2026-02-05, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han får nog vara med sina grabbar men inte UTAN Linnea
Och Chrippa svarar:
Klart man vill vara med varandra 24/7
Och som Summer skrev.. Den riktiga Chrippa ser vi i bilen med Julia.
Och sedan har vi Chrippa V2 som blir jagad av Linnea med kniv.
En annan sak.. Han säger i samtalet att han vill investera i boende i Spanien..
HADE dom inte redan gjort det???
Jo huset är snart färdig byggt! Jag tror han håller den "penga fasaden" gentemot Julia också. Han vet inte vad han säger, han är pank det är jag ganska säker på! Däremot tror jag att HAN tror i det här samtalet att han kommer forts kunna tjäna de pengar han en gång gjort. Det är mitt under brinnande rättegång här, han har inte hunnit ta in vad som väntar honom och tror att han kan köra på som vanligt.
Citera
2026-02-05, 16:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Det fanns också en screenshot (ja jag såg den) på att det var Linnéas nr som var kopplat till kanalen samt att den var sist uppkopplad på L dåvarande vän, Ann*hits adress. Sen att chrippas tappra armé försöker få sanningen till något annat, ja det är ju sen gammalt. *=a
Chrippa fick berättat för sig att Linnea hackat kanalen när han kom ut.

Den sceeenshot som låg ute visade bara dom två sista siffrorna (41) som Jocke och Linnea hade. Den screenshot du sett är samma 400Ben fick, den är fejkad. Det var Julias nummer som var kopplat och det syntes i chatten.

1:07:57 i Jackes video.

Jocke:
”Vem har 35?
Det är Julia.”

Du ljuger. Du har aldrig sett en printscreen som visar att telefonen varit uppkopplad till Anahits adress, för det har aldrig delats en sådan printscreen.
Senast redigerad av Pallal 2026-02-05 kl. 16:38.
Citera
2026-02-05, 16:32
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Det lilla jag sett är sjukt att Gustav och Jacke var bjudna på deras bröllop, ett förlåt kan hjälpa en del men snälla någon, skulle aldrig förlåta någon som sa sådant om mig och speciellt inte ha dom på mitt bröllop 😂
Han ville väl få ihop åtminstone få ihop några "kompisar" på bröllopet....? Han bjöd ju tom Leonidas, en snubbe han knappt känner eller träffat. Hur många av Linnéas gamla kompisar var där? Sanningen är nog att dem inte har speciellt många vänner....
Citera
2026-02-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Hur förändrade det innebörden i att Jocke skickar material till skvallerkanaler?

Jag minns inte vad konversationen gällde just där, men att raden som var bortplockad, ändrade hela innebörden.

Någon annan kanske minns?
Citera
2026-02-05, 16:38
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Han ville väl få ihop åtminstone få ihop några "kompisar" på bröllopet....? Han bjöd ju tom Leonidas, en snubbe han knappt känner eller träffat. Hur många av Linnéas gamla kompisar var där? Sanningen är nog att dem inte har speciellt många vänner....

Håller med dig. Tror inte dom har så många vänner irl. Nog väldigt många som tagit avstånd ifrån dom, men det är ju inte så konstigt heller. Vem skulle vilja beblanda sig med dom där två..
Citera
2026-02-05, 16:42
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jo huset är snart färdig byggt! Jag tror han håller den "penga fasaden" gentemot Julia också. Han vet inte vad han säger, han är pank det är jag ganska säker på! Däremot tror jag att HAN tror i det här samtalet att han kommer forts kunna tjäna de pengar han en gång gjort. Det är mitt under brinnande rättegång här, han har inte hunnit ta in vad som väntar honom och tror att han kan köra på som vanligt.

Mm men jag trodde som sagt dom redan hade investerat. Ännu en lögn då. Inget är investerat.
Det är bara bla bla. Jag som trodde huset skulle vara typ färdigt när han kom ut.
Jag tror inte han är helt pank om inte annat så har ju Pappa pengar att låna ut. En del har skrivit
här att det kommer inte finnas några pengar till Chrippa när Pappan går i pension. Säg inte det..
En del får mer i pension än när dom jobbar.
Ja ser fram emot min pension .. men det e fasen långt kvar tyvärr.
Men vi får väl se här om en vecka vart och hur det landar.
Citera
2026-02-05, 16:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Jag blev iaf road, när Lisen vart så irriterad på att Skilleras dissekerade så mycket av deras BS, att hon åkte hem till sin efterblivne storebror Rodrigo och eldade upp honom till att ringa och hota Skilleras med hembesök av "brorsorna" och våld om han inte "tar ner all skit han säger om alla på Youtube". Skilleras visste direkt vem det var och skrattade åt det, och då klarade inte Lisen av inte hålla igen känslorna, utan klev själv in i samtalet och skrek som en mås.

Du har nog rätt, det kommer bli mås-skrik i hemmet med om inte Anjo väljer detaljerna han visar upp noga.
Äpplet faller inte långt från trädet.

Har någon i den familjen klarat av gymnasiet?

Linnea är Einstein i jämförelse.
Senast redigerad av Pallal 2026-02-05 kl. 17:00.
Citera
2026-02-05, 16:44
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det finns på Skilleras kick 1:38:10. Nu har den gått över till följarexklusiv, men videon ligger uppe på Jackes kanal också.

Edit: 1:07:57 i Jackes video ser ni att telefonnumret för att återställa kanalen gick till Julia och inte Linnea som Jocke, 400Ben och Anjo ljög om.

”A lie implies intent.”

Jocke:
”Vem har 35?
Julia är det.”

400Ben delade en photoshopad print.
Vilken bullshit du försöker sprida.....du tror inte Chrippa gått ut med detta för 2 år sedan om det vore så.....? Många sk "trådsanningar" har skapats i denna tråd, men denna tar ju priset....
För ett par månader sedan så var det Jocke som raderat alla Chrippas konton....och när folk inte gick på det så kör ni (du) Julia ...
Citera
2026-02-05, 16:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Vilken bullshit du försöker sprida.....du tror inte Chrippa gått ut med detta för 2 år sedan om det vore så.....? Många sk "trådsanningar" har skapats i denna tråd, men denna tar ju priset....
För ett par månader sedan så var det Jocke som raderat alla Chrippas konton....och när folk inte gick på det så kör ni (du) Julia ...
Chrippa fick ”veta” av Jocke när han kom ut att Linnea hackat honom.

Titta på videon istället för att spekulera. Där står det att Julias nummer är kopplat och Jocke får koderna för att återställa från Julia: 1:07:57 in i videon på Jackes kanal.

Samma sceeenshot har delats här, men i den bilden 400Ben fick har hens kontant ändrat till Linneas sista siffror.
Senast redigerad av Pallal 2026-02-05 kl. 16:54.
Citera
2026-02-05, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag minns inte vad konversationen gällde just där, men att raden som var bortplockad, ändrade hela innebörden.

Någon annan kanske minns?

Den raden ändrade ingenting.

Han skrev : "För att motbevisa".

Det togs bort eftersom det inte ändrade på att han skickade material till skvallerkanaler.

Det är ju dessutom något han gjort sedan han blev känd.

Senast igår ljög han för Camilla på Bloggbevakning.
Citera
2026-02-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Det oskadliggör väldigt många av anklagelserna och lögnerna dom tryckt på Linnea och Chrippa i synnerhet.

Jag blev iaf road, när Lisen vart så irriterad på att Skilleras dissekerade så mycket av deras BS, att hon åkte hem till sin efterblivne storebror Rodrigo och eldade upp honom till att ringa och hota Skilleras med hembesök av "brorsorna" och våld om han inte "tar ner all skit han säger om alla på Youtube". Skilleras visste direkt vem det var och skrattade åt det, och då klarade inte Lisen av inte hålla igen känslorna, utan klev själv in i samtalet och skrek som en mås.

Du har nog rätt, det kommer bli mås-skrik i hemmet med om inte Anjo väljer detaljerna han visar upp noga.

Ja jag hörde det där samtalet. Det kommer att gå till historien som det mest pinsamma under detta decennium.
Citera
2026-02-05, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Den raden ändrade ingenting.

Han skrev : "För att motbevisa".

Det togs bort eftersom det inte ändrade på att han skickade material till skvallerkanaler.

Det är ju dessutom något han gjort sedan han blev känd.

Senast igår ljög han för Camilla på Bloggbevakning.

Då pratar vi inte om samma.

Tänk att ni vet så mycket om alla inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in