2026-02-04, 16:31
  #80197
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/8SFL9p1

Detta eviga malande går i arv 🙄
De flesta har ett träingsschema, men Anna har ett "rörelseschema"

Säg att du inte tränar utan att säga att du inte tränar..
Citera
2026-02-04, 16:53
  #80198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
anna maskerar o tar bort vänners fejs men inte barns

https://postimg.cc/gallery/6Xpfww6
Hon tar ju bort sitt eget också via filter hehe
Citera
2026-02-04, 17:16
  #80199
Medlem
TPLs avatar
Annas gulliga svar till en som skrev
"Synd att gömma sin skönhet bakom filter bara. Du är vacker precis som du är- inga filter behövs! 😍 "

"Det som verkligen är synd är att du på riktigt TROR att jag inte tycker att jag är vacker utan Parisfiltret! Jag vet att jag är vacker hur jag än är, MEN jag gör vad jag vill 😉 Tog bilderna med Parisfiltret & jag gillar det, så jag kommer fortsätta. Du har aldrig skrivit & berömt mig för någon av alla de tusentals bilder jag laddat upp här genom ett decennium UTAN nått litet filter / men du var så tvungen att uttrycka dig så här & du är en vuxen kvinna… Jag är innerligt trött på pekfingrar som dina. Det är inte av intresse vad du tycker, helt ärligt ☺️ Det är så bottenlöst småsint att ha fokuset där. När jag inte visar mig är det fel, när jag visar mig är jag ego, jag är fet på vissa bilder AI smal på andra, plastig, gammal osv osv. Lade upp en vanlig bild för inte så längesedan rakt upp & ned & flera st skrev AI !!!!!!🤖 hahahaha världen är sjuk. Var och en blir salig på sin tro & alla gör som dem vill! Det gäller även mig 😉 Kanske ska börja lägga till med en ny vana förresten, filter på precis allt, eller skaffa nån AI app som jag lägger upp exakt allt i 😄 Kan bli ett kul & otroooooligt snyggt flöde 😉 "
Citera
2026-02-04, 17:51
  #80200
Medlem
osnutens avatar
Ojdå.
Den visste visst vart den tog
Stackars Anna!
Citera
2026-02-04, 19:56
  #80201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Annas gulliga svar till en som skrev
"Synd att gömma sin skönhet bakom filter bara. Du är vacker precis som du är- inga filter behövs! 😍 "

"Det som verkligen är synd är att du på riktigt TROR att jag inte tycker att jag är vacker utan Parisfiltret! Jag vet att jag är vacker hur jag än är, MEN jag gör vad jag vill 😉 Tog bilderna med Parisfiltret & jag gillar det, så jag kommer fortsätta. Du har aldrig skrivit & berömt mig för någon av alla de tusentals bilder jag laddat upp här genom ett decennium UTAN nått litet filter / men du var så tvungen att uttrycka dig så här & du är en vuxen kvinna… Jag är innerligt trött på pekfingrar som dina. Det är inte av intresse vad du tycker, helt ärligt ☺️ Det är så bottenlöst småsint att ha fokuset där. När jag inte visar mig är det fel, när jag visar mig är jag ego, jag är fet på vissa bilder AI smal på andra, plastig, gammal osv osv. Lade upp en vanlig bild för inte så längesedan rakt upp & ned & flera st skrev AI !!!!!!🤖 hahahaha världen är sjuk. Var och en blir salig på sin tro & alla gör som dem vill! Det gäller även mig 😉 Kanske ska börja lägga till med en ny vana förresten, filter på precis allt, eller skaffa nån AI app som jag lägger upp exakt allt i 😄 Kan bli ett kul & otroooooligt snyggt flöde 😉 "
Men hur sjuk i skallen är man när man lägger upp nya foton på sig själv VARJE JÄVLA DAG⁉️🤯😵🤢🤮🤬
Tänk att en kärring från Märsta verkligen inte har vettigare och ffa. viktigare saker för sig än att instagramma, facebooka, tiktoka mm. HON SER JU FÖR FAN LIKA DAN UT PÅ VARJE JÄVLA BILD😵‍💫😵‍💫😵‍💫
Citera
2026-02-04, 20:17
  #80202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Men hur sjuk i skallen är man när man lägger upp nya foton på sig själv VARJE JÄVLA DAG⁉️🤯😵🤢🤮🤬
Tänk att en kärring från Märsta verkligen inte har vettigare och ffa. viktigare saker för sig än att instagramma, facebooka, tiktoka mm. HON SER JU FÖR FAN LIKA DAN UT PÅ VARJE JÄVLA BILD😵‍💫😵‍💫😵‍💫
TookAnna är riktigt riktigt vidrig!!! Nu sitter ättelägget på TikTok och berättar att han är övervakad! Telefonen avlyssnas!! Han insinuerar att han kanske väljer ” evigheten” istället för att leva… Och ” någon” har lagt ett avlivat rådjur vid vägkanten tillsammans med en röd släde! Han säger att det är sant. Kanske var det Tomten
Citera
2026-02-04, 21:47
  #80203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
TookAnna är riktigt riktigt vidrig!!! Nu sitter ättelägget på TikTok och berättar att han är övervakad! Telefonen avlyssnas!! Han insinuerar att han kanske väljer ” evigheten” istället för att leva… Och ” någon” har lagt ett avlivat rådjur vid vägkanten tillsammans med en röd släde! Han säger att det är sant. Kanske var det Tomten

Jag skrollade vidare precis innan när han sa att han gick 1 mil på ca 60 min och hamnade ute på en äng. Kände att han är väl hög igen och ska prata om gud.
Citera
2026-02-04, 22:02
  #80204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisenkanflyga
Jag skrollade vidare precis innan när han sa att han gick 1 mil på ca 60 min och hamnade ute på en äng. Kände att han är väl hög igen och ska prata om gud.
Har man följt ätteläggets vidriga morsa på sociala medier kommer man ihåg hennes lajvar där hon också skyllde på allt och alla att hon blivit tjock och jobben uteblivit och även hon insinuerade om att inte vilja leva vidare!! Det var hennes familj som gjorde att hon fortsatte andas Det är väldigt mycket fel i huvudet på denna Stolliga dysfunktionella familj. Antonio-ponken behöver professionell hjälp och inte sitta och rapa ord och meningar som Tooket hamrat in i huvudet på honom. Det var bara några dagar sedan han gick ut med ett långt inlägg där han manifesterade att han behövde egen tid och skulle försvinna från sociala media. Bloggbevakning uppmärksammade detta. Och ikväll var han tillbaka tills pappan utan ballar knackade på och bad han inställa sig till ett samtal med sina föräldrar. Det kommer att sluta med förskräckelse för Tooket…..
Citera
2026-02-04, 22:05
  #80205
Medlem
Anna lägger upp bilder på ett fat med frukt och chokladbitar. En bild för fyra dagar sen och en för två dagar sen. Den ena visar ”helgmys” och den andra är från när hon hade besök av Kin. Bilderna ser identiska ut. Bara tagna i lite olika vinklar. Återvinning av bilder?
Citera
2026-02-05, 05:37
  #80206
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
TookAnna är riktigt riktigt vidrig!!! Nu sitter ättelägget på TikTok och berättar att han är övervakad! Telefonen avlyssnas!! Han insinuerar att han kanske väljer ” evigheten” istället för att leva… Och ” någon” har lagt ett avlivat rådjur vid vägkanten tillsammans med en röd släde! Han säger att det är sant. Kanske var det Tomten

Antonio har mått dåligt länge och det är riktigt tragiskt att se.
Liven igår avbröts klokt nog av Roberto.
Hoppas att han får hjälp nu.
Har inte mycket till övers för Anna men detta kan inte vara lätt.
Citera
2026-02-05, 07:13
  #80207
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Är det inte dags för sonen att flytta hemifrån snart?🙄

Hur är det med fiiiiinaste Flisan? Har hon lämnat anställningen på pizzerian i Sigtuna och dragit till Spanien för gott?
Citera
2026-02-05, 07:20
  #80208
Medlem
Är det någon som läst eller hört om Anna haft något samröre med Epstein?
Kan hon dyka upp i dokument eller på några bilder framöver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in