2026-02-05, 18:47
Medlem
pillifjongs avatar
Önsketänkande,

Någon får komma med bättre bevis än en kort knarrande stol
Citera
2026-02-05, 19:03
Medlem
Kapten-Efraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Varför ska USA envisas med dessa gamla gubbar på presidentposten, de hör hemma i långvården. Obegripligt.

Jag håller med.
Men det är väl de gamla gubbarna som sitter på pengarna och kontakterna.
Och som bekant kostar det ju en del att bli president i USA.
Citera
2026-02-05, 19:33
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Men jag är ju inte ens någon fanatisk trumpsupporter.
Och jo, det verkar vara ett så bottenlöst hat mot honom att man hittar på precis vad som helst för att få säga något dåligt om honom. Det senaste verkar vara att han luktar bajs och bajsar ner sig.
Kom igen, TDS är ett begrepp som används globalt, ingen har påstått att det är någon klinisk diagnos.
Varför dillas det om hat hela tiden?
snöflingor.

Att det raljeras och hånas om Trump är ju helt rätt, det är ju HAN som slagit an det genom sitt svinprat i alla år
hånat handikappade motståndare, alla som inte håller med honom osv, säger han kan mörda människor och gå fri.

Sen måste vi lyssna på dig och inte minst maga-idioterna som gråter när han hånas tillbaks??
Citera
2026-02-05, 19:40
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Men jag är ju inte ens någon fanatisk trumpsupporter.
Och jo, det verkar vara ett så bottenlöst hat mot honom att man hittar på precis vad som helst för att få säga något dåligt om honom. Det senaste verkar vara att han luktar bajs och bajsar ner sig.
Kom igen, TDS är ett begrepp som används globalt, ingen har påstått att det är någon klinisk diagnos.
Men du är tillräckligt mycket av en supporter för att bli lurad till att tro att de 3 bokstäverna ni satt ihop betyder något.

Att han luktar bajs och är inkontinent har varit känt långt innan han blev president. Han kallas Diaper Don av en anledning. 😁

Folk kommer att prata om det oavsett hur många känslor det rör upp hos honom och dig.

Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Önsketänkande,Någon får komma med bättre bevis än en kort knarrande stol
Det är knappast stolen som skiter. Vilket bevis hade du tänkt dig, en bild på hans fyllda blöja?
Senast redigerad av Gerrard89 2026-02-05 kl. 19:42.
Citera
2026-02-05, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Önsketänkande,

Någon får komma med bättre bevis än en kort knarrande stol

Vad tror du om hasten man skickade ut reportrarna med? Trodde man kanske att "knarrandet" kom från en bom?
Citera
2026-02-05, 20:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nukewarm
Videon ifråga: https://www.youtube.com/watch?v=u_6kGluvINg

Det finns videor när folk klipper ner det så det är lättare att se/höra, men detta är orginalet.

Sen att han förlorade 2020 så har jag känt att han tydligt har verkat tappa det. Han säger fel på mer och mer bizarra sätt. Han verkar blanda ihop verkligheten och vita husets sagor (alltså att jag misstänker han har börjat tro sina lögner). Och typ det när han sa att folk åt sina grannars hundar, märkliga utspel om sådant som känns som att någon sagt i förbigående. Eller hur han har hanterat Grönlandfrågan och verkar inte kunna hitta någon linje.
Videon visar ingenting.
Har någon person uttalat sig om detta?

"Jag tycker det här borde vara politiskt sprängstoff?"

På bas av vad?
Citera
2026-02-05, 20:14
Medlem
WetCigarettes avatar
Det här borde ligga under humor. Jag fnissade nästan ihjäl mig under första tittandet. Det är så roligt. Han sitter där med seriös min och har en massa klassiker bakom sig (Robert F Kennedy bland annat) och sen krämar han ur sig en salva nougatkräm och håller masken. Man kan bokstavligt se hur stanken rör sig igenom rummet på människornas reaktioner. Hahahahahaha! Skitbra presskonferens anser jag!
Citera
2026-02-05, 21:51
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
Det här borde ligga under humor. Jag fnissade nästan ihjäl mig under första tittandet. Det är så roligt. Han sitter där med seriös min och har en massa klassiker bakom sig (Robert F Kennedy bland annat) och sen krämar han ur sig en salva nougatkräm och håller masken. Man kan bokstavligt se hur stanken rör sig igenom rummet på människornas reaktioner. Hahahahahaha! Skitbra presskonferens anser jag!

Minns plötsligt från ingenstans DJ Röv från Pyton/Megapyton
Citera
2026-02-05, 22:46
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Helt otroligt fin evakuering - på trettio sekunder från att Trump avslutar mötet lyckas de få ut hela samlingen inklusive kameror och utrustning. Alltså troligen något man var förberedda på.
Min tanke med.
Fösare 1 rusade från höger sida med ett vrålande "thank you press!"
Citera
2026-02-06, 07:59
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Men du är tillräckligt mycket av en supporter för att bli lurad till att tro att de 3 bokstäverna ni satt ihop betyder något.

Att han luktar bajs och är inkontinent har varit känt långt innan han blev president. Han kallas Diaper Don av en anledning. 😁

Folk kommer att prata om det oavsett hur många känslor det rör upp hos honom och dig.

Det är knappast stolen som skiter. Vilket bevis hade du tänkt dig, en bild på hans fyllda blöja?
Men för helvete, jag hyser inga "känslor" för Trumpelton, utan tycker tvärt om att han verkar ganska osympatisk.
Däremot iftågasätter jag om han verkligen bajsat ner sig varje gång någon i närheten kliar sig på näsan, som folk verkar tro.
Kritisera hans politik istället för att sprida grundlösa rykten, för det blir bara tramsigt.
Citera
2026-02-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Varför ska USA envisas med dessa gamla gubbar på presidentposten, de hör hemma i långvården. Obegripligt.

Man har ju en nedre åldersgräns (35 år), vore kanske lägligt att även införa en övre. Typ max 70 år vid mandatperiodens start.
Citera
2026-02-06, 11:18
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Men för helvete, jag hyser inga "känslor" för Trumpelton, utan tycker tvärt om att han verkar ganska osympatisk.
Däremot iftågasätter jag om han verkligen bajsat ner sig varje gång någon i närheten kliar sig på näsan, som folk verkar tro.
Kritisera hans politik istället för att sprida grundlösa rykten, för det blir bara tramsigt.
Ryktena är allt annat än grundlösa och går som sagt tillbaka till innan han kandiderade som president.

Trump är världens ryktesspridare #1. Du får nog tåla att det sprids lite rykten om honom också. Ifrågasätt hur mycket du, folk kommer inte sluta prata om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in