2026-02-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Men jag aldrig varit med om någon som är höger som försvarar pedofiler bara något som vänstern och demokrater gör.

fast vad fan snackar du om nu? Megyn Kelly började ju direkt försöka problimatisera hurvida man är en pedofil om barnen är över 10? Och jag hoppas du inte refererar till pride eller biden nu. Men om vi bortser från den paragrafen och den otroligt dumma kommentaren att den tekniska definitionen av pedofil spelar roll i sammanhanget så håller jag med i sak.
Senast redigerad av nukewarm 2026-02-05 kl. 15:37.
Citera
2026-02-05, 16:00
Medlem
dude2ks avatar
Väldigt svårt att se hur ens politiska åsikter hänger ihop med pedofil/hebefil/efebofili diagnos.

Oavsett hur illa man tycker om oppositionen (höger/vänster) så går det inte.
Citera
2026-02-05, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera
Under flera år levde MAGA- och QAnon-rörelsen till stor del på retorik om att exponera och krossa eliten av pedofiler som härjar i Washington, och det var konspirationsteorier till höger och vänster om att det var Hillary Clinton och andra högt uppsatta Demokratiska politiker som drev nätverket av pedofiler.

Men nu när vi har fått svart på vitt att mannen som drev ett faktiskt nätverk av barnprostitution för elitens pedofiler så finns nästan inga kopplingar till varken Hillary Clinton eller andra högt uppsatta Demokrater utan att det är Donald Trump, Elon Musk, Howard Lutnick, RFK Jr osv som har allra flest kopplingar till hjärnan bakom pedofilnätverket så har de allra flesta inom MAGA-rörelsen tappat intresset.

Det är som att det inte spelar nån roll om den pedofila eliten exponeras eller inte eftersom det inte är Demokrater som kommer drabbas allra mest.

Har MAGA-rörelsen någonsin brytt sig på riktigt om att krossa eliten av pedofiler som härjar eller har allting bara varit en del av kulturkriget och besattheten att "äga liberalerna"?

Men i verkligheten är det bara ni Vänsterextrema som skyddar pedofiler som är vänster (Bill Gates/Clintons osv osv) men skriker er hes om Trump som det inte finns några bevis för alls än så länge.

Ni är djupt störda och detta inlägg visar bara hur sjuk syn ni har på verkligheten.

Ni är ondskan som skyddat Bill Gates fast han hade sex med en ung ryska, fick könssjukdomar som han sen gav till sin fru och sen försökte mata henne med antibiotika i smyg så hon aldrig skulle märka det.
Allt från Epsteins ö.

Men nej inte ett skit har ni gått på honom. Men Trump varje jävla dag.

Ni är störd att fängelse och tappa rösträtten inte ens skulle räcka. Dödsstraff på alla vänsterextrema/feminazis är nu enda vägen för att tvätta mänskligheten.
Citera
2026-02-05, 16:59
Medlem
Felaktig frågeställning. Klart att träsket ska dräneras på båda sidorna, men det gäller att inte förlora en majoritet röster. Man måste åtgärda en sak i taget. För mycket korruption för någon annan väg.

Titta bara hur det gick med DOGE. När det var dags att ränsa bland republikanernas älklings-projekt hade inte demokraterna vett att stödja DOGE. De var förblindade av TDS och kunde inte tänka klart, så DOGE stängdes ner.
Citera
2026-02-05, 17:03
Medlem
Det är pedofilerna som vill göra detta till en höger och vänster fråga. Tekniken kallas att söndra och härska.

Vårt jobb är inte låta det bli en sådan fråga
Citera
2026-02-05, 22:31
Medlem
hjaelploskilles avatar
Det finns inget bakom Trumpavgudan inom MAGA, det är helt uppenbart. Och det är inte förrän han själv yttrar orden "jag är en pedofil och jag har knullat barn" som sekten kanske kommer ta avstånd. Och inte ens då blir det alla utan då blir "Men Clinton var också hos Epstein"-argumentet ännu mer använt.
Citera
2026-02-05, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
MAGA-folket gick ju på bluffen att Trump skulle rensa i träsket, eller "drain the swamp". Sen när det visade sig att Trump också var en träskpadda tappade väl många hoppet om hela frågan, skulle jag tro. Det blir en ganska hopplös situation om typ alla är inblandade.
Japp, en del av dem vill inte mnedge att de blev lurade av sin Store Ledare, och andra äggskallar fattar inte vad som hände men fortsätter att kämpa på för att "hela byken ska upp i ljuset", eftersom de fortfarande tror att Trump är på deras sida, att han personligen är vit som snö och att det var av rättspatos han drevs till att utlova att allt om Epsten, med alla dennes kompisar och kontakter, skulle läggas fram i ljuset,
Citera
2026-02-05, 22:44
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mayiy31000
Det är pedofilerna som vill göra detta till en höger och vänster fråga. Tekniken kallas att söndra och härska.

Vårt jobb är inte låta det bli en sådan fråga

Vilka pedofiler menar du? JD Vance, Kash Patel, Dan Bongino eller MAGA-influencers som Libsoftiktok och DC Draino? Det är just dessa människor som drivit Epsteinfrågan och gjort kopplingar till Demokraterna och det är också de som över natt blev tysta när Trump plötsligt sa att listan inte finns och att det är en hoax.

Vad jag vet så är det ingen från vänstersidan som gjort detta till en vänster vs höger-fråga.
Citera
2026-02-05, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det finns inget bakom Trumpavgudan inom MAGA, det är helt uppenbart. Och det är inte förrän han själv yttrar orden "jag är en pedofil och jag har knullat barn" som sekten kanske kommer ta avstånd. Och inte ens då blir det alla utan då blir "Men Clinton var också hos Epstein"-argumentet ännu mer använt.
De ser honom som sin Messias, eller som en profet, Lojaliteten har klart religiösa inslag.

Amerikanska evangelikala högerkristna är den mest korkade och skenheliga större gruppen av kristna i hela världen, det är min oborstade slutsats efter tio år med Trump i politiken Amerikanska katoliker kan jag ha respekt för som grupp men knappast de höger-evangelikala, De är en auktoritär freakshow, dessutom tror de ofta att hela landet tillhör just dem (mer än några andra amerikaner).
Senast redigerad av HepCat-X 2026-02-05 kl. 23:10.
Citera
2026-02-05, 23:06
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Väldigt svårt att se hur ens politiska åsikter hänger ihop med pedofil/hebefil/efebofili diagnos.

Oavsett hur illa man tycker om oppositionen (höger/vänster) så går det inte.
Ingen av Republikanerna röstade en enda gång för att offentliggöra Epstein-filerna förra året.

Samtliga demokrater röstade flera gånger för ett sådant offentliggörande i flera olika motioner:
https://nymag.com/intelligencer/2022/04/why-republicans-are-smearing-everyone-as-pedophiles-now.html
Why Republicans Are Smearing Everyone As Pedophiles Now
https://www.businessinsider.com/qanon-influencer-said-dems-were-pedophiles-is-real-child-molester-2021-10
QAnon influencer who accused Democrats of being pedophiles turned out to be a convicted child molester
Det handlar helt enkelt om projektion från republikansk sida, eller som deras och era uppdragsgivare säger: "Vranyo"
Citera
2026-02-05, 23:13
Medlem
"Pedofil" är dessutom helt enkelt ett favorit-skällsord från ytterhöger-folk (och i USA från republikaner, Klansmen och nynazzar), det ser man påde oå sociala media i allmänhet och här på Flashback.
Citera
2026-02-06, 04:31
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Japp, en del av dem vill inte mnedge att de blev lurade av sin Store Ledare, och andra äggskallar fattar inte vad som hände men fortsätter att kämpa på för att "hela byken ska upp i ljuset", eftersom de fortfarande tror att Trump är på deras sida, att han personligen är vit som snö och att det var av rättspatos han drevs till att utlova att allt om Epsten, med alla dennes kompisar och kontakter, skulle läggas fram i ljuset,

Ja du.
Det måste verkligen till en fenomenal förklaring till varför Rebublikaner vill få fram alla namnen i en pedofilhärva.

Det kan inte bara vara så att det finns folk som tycker likadant i frågan, utan skulle det (helt osannolikt) finnas Republikaner som tycker PRECIS samma sak som du, så måste det finnas någon Astrologi/Kabbalah-förklaring.

Inklistrat:

Citat:
”De ser honom som sin Messias, eller som en profet, Lojaliteten har klart religiösa inslag.”

Du tror på fullt allvar att ”Radikalkristna” ägnar sig åt kätteri?
Senast redigerad av scoremax 2026-02-06 kl. 04:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in