Citat:
Det var ju lite tråkigt och trist att höra att du skulle tillhöra och rösta på Sverigedemokraterna.
Annars har jag gärna kunnat ställa upp och hjälpa dig med lite tips.
Men Sverigedemokraterna har jag inte mycket överst för så du får väl helt enkelt se till att börja söka dig ett arbete det är dags att börja röra på kroppen nu efter så många år i vila. Upp och marschera. Stöveltrampen skall eka igen!
Ni aspisar är inte de smartaste personerna när det verkligen gäller eller hur?
Du säger att du avskyr systemet och att du bara vill vara ifred och leva i din egen värld och kunna vara för dig själv och träna och så vidare och sedan säger du att du samtidigt rösta på Sverigedemokraterna som är det partiet som verkligen är vill tvinga in dig "hjulet" .
Ett hjul som är konstruerat för du skall arbeta in i döden och alla skall älska det. Sedan dör du troligtvis innan du får chansen till att få Europas lägsta pension ändå.
Fan tänkte du där egentligen?
Annars har jag gärna kunnat ställa upp och hjälpa dig med lite tips.
Men Sverigedemokraterna har jag inte mycket överst för så du får väl helt enkelt se till att börja söka dig ett arbete det är dags att börja röra på kroppen nu efter så många år i vila. Upp och marschera. Stöveltrampen skall eka igen!
Ni aspisar är inte de smartaste personerna när det verkligen gäller eller hur?
Du säger att du avskyr systemet och att du bara vill vara ifred och leva i din egen värld och kunna vara för dig själv och träna och så vidare och sedan säger du att du samtidigt rösta på Sverigedemokraterna som är det partiet som verkligen är vill tvinga in dig "hjulet" .
Ett hjul som är konstruerat för du skall arbeta in i döden och alla skall älska det. Sedan dör du troligtvis innan du får chansen till att få Europas lägsta pension ändå.
Fan tänkte du där egentligen?
Mannen, det var 4 år sedan? Vet inte hur jag resonerade då, förmodligen bara trött på alla blattar och ville ha en strängare invandringspolitik som alla andra. Säger inte att jag kommer rösta på dem i år. Så nej, jag tillhör inte dem. Jag skiter fullständigt i sverige och dess samhälle idag. Sverige kan få brinna och rasera. Jag undrar bara om jag kommer få något existensminimum att leva på nu för Jag kommer inte integrera mig i samhället.