem
Men vad fan håller hon på med? ”Jag fick det inte på recept” nej det var väl en jävla tur att hennes vårdberoende inte skattefinansierades mer än det redan gör…
Citera
2026-02-07, 18:46
Medlem
Shoppa shoppa shoppa shoppa shoppaaaa..shoppa jag kan inte stoppaaaaa
Citera
2026-02-07, 18:59
Avslutad
Jääääklar vad det matas med bilder på Lara. Hon e fan inte klok. Så falsk ogeniun person
Citera
2026-02-07, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Det roligaste jag läst 😂😂😂🥳🥳🥳 Undrar när inlägget tas bort?

Men nu ökar HT takten, nu ska banne mig stålarna in och följarskaran ökas - fler opixlade bilder på LARS 😂😂🫰👎

Jaaa det gäller att ändra fokus snabbt haahahhaah
Citera
2026-02-07, 19:03
Medlem
Ok, jag får erkänna att jag inte följde HT dagligen när hon fött L och tiden därefter men någonstans kan jag inte dra mig till minnes att hon nämnt ett ljud om smärta, förlossningsskada etc däromkring? Det känns så off character för henne som annars gladeligen delar med sig av mens, öronbesvär, diverse krämpor etc. Jag känner mer och mer att det är en efterhandskonstruktion eller iaf överdrivet. Jag har länge tänkt att jag ska tänka snällt och ge henne benefit of a doubt men senaste tidens knaserier och hoppande hit och dit gör mig väldigt tveksam.
Citera
2026-02-07, 19:18
Avslutad
Här är all text som syns i bilden:

"I ärlighetens namn kollar jag sällan tillbaka på bilder från denna tiden för jag mådde så fruktansvärt dåligt pga hur ont jag hade och hur mycket det förstörde tiden som skulle vara så mysig.
Jag fick liksom kasa mig ut från sängen som en säl för att jag inte kunde lägga tyngden överhuvudtaget.
Jag satt antingen på svanskotan eller på sidan av låret i närmre ett år. Vad skönt. 😠
Grät så mycket varje dag. Och för att inte tala om nätterna när man var uppe och vaggade konstant. Och det var inte pga hormonerna utan för att jag var så besviken och ledsen över att jag valde att föda vaginalt för att sen inse att jag inte fick någon revansch utan istället förstörde det hela bebisbubblan pga smärtan, svullnaden som inte gick över. Tänk att det först var när Lara var 1,5 som jag började se vändning och kunde fasa ut bedövningssalvan. 🥲 great.
Använde så mycket bedövningssalva. Minns att jag köpte 10 tuber åt gången. Fick det inte på recept sjukt nog. Bara att röra sig var liksom fruktansvärt.
Men nu kan jag ändå se på bilderna från denna tiden utan att rysa.
Den ‘hemska tiden’ var aldrig pga Lars såklart utan för smärtan och svullnaden som höll i sig så sjukt länge.
I en fantasivärld hade jag velat slida tillbaka och göra om med erfarenheten och allt jag vet idag. Göra om och göra ‘rätt’. Bara få uppleva det där mysepyset.
Det fina med tiden."

Säger bara WTF! Shit vad hon ljuger och hittar på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in