2026-02-07, 13:30
Medlem
Nu verkar J & N vara i Karlstad va? Försöker minnas möbleringen på Ekerö vs Karlstad. Men känns som radhuset.
Citera
2026-02-07, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
🧐 Ja nu är det ju som är att det är ett rykte om ett rykte. Ett dåligt rykte med andra ord….

Ska man sprida såna rykten får man nog leverera lite mer detaljer om vad man hört.

Vad menar du? Ett rykte är väl ändå = vad man hör? Finns det krav på x antal detaljer?
Citera
2026-02-07, 13:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Vad menar du? Ett rykte är väl ändå = vad man hör? Finns det krav på x antal detaljer?

Nä men det var bara lite väl vagt för att man ska kunna dra några slutsatser om det eller ens värdera? Har du hört det från en person eller flera?? Skulle du själv säga det är ett trovärdigt rykte? 😂 Är ju inte konstigt om du får följdfrågor??
Citera
2026-02-07, 13:46
Medlem
Tror det men fattar inte varför J är med!? Skulle säkert vara skönt för dem att vara ensamma nån gång...
Citat:
Nu verkar J & N vara i Karlstad va? Försöker minnas möbleringen på Ekerö vs Karlstad. Men känns som radhuset.
Citera
2026-02-07, 13:49
Avstängd
BluePonyGirls avatar
Citat:
Karlstad.

Är väl en tolkningsfråga vad "strax efter" innebär. Har ingen info kring vilket typ av otrohet dock

Karlstad, ja, men det säger väl allt? Säg några som skulle älska tanken på ett spännande rykte om otrohet och drama som involverar en lokal sportkändis och en influencer mer än människor som bor i en småstad.
Citera
2026-02-07, 13:50
Medlem
Citat:
Nä men det var bara lite väl vagt för att man ska kunna dra några slutsatser om det eller ens värdera? Har du hört det från en person eller flera?? Skulle du själv säga det är ett trovärdigt rykte? 😂 Är ju inte konstigt om du får följdfrågor??

I småstäder så är det väl upp till var och en att bestämma. Sen är det inte alltid rök utan eld + att det funnits tendenser innan/före relationen.

Jag har inga problem med följdfrågor men sätter du skriver låter så märkligt
Citera
2026-02-07, 13:50
Avstängd
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Tror det men fattar inte varför J är med!? Skulle säkert vara skönt för dem att vara ensamma nån gång...

Du tänker inte att det bara är så enkelt som att N*cc* och V*kt*r vill att hon ska vara med, och att det är därför hon är där? Utgår från att de är ensamma när de vill vara det.
Citera
2026-02-07, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePonyGirl
Karlstad, ja, men det säger väl allt? Säg några som skulle älska tanken på ett spännande rykte om otrohet och drama som involverar en lokal sportkändis och en influencer mer än människor som bor i en småstad.

Skulle jag vara tveksam så skulle jag aldrig nämnt det. Absolut rykten sprids fort samtidigt ingen rök utan eld.

Men det är inte upp till mig o bestämma vad ni ska tro på.
Citera
2026-02-07, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69

Förra gången fick N hjälp av V mamma, så kanske bilresan? V är i Gävle nu.
Citera
2026-02-07, 13:55
Avstängd
Citat:
I småstäder så är det väl upp till var och en att bestämma. Sen är det inte alltid rök utan eld + att det funnits tendenser innan/före relationen.

Jag har inga problem med följdfrågor men sätter du skriver låter så märkligt

Okej sorry för det då men ditt första inlägg ”Det går ett rykte om…” öppnade upp för att man måste ställa frågor om man vill veta mer så man kan avgöra om ryktet verkar sant eller inte? Eller fick du höra meningen ”Viktor var otrogen mot Nicci när bebisen var nyfödd” och INGENTING MER? Kan du inte bara svara på dom frågorna jag ställde istället? 😂
Citera
2026-02-07, 13:57
Medlem
Citat:
Okej sorry för det då men ditt första inlägg ”Det går ett rykte om…” öppnade upp för att man måste ställa frågor om man vill veta mer så man kan avgöra om ryktet verkar sant eller inte? Eller fick du höra meningen ”Viktor var otrogen mot Nicci när bebisen var nyfödd” och INGENTING MER? Kan du inte bara svara på dom frågorna jag ställde istället? 😂

Vilken fråga? Jag har hört att han har varit otrogen. Sen om det var via samlag och vilken ställning vet jag tyvärr inte. Så intressant var det inte.
Citera
2026-02-07, 13:59
Avstängd
Citat:
Vilken fråga? Jag har hört att han har varit otrogen. Sen om det var via samlag och vilken ställning vet jag tyvärr inte. Så intressant var det inte.

Tillräckligt intressant för att skriva det här mitt i natten? Hahhaha 😂

Har du hört det från en person eller flera?? Skulle du själv säga det är ett trovärdigt rykte? Är källan du fick höra från någon som brukar veta sånt? Fick du höra vilken tjej det ska ha varit med ? Fick du veta det direkt från tjejen?

Det är sånt man vill veta. Inte bara att det ”finns ett rykte”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in