2026-02-04, 16:45
Medlem
Videon ifråga: https://www.youtube.com/watch?v=u_6kGluvINg

Det finns videor när folk klipper ner det så det är lättare att se/höra, men detta är orginalet.

Sen att han förlorade 2020 så har jag känt att han tydligt har verkat tappa det. Han säger fel på mer och mer bizarra sätt. Han verkar blanda ihop verkligheten och vita husets sagor (alltså att jag misstänker han har börjat tro sina lögner). Och typ det när han sa att folk åt sina grannars hundar, märkliga utspel om sådant som känns som att någon sagt i förbigående. Eller hur han har hanterat Grönlandfrågan och verkar inte kunna hitta någon linje. Jag tycker det här borde vara politiskt sprängstoff?
Citera
2026-02-04, 16:49
Medlem
NyaHenriksss avatar
När i videon bajsar han på sig?
Citera
2026-02-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nukewarm
Jag tycker det här borde vara politiskt sprängstoff?

Om.Biden inte rök från makten när han öppet tafsade på små barn så kommer inte Trump ryka för att han pruttade i sitt kontor.
Citera
2026-02-04, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
När i videon bajsar han på sig?

runt sekund 34, micken plockar upp det. Sen kolla på kvinnan i grönt.
Citera
2026-02-04, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TureHolmberg
Om.Biden inte rök från makten när han öppet tafsade på små barn så kommer inte Trump ryka för att han pruttade i sitt kontor.

magas svar verkar vara det i kommentarsfälten, "men biden då?" mig veterligen så finns det inget klipp på biden lika förnedrande? kanske när han snubblar i trappen
Citera
2026-02-04, 16:55
Medlem
Citat:
Videon ifråga: https://www.youtube.com/watch?v=u_6kGluvINg

Det finns videor när folk klipper ner det så det är lättare att se/höra, men detta är orginalet.

Sen att han förlorade 2020 så har jag känt att han tydligt har verkat tappa det. Han säger fel på mer och mer bizarra sätt. Han verkar blanda ihop verkligheten och vita husets sagor (alltså att jag misstänker han har börjat tro sina lögner). Och typ det när han sa att folk åt sina grannars hundar, märkliga utspel om sådant som känns som att någon sagt i förbigående. Eller hur han har hanterat Grönlandfrågan och verkar inte kunna hitta någon linje. Jag tycker det här borde vara politiskt sprängstoff?
Var gör han det? Trumpen lider säkert av Alzheimers sjukdom det ligger i hans släkt, så som han svamlar och kan inte längre hålla den röda tråden i sina tal, han somnar under viktiga möten!
Citera
2026-02-04, 16:55
Medlem
Riksreptilens avatar
Två gånger:
via Youtube shorts rekommendation första gången

Andra gången via lättroad kompis som ville visa.
Omgivningens reaktioner kan tala för att de vet om McDonalddietens risker sedan tidigare.
Citera
2026-02-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Var gör han det? Trumpen lider säkert av Alzheimers sjukdom det ligger i hans släkt, så som han svamlar och kan inte längre hålla den röda tråden i sina tal, han somnar under viktiga möten!

Runt sek 34 "faster than *fffppp* ". Men det är trumps utvifftande, tillsammans hur alla kvinnorna börjar fösa ut reportrarna (så gör dom aldrig) och hur folk sneglar ner på hans ben
Citera
2026-02-04, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Två gånger:
via Youtube shorts rekommendation första gången

Andra gången via lättroad kompis som ville visa.
Omgivningens reaktioner kan tala för att de vet om McDonalddietens risker sedan tidigare.

jag hör dig. Men jag menar att det bara är GOP normaliserande av allt tokeri på slutet som gör att det känns det minsta rimligt. Amerikanska presidenten är så skröpplig att han inte kan hålla en tanke i huvet mer än några sekunder, och han bajsar på under pressträff?

Jag får wolfenstein hitler vibbar:
https://www.youtube.com/watch?v=Pt3PQzIAfAU
Citera
2026-02-04, 17:04
Medlem
DenverAirports avatar
Citat:
Runt sek 34 "faster than *fffppp* ". Men det är trumps utvifftande, tillsammans hur alla kvinnorna börjar fösa ut reportrarna (så gör dom aldrig) och hur folk sneglar ner på hans ben

Kvinnor föser ut reportrar varje dag.
Citera
2026-02-04, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Kvinnor föser ut reportrar varje dag.

kolla tre slumpade andra pressträffar och se hur de brukar göra när de sagt det de ska säga, så kommer du förstå vad jag menar om du inte redan gör det
Citera
2026-02-04, 17:12
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
runt sekund 34, micken plockar upp det. Sen kolla på kvinnan i grönt.

Ingen brakprutt precis. Jag pruttarsjälv i en imponerande omfattning. Inget konstigt alls. Jag pruttar bäst av alla. Alla säger det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in