2026-02-04, 21:42
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Stämmer det att Epstein och Gates diskuterade en planerad pandemi 3 år innan covid? Jag har läst någonstans att det ska finnas i filerna. Någon som vet? Gates investerade tidigt i vaccinet, så det följer ju Epsteins MO.

Allt som nu kommer fram i filerna - offerritualer, pizza gate, trafficking, bitcoin, Ukraina, pandemier och vaccin, könsbyten, hormoner och gift i massproducerad mat för att påverka människors hälsa osv, de har ju verkligen fått med allt som alla foliehattar varnat för. Allt detta verkar de ju diskutera i filerna.

Men för fan läs dem själv istället för att skitposta. Visst, Pizzagate fanns men det var fel plats, fel förövare och fel parti som försökte täcka över utredningen.
Citera
2026-02-04, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Alla normala människor är sionister och bara idioter tar upp sionism i en tråd om Epstein.
Alla normala människor är inte zionister. Att Israel styr USA med hjälp av mutor, utpressning och Epsteintyper är problematiskt.
Citera
2026-02-04, 21:57
Medlem
theUFOsummoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Stämmer det att Epstein och Gates diskuterade en planerad pandemi 3 år innan covid? Jag har läst någonstans att det ska finnas i filerna. Någon som vet? Gates investerade tidigt i vaccinet, så det följer ju Epsteins MO.

Allt som nu kommer fram i filerna - offerritualer, pizza gate, trafficking, bitcoin, Ukraina, pandemier och vaccin, könsbyten, hormoner och gift i massproducerad mat för att påverka människors hälsa osv, de har ju verkligen fått med allt som alla foliehattar varnat för. Allt detta verkar de ju diskutera i filerna.

Vissa menar t o m att Epstein är Satoshi, det kanske är osannolikt men åtminstone var han med och lobbade för bitcoin och crypto.

Han har ju haft fingrarna i allt verkligen - allt!

Detta är daterat 2015:

Citat:
Please find attached a draft agenda for the meeting on preparing for pandemics, as requested.
Let’s discuss next steps, for example how to officially involve the WHO and ICRC (i.e. co-branding).
Best regards, and I hope we can pull this off!

https://x.com/DavidWolfe/status/2018783183177654550/photo/1
Citera
2026-02-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Alla normala människor är inte zionister. Att Israel styr USA med hjälp av mutor, utpressning och Epsteintyper är problematiskt.

Nu verkar även borgarsverige vara djupt insyltat efter filmer från Stockholms skärgård och fiffel på Handelshögskolan.
Citera
2026-02-04, 22:22
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi

När då Trump anser det ”'är dags att gå vidare” och ÅK i Turkiet iscensatt utredningar om försvunna barn.
När Polens premiärminister skriver:

”Det finns en speciell plats i helvetet för de som var delaktiga, för de som höll tyst och för de som försökte dölja det”.

Du menar att det hänger ihop med "Lolita Island" ? Det var den enda jag reagerade på .
Citera
2026-02-04, 22:25
Medlem
develis avatar
Epstein berättade för Sultan Ahmed bin Sulayem i början av 2018 hade han och Bannon "blivit vänner".

"We have become friends you will like him.
https://journaliststudio.google.com/pinpoint/document-view?collection=2283eeed70befac7&p=6&docid=9af0eb6 66ef62753_2283eeed70befac7_0&page=6&dapvm=2

Epstein till Bannon:
"Hur känns det att ha den högst betalda resebyrån i historien?"

Epstein erbjöd sig att köpa honom flygbiljetter eller chartra ett jetplan för att ta honom någonstans: till Venedig, Wien, Jemen, Dubai eller till de olika platser där Epstein ägde bostäder.
Han betalade upprepade gånger för flygningar inte bara för Bannon utan för hela sitt entourage, och i ett fall erbjöd han sig att låta både Bannon och hans "pojkar" bo i hans lägenhet i Paris.

Epstein skulle hjälpa Bannon att erövra Europa politiskt och knyta kontakter.
Bannons "The Movement" där han tänkt sig högerrevolt.
Visst for han runt som en jojo. Skönt att ha en sån etablerad och rik vän.

Den person som båda männen var särskilt förtjusta i var den tidigare slovakiske utrikesministern Miroslav Lajčák.
Epsteins och Bannons sms-loggar är fulla av minst ett dussin erbjudanden eller försök att koppla ihop de två.
Den mångårige slovakiske diplomaten skulle "vägleda EU-projektet om du gillar honom".

Bannon:
”Miro är precis den typen av kille som kommer att ta hela den här rörelsen till nästa nivå”.

”Miro skulle vara president idag om han hade lyssnat på mig”, skrev Bannon. ”Vi måste förvandla Miro till en nationalistisk suveränitetsledare... Det är ett skämt att den här kvinnan vann.”
https://jacobin.com/2025/12/epstein-bannon-trump-elite-populism

Ovanstående är från december 2025.

Antar det är denna man februari 2026 - nu när huvudena faller som käglor?

Slovakiens premiärministers nationella säkerhetsrådgivare avgår på grund av kopplingar till Epstein.

Miroslav Lajčák, Slovakiens premiärministers nationella säkerhetsrådgivare har avgått.

Efter att Epstein skickat en bild, som inte kan ses i protokollet, svarar Lajčák: "Varför bjuder ni inte in mig till de här spelen? Jag skulle ta 'MI'-flickan."

”Vem skulle inte det”, sms:ar Epstein tillbaka. ”Du kan få dem båda, jag är inte possessiv. Och deras systrar.”

Senare i samtalet kan man se Epstein be Lajčák att be Lavrov att skaffa honom en t-shirt med Lavrov och Viltaly Churkin, en rysk FN-ambassadör som hade avlidit året innan.

”Du får t-shirten. Sedan får du tjejerna”, skriver Epstein, vilket Lajčák håller med om.

Epstein säger sedan: "Inte att skoja, deras systrar simmar båda i poolen."

"Det är inte rättvist!" svarar Lajčák.

"Fast de är alla under 30. Så. Förmodligen för unga för dig", tillägger Epstein. "Eller borde jag säga under 50."

”Var inte elak”, svarar Lajčák. ”Du känner mig inte i aktion.”
https://www.bbc.com/news/articles/cnvgljj1dygo
Senast redigerad av develi 2026-02-04 kl. 22:30.
Citera
2026-02-04, 22:25
Medlem
Fyfan vad vidrigt det är att läsa https://www.justice.gov/epstein
Citera
2026-02-04, 22:35
Medlem
Inte ett ord i media om Epstein och hans sverigeresor med Marcus Wallenberg. Inte för att jag är förvånad..

Väntar också på att nån ska ha "bollarna" att skriva om den uråldriga oheliga trion Epstein, Weinstein och Aschberg (ja, den släkten Aschberg).
Citera
2026-02-04, 22:37
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19

Du vet inte ens vad ordet sionist betyder för du är efterbliven. Tråden handlar inte om sionism, den handlar om Epstein och dess konsekvenser.
Citera
2026-02-04, 22:55
Medlem
theUFOsummoners avatar
Några filmer från DOJ:
https://pastebin.com/CdCVpKtc

Tyvärr är det inte mycket för oss att se, men det som är uppenbart är att de omaskerade bilderna och filmerna borde vissa både offer och förövare med all tydlighet.
Citera
2026-02-04, 23:04
Medlem
HejaFinlands avatar
I frågan om det är Ryssland eller Israel. 3 personer utreds i Norge av finanspolisen. 2 av dem har kopplingar till Israel/Palestinakonflikten; "Oslo Accords".
https://x.com/joakial_/status/2019121361092817226
Citera
2026-02-04, 23:25
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Nu verkar även borgarsverige vara djupt insyltat efter filmer från Stockholms skärgård och fiffel på Handelshögskolan.

Epstein verkar ha varit tät med Rothchilds, och någon slags hub för olika inflytelserika nätverk som maipulerar världen på olika sätt. Med fingrar över allt undrar man ju vilka i Sverige som är under nätverkets inflytande. Inte varit jättemycket om det i media än så länge. De har nämnt hon Ehnbom med kopplingar in i hovet, och en Svensk diplomat Lisa Svensson (tror jag), men ingenting om vilka politiker hon har kopplingar till i Sverige, och så vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in