2026-02-05, 07:31
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
Vad är detta?

Alla minns (inte TDS-vänstern) senile Biden som sket ner sig och virrade runt.

Nu försöker men få att Trump oxå skulle va dels senil och nu skita på sig?

Fan, ge er.

Trump är snart 80, helt normalt att börja bli gaggig och tappa kontrollen över tarmarna då, speciellt om man snortade kokain som han gjort genom åren som kändis.
Citera
2026-02-05, 07:58
Medlem
Citat:
Vad är detta?

Fan, ge er.

Okej, jag tänker säga det en sista gång sen ger jag mig. Det finns ett väldigt tydligt sekundärt diskussionsämne* som jag försökt driva genom tråden. USA bedriver en politik som är farlig, detta pga att de inte intresserat sig/ är för dumma för att lära sig om historia/geografi/omvärlden de senaste decenier. Det faktum att din ryggradsreaktion, när du hör kritik mot vita huset, är att angripa opositionspartiet är ett tecken på att du konsumerar för mycket amerikask media. Du bara papegojar amerikask propaganda, tänk över din nyhetskonsumption. Om någon kommer på sig själv att göra detta, oavsett om det gäller trump eller biden, bör du skära ner på internet, titta på rapport istället och försöka tänka för dig själv.
Att säga "ja men titta på det andra partiet" är som att jag skulle kritisera kina, och du börjar prata om hur alternativet till Xi gjorde något dumt en gång. Varför antar du att jag ens fattar vad du snackar om? Jag är inte kines, jag har nog sjå med inhemsk partipolitik för att orka vara partibunden i ett annat land?

Att bete sig som en tomhuvad amerikan är inte eftersträvvärt. Och har man lyckats klara av en gymnasieutbilning eller högre och ändå gör det, så har du sakta men säkert blivit aklimatiserad till den idiotiska debatt som sker på de amerikadomminerade hemsidorna

*(det sekundära ämnet är alltså att det är ett problem att svenskar har som ryggradsreaktion att skicka opositionspartiet en zinger. Jag känner på mig att någon kommer läsa första meningen och tro att det sekundära ämnet är usas farliga politik som alltså är en premiss istället)
Senast redigerad av nukewarm 2026-02-05 kl. 08:10.
Citera
2026-02-05, 08:01
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Vad är detta?

Fan, ge er.

Det hände ju aldrig - men det händer med denna grönsak.

Skillnaden är också att fascismen inte vet att delegera, exempelvis står du hellre på knä och lapar bajs från den store ledaren, än att du inser att det är en galning i toppen. Så var det inte med Biden, som hade en fungerande regering.
Citera
2026-02-05, 08:28
Medlem
Hahaha vilket patetiskt jävla halmstrå.

Är det ens en fis? Och hur vet man att det kommer från honom?

Ni med TDS sjunker längre och längre ned i avgrunden. Ni mår verkligen inte bra.

När en ännu tuffare Vance vinner nästa val ska det bli mycket underhållande att bevittna den totala kollapsen. Då kommer ni gråtskrika och aldrig lämna sängen.

ICE ICE Baby…
Citera
2026-02-05, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Trump är snart 80, helt normalt att börja bli gaggig och tappa kontrollen över tarmarna då, speciellt om man snortade kokain som han gjort genom åren som kändis.

Citat:
Ursprungligen postat av nukewarm
Okej, jag tänker säga det en sista gång sen ger jag mig. Det finns ett väldigt tydligt sekundärt diskussionsämne* som jag försökt driva genom tråden. USA bedriver en politik som är farlig, detta pga att de inte intresserat sig/ är för dumma för att lära sig om historia/geografi/omvärlden de senaste decenier. Det faktum att din ryggradsreaktion, när du hör kritik mot vita huset, är att angripa opositionspartiet är ett tecken på att du konsumerar för mycket amerikask media. Du bara papegojar amerikask propaganda, tänk över din nyhetskonsumption. Om någon kommer på sig själv att göra detta, oavsett om det gäller trump eller biden, bör du skära ner på internet, titta på rapport istället och försöka tänka för dig själv.
Att säga "ja men titta på det andra partiet" är som att jag skulle kritisera kina, och du börjar prata om hur alternativet till Xi gjorde något dumt en gång. Varför antar du att jag ens fattar vad du snackar om? Jag är inte kines, jag har nog sjå med inhemsk partipolitik för att orka vara partibunden i ett annat land?

Att bete sig som en tomhuvad amerikan är inte eftersträvvärt. Och har man lyckats klara av en gymnasieutbilning eller högre och ändå gör det, så har du sakta men säkert blivit aklimatiserad till den idiotiska debatt som sker på de amerikadomminerade hemsidorna

*(det sekundära ämnet är alltså att det är ett problem att svenskar har som ryggradsreaktion att skicka opositionspartiet en zinger. Jag känner på mig att någon kommer läsa första meningen och tro att det sekundära ämnet är usas farliga politik som alltså är en premiss istället)

Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det hände ju aldrig - men det händer med denna grönsak.

Skillnaden är också att fascismen inte vet att delegera, exempelvis står du hellre på knä och lapar bajs från den store ledaren, än att du inser att det är en galning i toppen. Så var det inte med Biden, som hade en fungerande regering.

Ni lider av svår TDS och det är så uppenbart. Totalt hjärntvättade av vänstermedia och TikTok.

Ni sitter alltså bokstavligen och svamlar om att han bajsat på sig under en pressträff där absolut ingenting händer, som en bunt dagisbarn i kiss- och bajsåldern. Vi förtjänar fan bättre meningsmotståndare. Väx upp och skärp er. Man vill inte debattera människor man tycker synd om.

Det är nästan tragiskt hur långt det har gått.
Citera
2026-02-05, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Ni lider av svår TDS och det är så uppenbart. Totalt hjärntvättade av vänstermedia och TikTok.

Ni sitter alltså bokstavligen och svamlar om att han bajsat på sig under en pressträff där absolut ingenting händer, som en bunt dagisbarn i kiss- och bajsåldern. Vi förtjänar fan bättre meningsmotståndare. Väx upp och skärp er. Man vill inte debattera människor man tycker synd om.

Det är nästan tragiskt hur långt det har gått.

läste du mitt inlägg du citerade?
Citera
2026-02-05, 08:46
Medlem
Citat:
läste du mitt inlägg du citerade?

Ja du svamlade.
Citera
2026-02-05, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Ja du svamlade.
Ironiskt.
Citera
2026-02-05, 08:54
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Vad är detta?

Fan, ge er.

Nu får inte jag rösta i USA men skulle skämmas om jag fick välja mellan tvä äldre herrar som båda verkar ha problem med den mentala närvaron och kraftiga åldersproblem.

Vi pratar inte om purunga män här.
Citera
2026-02-05, 08:56
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:

Tack för ett välformulerat inlägg. Tror den inställningen (men du rå!!) Är det primära problemet till många av våra samhällsproblem senaste decenniet.
Citera
2026-02-05, 09:51
Medlem
Citat:
Vad är detta?

Fan, ge er.
Anmärkningsvärt hur många som ska nämna Biden i den här tråden

Videon i trådstarten är inte jätteövertygande. Och även om den skulle vara det så skulle jag inte hålla det alltför mycket emot Trump. Vem som helst kan få rännskita vid fel tillfälle.

Men att Trump skulle börja bli senil finns det en del tecken på.
Citera
2026-02-05, 10:35
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Anmärkningsvärt hur många som ska nämna Biden i den här tråden

Det är ju inte konstigt, dessa är USAs två äldsta presidenter genom alla tider. Trump är bättre skådis eller har bättre hjärna och han känns inte lika gammal som Biden sista året men å andra sidan får man en chock om man kollar biden bara 2 år innan han var ett etablerat gammalt vrak. Det gick utför fort sista året.

Det är så här att bli gammal och man kan bara beundra, eller tycka någon är idiot, om han väljer att avsluta sitt liv med att vara president i USA. Kan tänka mig att hjärnan bränns 10 gånger snabbare än om man bara spelar golf. Men kul med gubbar som vill något även när de är över 70 och det ger hopp för en själv.

Någon som kan länka en trovärdig bild på hur Biden ser ut just nu? Jag har inte sett honom på snart 2 år. Då såg han ut som 85 i sin vilostol på stranden. Nu nämnde jag Biden igen.
Senast redigerad av Paris24 2026-02-05 kl. 10:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in