Citat:
Ursprungligen postat av
susisen123
Okej, tack för att du delar med dig! Får jag fråga om det var samma ”påse” tjack du hade de två upplevelserna med? Och var det isåfall exakt samma mängd du använde?
Två olika säljare och dito påsar men samma mängd - båda säljare ansågs dock pålitliga och ingen random jag hittade en sen kväll på krogen ungefär. Märkte förstås direkt hur mycket bättre tryck det var i pulvret andra gången, när återstoden (dvs det mesta, tror jag tog 0,1 eller 0,2 för studier) av det gram som inhandlats konsumerades när jag skulle på nattklubb.
Såg sedan att du letade på någon sida där det var kvalitetssäkrat i någon mån - kan vara nyckeln till framgång förstås. Är levo-komponenten inblandad tror jag dock det är svårare, då tenderar prat- och danshjärnan vinna matchen i matchen mot studerarhjärnan.
Gissar att det är därför som dexamfetamin är både dyrt och svårt att få tag på - det är primärt inte universitetsstudenter som är säljarnas stora målgrupp som i sin tur omvänt i första hand söker substanser att studera på.
Uppdatera gärna senare hur det går - någon del av min (möjligen dysfunktionella

) hjärna vill verkligen att det skall funka.