Citat:
Ursprungligen postat av
Amsvartner
Vad är detta?
Alla minns (inte TDS-vänstern) senile Biden som sket ner sig och virrade runt.
Nu försöker men få att Trump oxå skulle va dels senil och nu skita på sig?
Fan, ge er.
Okej, jag tänker säga det en sista gång sen ger jag mig. Det finns ett väldigt tydligt sekundärt diskussionsämne* som jag försökt driva genom tråden. USA bedriver en politik som är farlig, detta pga att de inte intresserat sig/ är för dumma för att lära sig om historia/geografi/omvärlden de senaste decenier. Det faktum att din ryggradsreaktion, när du hör kritik mot vita huset, är att angripa opositionspartiet är ett tecken på att du konsumerar för mycket amerikask media. Du bara papegojar amerikask propaganda, tänk över din nyhetskonsumption. Om någon kommer på sig själv att göra detta, oavsett om det gäller trump eller biden, bör du skära ner på internet, titta på rapport istället och försöka tänka för dig själv.
Att säga "ja men titta på det andra partiet" är som att jag skulle kritisera kina, och du börjar prata om hur alternativet till Xi gjorde något dumt en gång. Varför antar du att jag ens fattar vad du snackar om? Jag är inte kines, jag har nog sjå med inhemsk partipolitik för att orka vara partibunden i ett annat land?
Att bete sig som en tomhuvad amerikan är inte eftersträvvärt. Och har man lyckats klara av en gymnasieutbilning eller högre och ändå gör det, så har du sakta men säkert blivit aklimatiserad till den idiotiska debatt som sker på de amerikadomminerade hemsidorna
*(det sekundära ämnet är alltså att det är ett problem att svenskar har som ryggradsreaktion att skicka opositionspartiet en zinger. Jag känner på mig att någon kommer läsa första meningen och tro att det sekundära ämnet är usas farliga politik som alltså är en premiss istället)