2026-02-04, 23:21
Medlem
Apologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galenskaperosv
Jag fick då reda på att han kollat på porr.
Newsflash: kuken lever sitt egna liv.
Den tänder på saker man inte har en emotionell koppling till eller ens tycker är snyggt.
Citat:
Vi har sällan sex just för att jag hatar hur jag ser ut och hatar min kropp.
Det blir en fråga om "hönan eller ägget". Han blir kåt och får inte ligga tillräckligt = han kollar porr för att släcka törsten.
Citera
2026-02-04, 23:35
Avslutad
Sådant här pratar man om i förhållanden.

Kan ni inte ens prata med varandra kanske det är dags att hitta nya eller bli singel.

Har du klargjort från början att du inte gillar porr?

För att utforska, är det porren som är problemet eller att det är så olikt din kropp.

Sedan generellt, ni tjejer har så dåligt självförtroende... sålänge ni har normala BMI ser ni bra ut...

Men ni kanske ska testa att prata med varandra och ha sex?
Citera
2026-02-05, 00:01
Medlem
Kollar han på porr så dumpa honom.
Citera
2026-02-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Det kan ju vara lite känsligt sånt där, så jag förstår er båda.

När jag och frugan var unga för 20 år sedan ungefär snokade hon i min dator och kollade surfhistoriken. En massa porr naturligtvis och hon blev väldigt illa berörd. Hon var mobbad i skolan för sin kropp och hade enorma komplex så att hon såg vad hon trodde var min "idealkvinna" och vad jag ville göra i sängen gjorde henne ledsen. Men man blir ju äldre och visare och med tiden så känns det som att det släppte, hon förstod ganska snabbt att det är skillnad på porrtittande och verkligheten, att även vi killar förstår det (de flesta av oss i alla fall).

Nu vet jag inte om ni kommer vara tillsammans om 20 år men det jag vill säga är att det inte är en sådan "big deal" egentligen. Det kommer lösa sig!

Tusen tack för detta svar! Jag förstår ju att jag är helt orimlig som håller på såhär och att jag behöver få ordning på det! Ska snacka med honom imorgon så kommer vi säkert fram till någon form av lösning! Återigen, tack!
Citera
2026-02-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Bara för att "alla" gör det, betyder det att det är rätt? Hur tragiskt är inte det, när det onormala är blivit normal?

Jag tycker synd om att du och dina medsystrar är blivit så hjärntvättad.

Ts, du ska aldrig acceptera en man som kollar porr, och gå emot dina värderingar och moral.

Man ska vara försiktigt vem man ta råd ifrån och som försöker att övertyga dig att det omoraliska är moralisk.

THIS! TACK! Jag kan förstå att många tycker att jag är orimlig och det kanske jag dels varit nu men har man kommit överens om att ingen av oss ska göra det så tycker jag att man står fast vid det!
Citera
2026-02-05, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvstaffan
Prata allvar med honom. Fungerar inte det så dumpa honom. Det är inte ok med en idiot som slår i dörrar, skåp och bord för han blir nekad sex.

Sen att du kollade hans telefon var väl illa, gör inte det fler gånger. Lite privatliv har man rätt till, och även rätt till sin egen sexualitet. Lägg dig inte i hans porr- eller onanivanor. Om han inte vill inkludera dig.

Ska snacka med honom imorgon. Jag vet att jag gjort fel genom att kolla hans telefon, dålig vana sen tidigare relationer. Men att han blir förbannad på mig på det sättet... Oroväckande.
Citera
2026-02-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Tror troll - men annars - hur ska vi kunna veta?

Testa att prata med gubben.

Jag har haft egna förhållanden med sexproblem, där det kanske inte har blivit så mycket sex efter ett tag, men där det delvis har berott på att det var så fantastiskt, så att man undrade över hur det skulle kunna bli bättre.

Och därför blev det inte så mycket efteråt. Idiotiskt ja. Och i efterhand skulle man förstås bara ha talat om hur otroligt bra det kändes med knullandet.

Om det är sanning, och din gubbe är normal så är det ett tydligt tecken på att det inte längre fungerar så bra i sängen för er.

Det enda du kan göra är att prata med honom. Du vet inte vad han vill ha, och han vet inte vad du vill ha.

Ja, jag ska snacka med honom. Uppenbarligen är det något mer som skaver än att jag inte tycker om mig själv. Idk.
Vi kanske får spicy upp det eller nåt. Jag har frågat x antal gånger om han vill testa något nytt eller om han har någon fantasi han vill att vi ska uppfylla men han svarar alltid nej. Lite svårt att veta vad han vill ha när han inte öppnar käften.
Det löser sig på något vis!
Citera
2026-02-05, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Porr är fiktivt.
Det man ser på skärmen eller läser om är inte alltid något man vill göra i verkligheten.
Kan bara tala för mig själv men det jag kollat på har jag inget intresse av att göra irl.

Det är jävligt rimligt att han blir arg om du kollar hans telefon.
Det visar på att du inte har något förtroende för honom och dessutom kontrollbehov pga. din osäkerhet.
Onödigt av honom att smälla med saker men han kanske känner sig frustrerad över att du inte fattar att du är fin?
Och knulla med kläderna på om det skulle hjälpa till en början. Dessutom hett!

Att vika undan vid kram kan jag inte se kopplingen mellan mobil/porr/din osäkerhet, om det inte är av att du är rädd av att han smäller med skåpen?
Vad gör att du inte är mottaglig för en kram ifrån din egen pojkvän?

Håller helt med dig om det där med att porr är fiktivt. Och att majoriteten av de som är med är fyllda av plast och botox. Jag försöker att påminna mig själv om det men jävligt svårt just nu.

Och ja, super rimligt att han blev förbannad över det. Det är en jävligt dålig vana jag har kvar sen tidigare. MEN som jag jobbar på!

Vi får testa oss fram, vad som funkar för båda! Jag frågar honom relativt ofta om det finns något att vill att vi testar eller om han har någon fantasi han vill få uppfylld men får bara nej. Borde jag typ överraska honom på nåt vis? Känns töntigt men värt både för honom och mig.

Jag viker undan för tillfället, efter att helvetet bröt loss. Känner mig äcklad av både honom och mig själv. Kanske också är orimligt men det är så jag känner för nu.
Citera
2026-02-05, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gigglebyt3s
Sådant här pratar man om i förhållanden.

Kan ni inte ens prata med varandra kanske det är dags att hitta nya eller bli singel.

Har du klargjort från början att du inte gillar porr?

För att utforska, är det porren som är problemet eller att det är så olikt din kropp.

Sedan generellt, ni tjejer har så dåligt självförtroende... sålänge ni har normala BMI ser ni bra ut...

Men ni kanske ska testa att prata med varandra och ha sex?

Vi har kommit överens om att ingen av oss ska kolla på porr just för att det förstör sexlivet. Det va kasst i början men blev bättre med tiden.
Vi ska snacka med varandra. Vem vet, kanske slutar med ett redigt jävla knull på balkongen!
Citera
2026-02-05, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Så när du kollar på sexpackbrölgrabbarna i Paradise Hotel eller nåt med Jacob Elordi eller whatever, då ska din kille känna sig hotad för det betyder egentligen att du tycker att din kille är ful?

Alltså förlåt men jag tycker synd om alla som har en partner som har så kass självkänsla att den verkar vara på sån lobotominivå att man känner sig hotad av porr. Alla kollar på porr, jag hade varit orolig vid motsatsen för det tyder på onormal prydhet. Porr har noll med attraktion inför sin partner att göra. Ja förutom om man har en partner som känner som du för kass självkänsla och låg intelligens är tyvärr rätt osexigt.
Klockrent!
Citera
2026-02-05, 00:42
Medlem
Citat:
Okej såhär.
Jag är redan fullt medveten om att jag har gjort fel från första början så på något vis kanske jag får skylla mig själv.

Jag har alltid haft piss dåligt självförtroende. Tyckt att jag själv är ful och äcklig. Jag har känt så sen jag var tonåring.

I söndags när min kille stod i duschen så gjorde jag det dumma valet att kolla hans telefon.

Jag fick då reda på att han kollat på porr.
Det stod att han kollat på det inom de senaste 30 dagarna men han påstår att det va under julledigheten när jag var hemma (Vi är från två olika städer och län).

Han har dessutom kollat på en kategori som är en stor motsats i jämförelse med mig.

Han blev arg för att jag kollat hans telefon, vilket är rimligt! Men det fanns inget förlåt, ingen ångrar, ingenting.

Vi har sällan sex just för att jag hatar hur jag ser ut och hatar min kropp. Detta gjorde inte direkt saken bättre.

Han har försökt att krama och klappa på mig men jag har vikt undan. Då smäller han i dörrar, skåp och bord.

Ja, jag kanske överreagerar men jag blir ledsen.

Detta kanske inte makes sense eller va jag vill med detta inlägg. Tips? Råd? Egna åsikter? Pajkastning? Jag vet inte. Jag kanske bara behövde skriva av mig.

Porr är bara porr. Jag kollar också på porr och är kvinna. Oftast dras vi till extrema saker i porr. Betyder inte att vi vill ha det i verkliga livet. Du överreagerar.
Citera
2026-02-05, 02:25
Medlem
glockenreins avatar
Att han kollar porr har inget med dig att göra. Många kollar för variationens skull och det betyder inte att det är nåt fel på dig överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in