2026-02-04, 20:14
Medlem
Okej såhär.
Jag är redan fullt medveten om att jag har gjort fel från första början så på något vis kanske jag får skylla mig själv.

Jag har alltid haft piss dåligt självförtroende. Tyckt att jag själv är ful och äcklig. Jag har känt så sen jag var tonåring.

I söndags när min kille stod i duschen så gjorde jag det dumma valet att kolla hans telefon.

Jag fick då reda på att han kollat på porr.
Det stod att han kollat på det inom de senaste 30 dagarna men han påstår att det va under julledigheten när jag var hemma (Vi är från två olika städer och län).

Han har dessutom kollat på en kategori som är en stor motsats i jämförelse med mig.

Han blev arg för att jag kollat hans telefon, vilket är rimligt! Men det fanns inget förlåt, ingen ångrar, ingenting.

Vi har sällan sex just för att jag hatar hur jag ser ut och hatar min kropp. Detta gjorde inte direkt saken bättre.

Han har försökt att krama och klappa på mig men jag har vikt undan. Då smäller han i dörrar, skåp och bord.

Ja, jag kanske överreagerar men jag blir ledsen.

Detta kanske inte makes sense eller va jag vill med detta inlägg. Tips? Råd? Egna åsikter? Pajkastning? Jag vet inte. Jag kanske bara behövde skriva av mig.
Citera
2026-02-04, 20:17
Medlem
franges avatar
Kanske att du skulle ta och växa upp, och bete dig lite mer som en vuxen människa?

Vilken porrkategori var det, som var sådan stor motsats jämfört med dig?
Citera
2026-02-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galenskaperosv
Okej såhär.
Jag är redan fullt medveten om att jag har gjort fel från första början så på något vis kanske jag får skylla mig själv.

Jag har alltid haft piss dåligt självförtroende. Tyckt att jag själv är ful och äcklig. Jag har känt så sen jag var tonåring.

I söndags när min kille stod i duschen så gjorde jag det dumma valet att kolla hans telefon.

Jag fick då reda på att han kollat på porr.
Det stod att han kollat på det inom de senaste 30 dagarna men han påstår att det va under julledigheten när jag var hemma (Vi är från två olika städer och län).

Han har dessutom kollat på en kategori som är en stor motsats i jämförelse med mig.

Han blev arg för att jag kollat hans telefon, vilket är rimligt! Men det fanns inget förlåt, ingen ångrar, ingenting.

Vi har sällan sex just för att jag hatar hur jag ser ut och hatar min kropp. Detta gjorde inte direkt saken bättre.

Han har försökt att krama och klappa på mig men jag har vikt undan. Då smäller han i dörrar, skåp och bord.

Ja, jag kanske överreagerar men jag blir ledsen.

Detta kanske inte makes sense eller va jag vill med detta inlägg. Tips? Råd? Egna åsikter? Pajkastning? Jag vet inte. Jag kanske bara behövde skriva av mig.

Prata allvar med honom. Fungerar inte det så dumpa honom. Det är inte ok med en idiot som slår i dörrar, skåp och bord för han blir nekad sex.

Sen att du kollade hans telefon var väl illa, gör inte det fler gånger. Lite privatliv har man rätt till, och även rätt till sin egen sexualitet. Lägg dig inte i hans porr- eller onanivanor. Om han inte vill inkludera dig.
Citera
2026-02-04, 20:23
Medlem
Dust0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvstaffan
Lägg dig inte i hans porr- eller onanivanor. Om han inte vill inkludera dig.

Han får ju inte inkludera henne?
Han får inte sex, och han får uppenbarligen inte heller fixa sitt eget utlopp för sitt behov själv.
Citera
2026-02-04, 20:25
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-02-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dust0r
Han får ju inte inkludera henne?
Han får inte sex, och han får uppenbarligen inte heller fixa sitt eget utlopp för sitt behov själv.

Det framgår inte om han velat dela sina porr- och onanivanor med TS. Framstår snarare som något han smugit med, vilket är helt ok. Vissa saker har man rätt att ha privata.
Citera
2026-02-04, 20:26
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Ge fan i mobilen nästa gång. Privatliv är privatliv.
Hade min gumma haft för vana att försöka kolla in min mobil hade jag surnat till rejält.
Jag kollar inte hennes heller.
Jag har polare vars tjejer håller på med det där och jag fattar inte hur de står ut med det.
Han ska dock ge fan i att smälla i skåp och sånt trams, anser jag.
Citera
2026-02-04, 20:27
Medlem
ABBORREs avatar
kategori som är en stor motsats i jämförelse med mig,

Vad är det ? Snygg och vacker?

Har inte alla mobiler, ansiktsigenkänning , lösenord osv ?
Citera
2026-02-04, 20:33
Medlem
Dust0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvstaffan
Det framgår inte om han velat dela sina porr- och onanivanor med TS. Framstår snarare som något han smugit med, vilket är helt ok. Vissa saker har man rätt att ha privata.

Jag har aldrig varit direkt öppen med mina onani-vanor heller. Det är privat även om man är i ett förhållande.
Såvida man inte är på samma bana och hittat till den plats där man tänder på det tillsammans?

Men nu när TS just säger att hennes självkänsla gör att hon inte vill ha sex, så är det inte så konstigt att hennes pojkvän inte tar upp det samtalet under middagen.

Att han smäller i dörrar o skåp är väl ett tecken på hans frustration när han varken får tillfredsställa sej själv eller ha sex.
Citera
2026-02-04, 20:33
Medlem
Det sägs att hjärnan blir helt återställd efter 90 dagar porrfrihet.

Ni båda har problem isf. Du har självförakt för din kropp och vill inte ligga och din kille kollar på porr. Vi män behöver tömma ibland. Porr, sex och runk är en relief vid stress, spänningar och ångest.

Din kropp minns något allvarligt om du ser dig själv som såpass ful att du inte kan älska din kille.
Citera
2026-02-04, 20:34
Medlem
slagskotts avatar
Var det dvärgporr?
Har sett lite sånt någon gång, fascinerande men inte något jag går för om jag ska ha ett förhållande.
Jag tycker att det är sexigt med stora bröst, små bröst, långa tjejer, korta tjejer, helt rakat, landningsstripa, kort hår, långt hår, stor rumpa, liten rumpa osv…
Kollar ofta bil sombär till salu men ska inte köpa och inte ha någon ny tjej fast jag ser porr ibland.
Citera
2026-02-04, 20:36
Medlem
Dishys avatar
Så när du kollar på sexpackbrölgrabbarna i Paradise Hotel eller nåt med Jacob Elordi eller whatever, då ska din kille känna sig hotad för det betyder egentligen att du tycker att din kille är ful?

Alltså förlåt men jag tycker synd om alla som har en partner som har så kass självkänsla att den verkar vara på sån lobotominivå att man känner sig hotad av porr. Alla kollar på porr, jag hade varit orolig vid motsatsen för det tyder på onormal prydhet. Porr har noll med attraktion inför sin partner att göra. Ja förutom om man har en partner som känner som du för kass självkänsla och låg intelligens är tyvärr rätt osexigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in