Citat:
Ursprungligen postat av
indirektreklam
Porr är fiktivt.
Det man ser på skärmen eller läser om är inte alltid något man vill göra i verkligheten.
Kan bara tala för mig själv men det jag kollat på har jag inget intresse av att göra irl.
Det är jävligt rimligt att han blir arg om du kollar hans telefon.
Det visar på att du inte har något förtroende för honom och dessutom kontrollbehov pga. din osäkerhet.
Onödigt av honom att smälla med saker men han kanske känner sig frustrerad över att du inte fattar att du är fin?
Och knulla med kläderna på om det skulle hjälpa till en början. Dessutom hett!
Att vika undan vid kram kan jag inte se kopplingen mellan mobil/porr/din osäkerhet, om det inte är av att du är rädd av att han smäller med skåpen?
Vad gör att du inte är mottaglig för en kram ifrån din egen pojkvän?
Håller helt med dig om det där med att porr är fiktivt. Och att majoriteten av de som är med är fyllda av plast och botox. Jag försöker att påminna mig själv om det men jävligt svårt just nu.
Och ja, super rimligt att han blev förbannad över det. Det är en jävligt dålig vana jag har kvar sen tidigare. MEN som jag jobbar på!
Vi får testa oss fram, vad som funkar för båda! Jag frågar honom relativt ofta om det finns något att vill att vi testar eller om han har någon fantasi han vill få uppfylld men får bara nej. Borde jag typ överraska honom på nåt vis? Känns töntigt men värt både för honom och mig.
Jag viker undan för tillfället, efter att helvetet bröt loss. Känner mig äcklad av både honom och mig själv. Kanske också är orimligt men det är så jag känner för nu.