2026-02-05, 12:52
Medlem
Revolteras avatar
Under flera år levde MAGA- och QAnon-rörelsen till stor del på retorik om att exponera och krossa eliten av pedofiler som härjar i Washington, och det var konspirationsteorier till höger och vänster om att det var Hillary Clinton och andra högt uppsatta Demokratiska politiker som drev nätverket av pedofiler.

Men nu när vi har fått svart på vitt att mannen som drev ett faktiskt nätverk av barnprostitution för elitens pedofiler så finns nästan inga kopplingar till varken Hillary Clinton eller andra högt uppsatta Demokrater utan att det är Donald Trump, Elon Musk, Howard Lutnick, RFK Jr osv som har allra flest kopplingar till hjärnan bakom pedofilnätverket så har de allra flesta inom MAGA-rörelsen tappat intresset.

Det är som att det inte spelar nån roll om den pedofila eliten exponeras eller inte eftersom det inte är Demokrater som kommer drabbas allra mest.

Har MAGA-rörelsen någonsin brytt sig på riktigt om att krossa eliten av pedofiler som härjar eller har allting bara varit en del av kulturkriget och besattheten att "äga liberalerna"?
Senast redigerad av Revoltera 2026-02-05 kl. 12:56.
Citera
2026-02-05, 12:56
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Det är korkat men det blev nog så efter pizzagate och den där knepiga barntortyr konsten (Patricia Piccinini och Podesta).
Citera
2026-02-05, 13:03
Medlem
Bill Clinton var väl god vän med Epstein, och de umgicks ofta. Oklart vad han pysslat med, men han gillade uppenbarligen Epstein. Därmed inte sagt att jag stödjer de vidriga onda maga figurerna.

Woke innebar ju att det var åtminstone skambelagt att hata kvinnor (hata män var helt okej), hata bruna, hata fattiga. Så jag tror Epstein var en magnet för människor som inte kunde undertrycka sina destruktiva sidor, och därför lockade han kungligheter, Bill gates och Elon Musk och de andra ondskefulla superrika, såväl som de mentalt defekta slavar som njöt av att slicka dessa mäktiga onda människor mellan skinkorna.
Citera
2026-02-05, 13:05
Medlem
Inte mycket rätt du har TS.

Om du syftar på EPSTEIN, så fanns det kopplingar till demokrater också. Han umgicks med båda eller har du aldrig hört talas om Bill Clinton? Lite komiskt ändå när du nämner hans fru.

Dessutom vilka är pedofilerna som ska vara republikaner som ska blivit dömda enligt dig? Den enda vi vet att Epstein 2008 eller något skulle haft sex med en 14 åring.

Jag tror dessutom du bör slå upp vad pedofil är och vilken ålder barnet bör ha för att mannen ska vara pedofil, innan vi kan gå vidare med något.

Men jag aldrig varit med om någon som är höger som försvarar pedofiler bara något som vänstern och demokrater gör.

Kommer det fram att det gänget du nämner är pedofiler så får vi gärna bränna dom på bål. Jag gör ingen skillnad på dom.
Citera
2026-02-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KANGFLAKKA
Det är korkat men det blev nog så efter pizzagate och den där knepiga barntortyr konsten (Patricia Piccinini och Podesta).

Vilken barntortyrkonst?
Citera
2026-02-05, 13:07
Avstängd
dude2ks avatar
Det vet vi ju inte riktigt.
Antagligen av andra skäl man haft kontakt så som finans och insider trading. Man kan nog iaf konstatera att många varit insyltade när det kommer till det äckliga.. oavsett politik. Blir de skyddade tro hm
Citera
2026-02-05, 13:09
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Vilken barntortyrkonst?
Bla:
https://pbs.twimg.com/media/HAAK2ARWIAAeiJ3.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DNZyY85VAAAT1e4.jpg
https://pbs.twimg.com/media/FgaHDD8UoAE5sit.jpg
https://render.fineartamerica.com/images/images-profile-flow/400/images/artworkimages/mediumlarge/2/love-disarmed-by-dianas-nymphs-by-marcantonio-franceschini-palazzo-pallavicini-podesta-genoa-italy-d etail-anonymous-artist.jpg
Citera
2026-02-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Men jag aldrig varit med om någon som är höger som försvarar pedofiler bara något som vänstern och demokrater gör.

Var försvarar vänstern och demokrater pedofiler? Länkar, källa?

Vänstern bryr sig om barn, tycker samhället har ett ansvar för deras välbefinnande. Högern gör det inte, tycker barn får klara sig själva, de är verkligen inte statens ansvar.

I USA är högern / maga / republikaner emot tex att barn får lunch i skolan, med följd att fattiga barn går hungriga hela dagen. Detta i världens rikaste land.
Citera
2026-02-05, 13:14
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Inte mycket rätt du har TS.

Om du syftar på EPSTEIN, så fanns det kopplingar till demokrater också. Han umgicks med båda eller har du aldrig hört talas om Bill Clinton? Lite komiskt ändå när du nämner hans fru.

Dessutom vilka är pedofilerna som ska vara republikaner som ska blivit dömda enligt dig? Den enda vi vet att Epstein 2008 eller något skulle haft sex med en 14 åring.

Jag tror dessutom du bör slå upp vad pedofil är och vilken ålder barnet bör ha för att mannen ska vara pedofil, innan vi kan gå vidare med något.

Kommer det fram att det gänget du nämner är pedofiler så får vi gärna bränna dom på bål. Jag gör ingen skillnad på dom.
Tror att TS syftar på den uppenbara mörkläggning som sker just runt Trump, och potentiellt även runt högt uppsatta republikaner. Trump, Bannon och Lutnick är tre namn men det finns även andra som har identifierats i materialet.

Dvs, varför kräver plötsligt inte maga att alla namn ska fram - republikaner, demokrater och alla däremellan? Hittills är det nästan bara Massie och, helt otippat, MTG bland republikanerna som fortsätter att öppet kräva att Trumps administration ska sluta förhala släppande av mer material och sluta redigera ut förövares namn. Det är ju en enorm skillnad från vad Trumps valkampanj lovade, och plötsligt vill magas ledande figurer ”gå vidare” trots att detta var deras favoritkonspiration i flera år. Skumt.
Citera
2026-02-05, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KANGFLAKKA
Bla:
https://pbs.twimg.com/media/HAAK2ARWIAAeiJ3.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DNZyY85VAAAT1e4.jpg
https://pbs.twimg.com/media/FgaHDD8UoAE5sit.jpg
https://render.fineartamerica.com/images/images-profile-flow/400/images/artworkimages/mediumlarge/2/love-disarmed-by-dianas-nymphs-by-marcantonio-franceschini-palazzo-pallavicini-podesta-genoa-italy-d etail-anonymous-artist.jpg

Obehagliga bilder i början, men tortyr var det ju inte.

Den fjärde länken går till ett verk av en konstnär som föddes 1648, och föreställer en kvinna som klipper av vingen på en kerub, nämligen den antika guden cupido (den knubbiga bebisen med pilbågen, symboliserande "oskulden").
Senast redigerad av -Gummi-Tarzan- 2026-02-05 kl. 13:24.
Citera
2026-02-05, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Var försvarar vänstern och demokrater pedofiler? Länkar, källa?

Vänstern bryr sig om barn, tycker samhället har ett ansvar för deras välbefinnande. Högern gör det inte, tycker barn får klara sig själva, de är verkligen inte statens ansvar.

I USA är högern / maga / republikaner emot tex att barn får lunch i skolan, med följd att fattiga barn går hungriga hela dagen. Detta i världens rikaste land.

Ska jag leta på folks kommentarer för att du ska bli nöjd. Ska jag länka till en kommentar
Men vi kan göra det enkelt, hatet mot dumpen, försvarande att kriminella inte ska utvisats som ex våldtäkten mot 100 åringen eller varför inte all hat som Joakim Lamotte har fått utstå när han hänger ut sexbrottslingar. Vem tror du gör detta?

Nu går du OT men barnen är föräldrarnas jobb.
Citera
2026-02-05, 13:23
Medlem
Citat:
Ska jag leta på folks kommentarer för att du ska bli nöjd. Ska jag länka till en kommentar
Men vi kan göra det enkelt, hatet mot dumpen, försvarande att kriminella inte ska utvisats som ex våldtäkten mot 100 åringen eller varför inte all hat som Joakim Lamotte har fått utstå när han hänger ut sexbrottslingar. Vem tror du gör detta?

Nu går du OT men barnen är föräldrarnas jobb.

Du tillskriver alltså allt du ogillar till vänstern? Trots att du inte vet alls om de som skriver något du ogillar överhuvudtaget är vänster? Utan allt du tycker är negativt, är vänster? Då förstår vi, boss.

Tack för att du intygade hur högern inte bryr sig om barn ovan, det fetade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in