2026-02-04, 20:47
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Ge fan i mobilen nästa gång. Privatliv är privatliv.
Hade min gumma haft för vana att försöka kolla in min mobil hade jag surnat till rejält.
Jag kollar inte hennes heller.
Jag har polare vars tjejer håller på med det där och jag fattar inte hur de står ut med det.
Han ska dock ge fan i att smälla i skåp och sånt trams, anser jag.
Väl summerat.

Folk som snokar i varandras telefoner har stora problem i sitt föhållande. De saknar ju tillit, och det är något som krävs för att bygga en stark relation över tid.

Nu kan TS snubbe inte lita på henne och hon känner detsamma. Well played. Båda tvärmissnöjda.
Citera
2026-02-04, 20:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av galenskaperosv
Okej såhär.
Jag är redan fullt medveten om att jag har gjort fel från första början så på något vis kanske jag får skylla mig själv.

Jag har alltid haft piss dåligt självförtroende. Tyckt att jag själv är ful och äcklig. Jag har känt så sen jag var tonåring.

I söndags när min kille stod i duschen så gjorde jag det dumma valet att kolla hans telefon.

Jag fick då reda på att han kollat på porr.
Det stod att han kollat på det inom de senaste 30 dagarna men han påstår att det va under julledigheten när jag var hemma (Vi är från två olika städer och län).

Han har dessutom kollat på en kategori som är en stor motsats i jämförelse med mig.

Han blev arg för att jag kollat hans telefon, vilket är rimligt! Men det fanns inget förlåt, ingen ångrar, ingenting.

Vi har sällan sex just för att jag hatar hur jag ser ut och hatar min kropp. Detta gjorde inte direkt saken bättre.

Han har försökt att krama och klappa på mig men jag har vikt undan. Då smäller han i dörrar, skåp och bord.

Ja, jag kanske överreagerar men jag blir ledsen.

Detta kanske inte makes sense eller va jag vill med detta inlägg. Tips? Råd? Egna åsikter? Pajkastning? Jag vet inte. Jag kanske bara behövde skriva av mig.

Jobba på din självkänsla och ge fan i andras mobiler!
Citera
2026-02-04, 21:19
Bannlyst

Citat:
Okej såhär.
Jag är redan fullt medveten om att jag har gjort fel från första början så på något vis kanske jag får skylla mig själv.

Jag har alltid haft piss dåligt självförtroende. Tyckt att jag själv är ful och äcklig. Jag har känt så sen jag var tonåring.

I söndags när min kille stod i duschen så gjorde jag det dumma valet att kolla hans telefon.

Det stod att han kollat på det inom de senaste 30 dagarna men han påstår att det va under julledigheten när jag var hemma (Vi är från två olika städer och län).

Han har dessutom kollat på en kategori som är en stor motsats i jämförelse med mig.

Han blev arg för att jag kollat hans telefon, vilket är rimligt! Men det fanns inget förlåt, ingen ångrar, ingenting.

Vi har sällan sex just för att jag hatar hur jag ser ut och hatar min kropp. Detta gjorde inte direkt saken bättre.

Han har försökt att krama och klappa på mig men jag har vikt undan. Då smäller han i dörrar, skåp och bord.

Detta kanske inte makes sense eller va jag vill med detta inlägg. Tips? Råd? Egna åsikter? Pajkastning? Jag vet inte. Jag kanske bara behövde skriva av mig.

Gör slut och skaffa en kille som uppskattar tjockistjejer, jag är själv en chubby chaser i perioder, så vi finns där ute!
Citera
2026-02-04, 21:23
Medlem
Smekarn87s avatar
Överraska honom :-) säg att du också vill pröva att ta den i tvåan <3
Citera
2026-02-04, 21:29
Medlem
Citat:
Okej såhär.

Dumpa honom
Han lär aldrig sluta
Porr gör beroende och beroende slutar aldrig
Citera
2026-02-04, 21:29
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
kategori som är en stor motsats i jämförelse med mig,

Vad är det ? Snygg och vacker?

Har inte alla mobiler, ansiktsigenkänning , lösenord osv ?
Det är ju dvärgporr, det fattar väl vem som helst?

TS, no-show botas med no-show.
Om han inte vill snacka, jaha, det finns andra att snacka med om behovet finns...
Citera
2026-02-04, 21:32
Medlem
"Vi har sällan sex just för att jag hatar hur jag ser ut"

Där har du problemet håll käft och lös det.
Citera
2026-02-04, 21:33
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Där satt den, nu kommer han fixa en lur till och ni kommer glida isär (som par alltså).
Citera
2026-02-04, 21:36
Medlem
Belters avatar
Citat:
Okej såhär.

Fan vad avtändande ni tjejer är som håller på med ert jävligt dåliga mående hela tiden.
Ta och ryck upp er nu för fan.
Citera
2026-02-04, 21:50
Medlem
goseigens avatar
Citat:
...

Tror troll - men annars - hur ska vi kunna veta?

Testa att prata med gubben.

Jag har haft egna förhållanden med sexproblem, där det kanske inte har blivit så mycket sex efter ett tag, men där det delvis har berott på att det var så fantastiskt, så att man undrade över hur det skulle kunna bli bättre.

Och därför blev det inte så mycket efteråt. Idiotiskt ja. Och i efterhand skulle man förstås bara ha talat om hur otroligt bra det kändes med knullandet.

Om det är sanning, och din gubbe är normal så är det ett tydligt tecken på att det inte längre fungerar så bra i sängen för er.

Det enda du kan göra är att prata med honom. Du vet inte vad han vill ha, och han vet inte vad du vill ha.
Citera
2026-02-04, 21:57
Avstängd
Porr är fiktivt.
Det man ser på skärmen eller läser om är inte alltid något man vill göra i verkligheten.
Kan bara tala för mig själv men det jag kollat på har jag inget intresse av att göra irl.

Det är jävligt rimligt att han blir arg om du kollar hans telefon.
Det visar på att du inte har något förtroende för honom och dessutom kontrollbehov pga. din osäkerhet.
Onödigt av honom att smälla med saker men han kanske känner sig frustrerad över att du inte fattar att du är fin?
Och knulla med kläderna på om det skulle hjälpa till en början. Dessutom hett!

Att vika undan vid kram kan jag inte se kopplingen mellan mobil/porr/din osäkerhet, om det inte är av att du är rädd av att han smäller med skåpen?
Vad gör att du inte är mottaglig för en kram ifrån din egen pojkvän?
Citera
2026-02-04, 22:05
Medlem
Det låter som att både du och din kille inte riktigt är redo för ett förhållande. Du tycker inte ens om dig själv, hur ska du då tycka om någon annan? Han blir aggressiv och slår i dörrar.

Du måste verkligen unna dig själv att tycka om den du är. Det är sjukt lätt att fastna i en negativ loop för något som hände lång tid innan. Men det är också så hjärnan fungerar, tankar är som att vandra på en stig, stigen kommer att bli bredare för varje gång du går där och till slut så är den så bred att du halkar in där per automatik utan att du ens tänkte gå där. Du måste ta en ny stig. Välja vägen som leder till att du tycker om dig själv. Det kanske är snårigt där första gången, det tar emot att säga bra saker om dig själv. Du känner dig tjock och ful, och vill bara tänka som du alltid gjort. Men pushar du och pushar så KOMMER din fantastiska hjärna att anpassa sig och komma på positiva tankar helt själv! Fake it til you make it, säg tre snälla saker till dig själv varje dag, hur små eller fake de än känns. Efter några månader så kommer det komma genuint positiva tankar om dig själv!

Efter det så kan du ta små steg och jobba på annat.

Tänk på dig själv i första hand. Det var inte bra av sig att kolla i hans telefon, men nu är det gjort, går inte att ångra. Ni kommer förmodligen aldrig att komma överens om vem som gjort mest ”fel”, inte särskilt fel att kolla på porr om det är i rimliga mängder, men skit i det, ni behöver inte diskutera om det mer. Att släppa saker är viktigt att kunna.

Kontakta en psykolog och gå igenom din uppväxt och jobba med KBT. Det går på frikortet efter ett tag, unna dig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in