Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Inte mycket rätt du har TS.
Om du syftar på EPSTEIN, så fanns det kopplingar till demokrater också. Han umgicks med båda eller har du aldrig hört talas om Bill Clinton? Lite komiskt ändå när du nämner hans fru.
Dessutom vilka är pedofilerna som ska vara republikaner som ska blivit dömda enligt dig? Den enda vi vet att Epstein 2008 eller något skulle haft sex med en 14 åring.
Jag tror dessutom du bör slå upp vad pedofil är och vilken ålder barnet bör ha för att mannen ska vara pedofil, innan vi kan gå vidare med något.
Men jag aldrig varit med om någon som är höger som försvarar pedofiler bara något som vänstern och demokrater gör.
Kommer det fram att det gänget du nämner är pedofiler så får vi gärna bränna dom på bål. Jag gör ingen skillnad på dom.
Tror att TS syftar på den uppenbara mörkläggning som sker just runt Trump, och potentiellt även runt högt uppsatta republikaner. Trump, Bannon och Lutnick är tre namn men det finns även andra som har identifierats i materialet.
Dvs, varför kräver plötsligt inte maga att
alla namn ska fram - republikaner, demokrater och alla däremellan? Hittills är det nästan bara Massie och, helt otippat, MTG bland republikanerna som fortsätter att öppet kräva att Trumps administration ska sluta förhala släppande av mer material och sluta redigera ut förövares namn. Det är ju en enorm skillnad från vad Trumps valkampanj lovade, och plötsligt vill magas ledande figurer ”gå vidare” trots att detta var deras favoritkonspiration i flera år. Skumt.