Citat:
Ursprungligen postat av
galenskaperosv
Vi har sällan sex just för att jag hatar hur jag ser ut och hatar min kropp. Detta gjorde inte direkt saken bättre.
Han har försökt att krama och klappa på mig men jag har vikt undan. Då smäller han i dörrar, skåp och bord.
Ja, jag kanske överreagerar men jag blir ledsen.
Detta kanske inte makes sense eller va jag vill med detta inlägg. Tips? Råd? Egna åsikter? Pajkastning? Jag vet inte. Jag kanske bara behövde skriva av mig.
Sluta tönta dig. Ifall du hatar hur du ser ut och din kropp så går du till gymmet och gör något åt det. Du vill inte ge sex eller närhet - men gnäller när han runkar till porr i stället. Du är en ond mörk cirkel som själv är grunden till problemet.
Du vet, allt som har att göra med utseende går att faktiskt göra något åt, och då pratar jag inte operationer eller något sånt skit. Sluta ät chips, sluta drick läsk, börja gymma, ut och springa och varje gång du kollar dig i spegeln så kommer du se någon skillnad och med tillräckligt många skillnader så kommer du må bra över dig själv för att:
1. Du har gjort något åt det
2. Du gjorde något du inte trodde du kunde
Det ger självkänsla. Men framför allt så missar du helt att din pojkvän faktiskt är attraherad av dig och vill ha sex med dig - du känner dig ful och äcklig men nej din pojkvän som tycker du är vacker - han lyssnar du inte på och tar åt dig av den kärlek han ger dig.
Du skjuter dig själv i knät.
Citat:
Ursprungligen postat av
HeadsWillFly
Om de nu bara vill ”älska kvinnan”, varför ska de då tvunget sitta och rutinmässigt runka till en massa andra kvinnor?
Omoget. Är somliga så översexuella och ytliga att de inte kan välja bort det som någon tonåring så ska de inte vara i ett vuxet förhållande.
Varför runkar män till porr? Jo för att dom inte har något annat att runka till eller saknar fantasi. Handlar det om just andra kvinnor? Nej - här har vi ett fall med någon som inte vill ge kärlek till sin man, nekar honom i varje tillfälle. Då ska man inte bli förvånad ifall han tar ut sin sexualitet på annat sätt som att runka till porr.
Det säger sig själv. Runka till porr här kunde vi lika gärna ha bytt ut med "vart otrogen" - för ger du inte heller en kvinna sex och kärlek i ett förhållande så kommer hon söka sig vidare. Precis som alla gör ifall man inte får ut sex och kärlek från sin partner så dör förhållandet och folk börjar söka sig mot annat håll.
Allt annat är att vara narcissistisk och ignorant mot situationen.