2026-02-01, 11:29
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Exakt vad jag tror också.

Gällande Fångarna på Fortet:
För att rekapitulera lite - Det var inte senaste gången hon eller F kanske stal en kamera (som flera förtydligat nu ). Men det var senaste gången hon hade "panikångest" i 8 timmar. Hon postade även sitt normala pladder om att bara göra sånt som känns rätt i hjärtat osv efteråt. Innan hon skickades hem, hann hon (eller om det var någon annan som la upp en bild där hon syntes?) lägga upp på insta hur de förberedde sig på Fortet. Hon höll i en pilbåge. Hon kan ha siktat på någon på skoj, jag kommer inte ihåg.

Men ja, min känsla är såklart att hon blev hemskickad ofrivilligt. Sen skulle hon som vanligt försöka äga historian och få det att låta som att hon själv avböjde pga något som kändes fel i hjärtat. Förhoppningsvis kommer någon en vacker dag in i tråden och berättar vad som hände.

Annas sorti från Fortet är.denna tråds vita val
Tack för formuleringen. Du skriver fantastiskt bra. Just att Anna ständigt kämpar för att "äga" historier är exakt det ord som saknats. Allt hon företer sig brukar sluta i någon slags katastrof. Som måste förklaras eftersom det alltid alltid beror på Anna och hon absolut inte vill att det ska komma fram. Då går hon hem och snidar lite på historien tills narrativet ägs av henne själv.

Den här fikusen som var hennes bästaste bästa vän för något år sedan, han som arbetade med att slåss för barns rättigheter, är han kvar i Annas stall? Jag blev aldrig riktigt klok på varför han höll på med vad han nu lyfte fram som särskilt viktigt, men Anna hakade väl på där med något ömmande fall hon som vanligt inte hade koll på. Någon unge som fått stryk och sedan dök Jockbois brorsa Krippibois dotter upp och var som av en slump alldeles särskilt ömmande och söt och Anna fick leka låtsasfarmor en hel vecka. Jag tror det är vad de unga kalla för "content".

Den som till slut ägde hela den historien blev såklart Jockiboi. Men Anna använde både skohorn och livrem så skickligt att hon efter en tid fick ta hand om kronarvingen själv, Jockibois bebis. I och med det blev hon accepterad som en i den dysfunktionella familjen.

Bögen från Smögen, eller om det var Sigtuna? blev ju anklagad för något skumt förra året. Har dock glömt vad det var. Däremot hade han en seriös advokat han anlitade för att rädda en särskilt ömmande unge som hamnat i statens trångmål. Har ingen aning om hur bra eller dålig hon är, men Anna har ju flera gånger lyft fram henne som en kvinna värd att följa och hylla. Eftersom det är hon, den äldre advokaten, som gör allt jobb. Bögen är den som lyfter problemet. Anna är den som försöker beskriva skeendet/orättvisorna de andra kämpar för. Eftersom ingen i den här tråden riktigt förstått vad som hänt och varför, mer än att det är någon unge som eventuellt tvångsomhändertagits från sin mamma och nu vill mamman ha sin unge tillbaka. Eller? Anna enda jobb är att fälla en offentlig krokodiltår för att vi alla ska veta att det är hennes historia, som hon nu äger och att hon kämpat i hela sitt liv för barns rättigheter. Bögen åker ut med badvattnet medan advokaten denna vecka är Anna nyaste bästaste bästa vän. Men nu är Mello igång och Anna kan mycket väl få ett inglasat diplom säger att hennes ABC blir invald i Hall of Fame. Och då kommer hon snart visa upp en helt annan ny artist som hon stöttat och hjälpt genom hela karriären och som när son helst får åka finlandsfärja och framföra sin hit ett par gånger. Själv skulle jag vilja åka finlandsfärja och se Anna sjunga ABC ihop med smurfarna.
Citera
2026-02-01, 22:48
Medlem
Förstår inte varför hon säger sånt här och tror att folk ska gå på det? En snabb googling visar att det är typ 15 min max trettio min. Annars är det nåt annat. Jag googlade inte för jag vet det här och det gör de flesta utom anna…
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Var det net då hon fick en panikattack som varade åtta timmar?
Citera
2026-02-02, 12:47
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/8SFL9p1

Detta eviga malande går i arv 🙄
Citera
2026-02-02, 13:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

"Jag har sedan rätt lång tid tillbaka jobbat mycket"... med VAD?! Nu säger Anna sedan att hon inte bara "jobbat", utan även gjort det med sin personlighetsstörning. Men hon verkar antyda att hon jobbat med faktiskt arbete, vilket är lite skumt.
Citera
2026-02-02, 13:23
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:

I need to spill the tea!

Någon som uppmärksammat att när Anna Book passade Julias barn ett par dygn då tillbringade Julia och Antonio tid i sängen hemma hos dem i källaren eller var hans rum nu är.

Antonio gick ut med det i en TikToklive och Julia bekräftade att de legat med varandra.

Inte helt säker på att det var vid det tillfället men i samband med att Chrippa drog med Linnea till Dubai.

Visst var J hemma hos AB då?

Annars backar jag om tillfället men inte vad som hände mellan dem.

Så nu är min skvallernerv nöjd.
Senast redigerad av Pianotangent 2026-02-02 kl. 13:52.
Citera
2026-02-02, 13:53
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
"Jag har sedan rätt lång tid tillbaka jobbat mycket"... med VAD?! Nu säger Anna sedan att hon inte bara "jobbat", utan även gjort det med sin personlighetsstörning. Men hon verkar antyda att hon jobbat med faktiskt arbete, vilket är lite skumt.
Nu har även Anna hittat AI. Texten är 100% chargpt eller liknande tjänst. Det som avslöjar är detta tecken - fast lite längre. Det används ofta av AI.
Citera
2026-02-02, 14:00
Medlem
Citat:

Ättelägget kommer att brisera snart! 25 år bor hemma inge jobb hjälper fadern med en slant genom att pröjsa hyra Nervös som en gnu på savannen Han svamlar så man blir yr i mössan! Orden som kommer ut ur denna glappkäft är Mamacitas ord. Det svamlas om Gud och Jesus. Och detta evinnerliga filtren som används av Tooket Vad är grejen liksom ???
Citera
2026-02-02, 14:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Nu har även Anna hittat AI. Texten är 100% chargpt eller liknande tjänst. Det som avslöjar är detta tecken - fast lite längre. Det används ofta av AI.

Anna med ChatGPT låter som en dödlig kombination. Vi var redan trötta på hennes långa texter, nu kommer dom bli värre.

Men åtminstone kommer Anna bli mer ödmjuk och förlåtande mot sina FIENDER, som hon vänder kinden till och givetvis går vidare med sitt liv samtidigt som hon vet att karma kommer att ta dom.
Citera
2026-02-02, 15:17
Medlem
Citat:

Tycker det verkar ha brunnit mer än vanligt i proppskåpet. Vilket lalaland lever hon i? Och ffa, vem tror hon att hon kan lura?! Mer än "Åh du är så fin"- fåren på IG.
Citera
2026-02-02, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Tycker det verkar ha brunnit mer än vanligt i proppskåpet. Vilket lalaland lever hon i? Och ffa, vem tror hon att hon kan lura?! Mer än "Åh du är så fin"- fåren på IG.
Anna är ju sjuk...på riktigt🤯😵😵‍💫. Tycker att det mesta i denna diagnos stämmer in. Missbruket får man väl härleda till mat i hennes fall.

Symtom vid Borderline (EIPS)

Känslomässig instabilitet: Snabba skiftningar mellan t.ex. lycka och djup förtvivlan.

Impulsivitet: Självskadebeteende, missbruk, eller andra destruktiva handlingar.

Relationella svårigheter: Rädsla för att bli övergiven och intensiva, instabila relationer.

Identitetsproblem: Kronisk känsla av tomhet och instabil självbild.

Ilska och stress: Svårhanterliga vredesutbrott och overklighetskänslor.
Citera
2026-02-03, 05:28
Medlem
anna maskerar o tar bort vänners fejs men inte barns

https://postimg.cc/gallery/6Xpfww6
Citera
2026-02-03, 07:31
Medlem
stickan888s avatar
Är det inte dags för sonen att flytta hemifrån snart?🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera