2026-02-05, 17:33
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det finns på Skilleras kick 1:38:10. Nu har den gått över till följarexklusiv, men videon ligger uppe på Jackes kanal också.

Edit: 1:07:57 i Jackes video ser ni att telefonnumret för att återställa kanalen gick till Julia och inte Linnea som Jocke, 400Ben och Anjo ljög om.

”A lie implies intent.”

Jocke:
”Vem har 35?
Julia är det.”

400Ben delade en photoshopad print.

Fast det är ju inte sant, du kan inte återställa en YouTube via inloggning med Microsoft/outlook. Så den printen handlar endast om hans mail som han förmodligen har haft youtubekanalen kopplad till.

Snyggt att försöka anklaga Julia dock.
Citera
2026-02-05, 17:37
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Det finns inga. Som vanligt när det gäller den där.

Däremot säger Chrippa själv, följande: (ur FuP sidan 1699)
"Känns ju sådär att jag har gett dig allt, resor, flygbiljetter, mat, upplevelser. Det enda du gör är att stjäla och förstöra för mig. DU HAR TAGIT MIN YOUTUBE, min instagram och målat upp mig som ett monster med lögner, inte en enda gång har du backat mig för allt du ljugit om, inga videos, inga inlägg men du fortsätter bara". Detta är inget som L i konversation motsäger och det säger ju allt.

Det fanns också en screenshot (ja jag såg den) på att det var Linnéas nr som var kopplat till kanalen samt att den var sist uppkopplad på L dåvarande vän, Ann*hits adress. Sen att chrippas tappra armé försöker få sanningen till något annat, ja det är ju sen gammalt. *=a

Dom greppar efter halmstrån, deras bevis i chatten har inte något med youtubekanalen att göra utan dom försökte logga in på Chrippa mail som han hade kopplad till kanalen troligtvis, utöver den mailen verkar det som att ”hackaren” hostlinneahost lagt till en ny mail med början på k för att koppla kanalen till.

Minns också att det visats att Linneas nummer. Se kopplat (eller jockes påstod Linneas krigare ett tag med för hans slutade på samma). Samt att Kräftans telefon pinglade där Linneas kompis hon var hos bodde (som krigarna påstod att var för polisen låg i samma område).

Dom försöker iallafall 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-02-05, 17:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Chrippa fick ”veta” av Jocke när han kom ut att Linnea hackat honom.

Titta på videon istället för att spekulera. Där står det att Julias nummer är kopplat och Jocke får koderna för att återställa från Julia: 1:07:57 in i videon på Jackes kanal.

Samma sceeenshot har delats här, men i den bilden 400Ben fick har hens kontant ändrat till Linneas sista siffror.

Julias nummer är kopplat till hans mail, hans mail i sin tur är kopplad till hans YouTube. Dom behöver komma in på mailen för att kunna återställa lösenord till YouTube för att kunna logga in och återställa kanalen. För att komma in på hans mail behöver dom koden som skickas till Julias nummer - vilket du kan se att hon skickar när dom ber om den.
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-05 kl. 18:00.
Citera
2026-02-05, 17:44
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag trodde detta samtalet var ett skämt. Men det är på riktigt asså?
ÄR det Lisens bror? Är det Lisen man hör på slutet? - Det låter inte som hon.
Om detta är på riktigt så måste hon ju ha flippat totalt.
Är det därför hon har rest *hem* nu? Vad säger/tycker Anjo om detta utspel?

Tyckte inte heller att det lät som hon. Men tydligen. Förstår dock om hon till slut flippar på äcklet Bölman med tanke på hur mycket skit han och medviktarna snackar om henne. Lika bra att hon åkt hem ett tag och får distans till allt.
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-05 kl. 18:02.
Citera
2026-02-05, 17:48
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Jag tror inte. Chrippas återställning gick till Julias telefon.

Som jag sa, Chrippa fick höra av Jocke att Linnea tagit kanalen, men det fick han aldrig se bevis för.

Nu finns bevis för att det var Julia.
Nu har jag sett Jacke video. Han svarar själv en person i chatten att han inte vet vem som raderade Chrippas Youtube konto. Men du vet alltså bättre/mer än Jacke?
Citera
2026-02-05, 17:53
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tyckte inte heller att det lät som hon. Men tydligen. Förstår dock att hon till slut flippar på äcklet Bölman med tanke på hur mycket skit han och medviktarna snackar om henne. Lika bra att hon åkt hem ett tag och får distans till allt.
Enligt Skilleras så skulle Lisens bror vara 49år gammal....personen som ringde in va definitivt inte 49år gammal. Det hör vem som helst.....visst det kan kanske vara någon annan bror/person....
Citera
2026-02-05, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Enligt Skilleras så skulle Lisens bror vara 49år gammal....personen som ringde in va definitivt inte 49år gammal. Det hör vem som helst.....visst det kan kanske vara någon annan bror/person....

Den som ringde kan absolut vara 49 år. Jämför rösten med vem som helst i den åldern som är rökare.
Citera
2026-02-05, 18:03
Medlem
Citat:
Julias nummer är kopplat till hans mail, hans mail i sin tur är kopplad till hans YouTube. Dom behöver komma in på mailen för att kunna återställa lösenord till YouTube för att kunna logga in och återställa kanalen. För att komma in på hans mail behöver dom koden som skickas till Julias nummer - vilket du kan se att hon skickar när dom ber om den.

Mäniskan du försöker skriva med är för manisk och kastar bara ut lögner.
Citera
2026-02-05, 18:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Tyckte inte heller att det lät som hon. Men tydligen. Förstår dock om hon till slut flippar på äcklet Bölman med tanke på hur mycket skit han och medviktarna snackar om henne. Lika bra att hon åkt hem ett tag och får distans till allt.

Ja jo iofs.. men det där va inte bra.
Citera
2026-02-05, 18:18
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Dom greppar efter halmstrån, deras bevis i chatten har inte något med youtubekanalen att göra utan dom försökte logga in på Chrippa mail som han hade kopplad till kanalen troligtvis, utöver den mailen verkar det som att ”hackaren” hostlinneahost lagt till en ny mail med början på k för att koppla kanalen till.

Minns också att det visats att Linneas nummer. Se kopplat (eller jockes påstod Linneas krigare ett tag med för hans slutade på samma). Samt att Kräftans telefon pinglade där Linneas kompis hon var hos bodde (som krigarna påstod att var för polisen låg i samma område).

Dom försöker iallafall 🤷🏻‍♀️

Exakt. Allt blandas och förvrängs så att det passar DERAS narrativ, som det så vackert heter. Men återigen, vi som vet, vi vet! Sen kan dom surra och veva bäst de vill.
Citera
2026-02-05, 18:23
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:

Precis så. Det var Linnéa som raderade C youtube-kanal. Ingen annan.
Lönlöst att diskutera med trådsanningarnas drottning. Hon sätter ihop sin alldeles egen verklighet och ljuger sen järnet. Om allt.
Citera
2026-02-05, 18:38
Avstängd
Citat:
Fast det är ju inte sant, du kan inte återställa en YouTube via inloggning med Microsoft/outlook. Så den printen handlar endast om hans mail som han förmodligen har haft youtubekanalen kopplad till.

Snyggt att försöka anklaga Julia dock.
Se den printscreen 400Ben delade. Det var samma printscreen (photoshopad) och ”beviset” för att Linnea raderat kanalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in