2026-02-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Farbror-
GM, har tydligen blivit utbytt. Sitter hon och super på bargatan i Tel-Aviv tro?

https://www.youtube.com/watch?v=pxxWIvtvz-w

Man ser helt klart att det inte är hon, man kan inte förändras så drastiskt på 3 månader naturligt.

Ghislaine Maxwell sitter inlåst vid Federal Prison Camp, Bryan, Texas, vilket är ett minimum security federal prison camp. Där ska fanskapet förbli tills 2037 såvida inte Trump benådar. Sker det lär USA brinna upp..
Citera
2026-02-18, 00:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Jag gillar också att han bombar sönder JD. Större nickedocka har jag inte sett.
Såg Marco Rubio hålla ett mycket statsmannamässigt tal på säkerhetskonferensen i Munchen och ser honom som en klar efterträdare till Trump. Tänk om Marco börjar uttala sig om Epstein och på allvar starta utredningar mot alla dessa person som. Jag kan se att MR skulle kunna göra det men aldrig att nickedockan JD skulle ens skulle titta åt det hållet.
Vance är en nickedocka. Dubbelbottnad syltrygg.
Absolut.
Men du gillar OCKSÅ att en ökänd neonazist bombar sönder Vance.

Själv gillar jag att Tre Kronor bombade nyss.

Faktum är att ända sen Vance blev VP kandidat har han attackerat Vance VIA hans fru.
Fuentes anser att "killen som har en indisk fru" inte kommer "stödja vit identitet" - och har häcklat deras barns namn.

Kallat Vance rasförrädare nyss och Usha för slur som "jeet".

Just nu sitter Fuentes och sår split inom Maga via sin antisemitism.
Hans intention är att locka folk från Maga att följa honom istället. Det gör han tyvärr också.
Inget att jubla över heller.

Han är en opportunist, en parasit som glider på vågen.
Citat:
när han väl får till det, är det 100%
Maga har interna motsättningar. Inte mig emot.

Men sådana som Fuentes vänder man ryggen fullständigt. Oavsett om han "får till det" ibland.

Varför?
För att hans ideologi är rent av värre än MAGA rent generellt.
Han är neonazist. White Supremacy. Hyllar Hitler och är antisemitisk förintelseförnekare.

Han förtjänar inte minsta cred.
Det blir nämligen likt den ökända normaliseringen " men Hitler gjorde faktiskt bra saker också " tex för infrastrukturen. Han sa faktiskt bra saker...

Fuentes är en sån uppmärksamhetshora att han låter som han vore schizofren.

“Epstein was cool as fuck,”.
Fuentes meddelar att han accepterat rollen som skurk.

“Go ahead, cancel me.”
https://x.com/ShadowofEzra/status/2012414002362556918?s=20

Fuentes säljer just nu Epstein Merch.

Epsteins Quarter Zip. En marinblå monogrammärkt kvartsdragkedja. Det ska motsvara Epsteins lätthet och likgiltighet, nihilism.
En kille "som inte hade ett dugg i världen att bry sig.”
https://www.vanityfair.com/news/story/jeffrey-epstein-quarter-zip-fringe-obsession?srsltid=AfmBOopc_qDkdgjXsQl3zGXuMzZOoGPT qHZVzlwks7MgrmS h-0DmZROE
Senast redigerad av develi 2026-02-18 kl. 00:34.
Citera
2026-02-18, 01:25
Medlem
develis avatar
Murdochs försvar i Epstein-stämningen:
Trump är oanständig.

"Sometimes there’s no smoking gun, but there’s the smell of gunpowder"....

Trump stämde som sagt WSJ inkl Murdoch för att ha publicerat hans födelsedagshälsning till Epstein 2003 som inkluderade en nakenteckning med hans signatur som könshår.
"En vän är en underbar sak. Grattis på födelsedagen – och må varje dag vara en annan underbar hemlighet."

Trumps stämningsansökan, som lämnats in till en federal domstol i södra Florida, hävdar att inget sådant "autentiskt brev eller någon sådan ritning existerar".

Att WSJ "hittade ihop den här historien för att förtala president Trumps karaktär och integritet och vilseledande framställa honom i en falsk dager".
Han kräver minst 10 miljarder dollar i skadestånd.

Sen utkom födelsedagsalbumet från Epsteins dödsbo.

De ordagrant skinnflår Trump i sitt svar till domstol.

Att Trump är en alltför oanständig person för att lida skada på sitt rykte av den här historien.

De hävdar att det inte ärekränkande att rapportera att Trump var vän med Epstein innan Epstein greps.
De visar att Trump bara tre månader innan gratulationen tyckte att Jeff var en "fantastisk" kille som var "väldigt rolig att vara med" och gillade "vackra kvinnor lika mycket som jag, och många av dem är i den yngre sidan".

Det avgörande argumentet är att WSJs artikel var "förenlig med kärandens rykte".

Trump, hävdar Murdochs advokater, "erkände att han använt oförskämt språk när han diskuterade kvinnor. Käranden kan således inte påstå att artikeln skadade hans rykte."

Trump ”har ett väldokumenterat rykte om sig för fräckhet baserat på hans tidigare uttalanden om kvinnor”.

Stämningsansökan ger exempel som börjar med Trumps ökända kommentar:
”Jag väntar inte ens. Och när du är en stjärna låter de dig göra det. Du kan göra vad som helst… Ta dem på fittan. Du kan göra vad som helst.”

De kontrar med hans egna ord i Sterns show och även en intervju med Esquire, där han sa:
"Det spelar egentligen ingen roll vad [media] skriver så länge du har en ung och vacker röv."

I Larry King Live 2006 om Angelina Jolie - att hon "har varit med så många killar att hon får mig att se ut som en bebis."

Klagomålet innehåller som bevis en lista med citat från Trump som sammanställdes av Politico 2015.
Med 199 saker som Trump sagt. Inklusive en kommentar han fällde 1992:
”Kvinnor, ni måste behandla dem som skit.”
https://storage.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.flsd.693830/gov.uscourts.flsd.693830.35.11.pdf

De åberopar första tillägget i konstitutionen och att
"Denna saklösa stämningsansökan hotar av sin natur att kyla ner yttrandena hos dem som vågar publicera innehåll som presidenten inte gillar."

https://www.motherjones.com/politics/2026/02/donald-trump-jeffrey-epstein-lawsuit-wall-street-journal-lewd-bawdy/
Senast redigerad av develi 2026-02-18 kl. 01:33.
Citera
2026-02-18, 01:44
Medlem
develis avatar
A majority of Americans disapprove of Donald Trump and even more disapprove of his handling of the Epstein investigation.

Economist/YouGov-undersökning 13-16 februari 2026. 1682 personer över 18.

53 % av amerikanerna säger att Trump försöker mörklägga Epsteins brott, medan 29 % säger att Trump inte gör det.

50 % av amerikanerna tror att Trump var inblandad i brott som påstås ha begåtts av Epstein; 30 % tror att han inte var det.
https://today.yougov.com/politics/articles/54121-majority-americans-disapprove-donald-trump-even-more-disapprove-his-handling-epstein-investiga tion-february-13-16-2026-economist-yougov-poll

https://d3nkl3psvxxpe9.cloudfront.net/documents/econTabReport_usZL1Jt.pdf#page=18
Citera
2026-02-18, 01:48
Medlem
Sobrilbils avatar
Vanligt folk som gillar Trump och annat avskum, som inte gjort en god handling i hela sina dryga liv eftersom de är ren ondska, folk som har vanliga jobb och lever vanliga liv och tycker om sådan politik och ser upp till miljardärer, de borde dunka sina huvuden i väggen tills polletten trillar ner. Hur tydligt ska det behöva bli?

Citera
2026-02-18, 02:10
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Vanligt folk som gillar Trump och annat avskum, som inte gjort en god handling i hela sina dryga liv eftersom de är ren ondska, folk som har vanliga jobb och lever vanliga liv och tycker om sådan politik och ser upp till miljardärer, de borde dunka sina huvuden i väggen tills polletten trillar ner. Hur tydligt ska det behöva bli?

Låt mig få fråga,.

Bor du i USA? Är du US citizen?

Om inte på båda frågorna, varför så neurotisk på Donald Trump och valmanifestet som de konservativa segrade med i det senaste valer?
Citera
2026-02-18, 02:18
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Låt mig få fråga,.

Bor du i USA? Är du US citizen?

Om inte på båda frågorna, varför så neurotisk på Donald Trump och valmanifestet som de konservativa segrade med i det senaste valer?

Jag är inte neurotisk, jag är intresserad av vad som sker och när jag ser svenskar som gillar sådan politik och ser upp till miljardärer, efter allt dåligt som hela tiden avlöser det ena efter det andra evinnerligen, kommer jag till den slutsatsen.
Citera
2026-02-18, 02:31
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Jag är inte neurotisk, jag är intresserad av vad som sker och när jag ser svenskar som gillar sådan politik och ser upp till miljardärer, efter allt dåligt som hela tiden avlöser det ena efter det andra evinnerligen, kommer jag till den slutsatsen.

Ok, förstår hur du tänker

Men det finns inget att oroa sig för. USA:s inrikespolitik är deras inte vår.
Citera
2026-02-18, 02:39
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ok, förstår hur du tänker

Men det finns inget att oroa sig för. USA:s inrikespolitik är deras inte vår.

Jag vet inte vad du får det ifrån att jag oroar mig. För min egen skull oroar jag mig inte, men rent allmänt är det dåligt oavsett vem som drabbas av all deras skit, och en hel del av vad som sker i USA påverkar även Sverige, även om det inte är det jag i huvudsak har i tankarna.
Citera
2026-02-18, 02:47
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Jag vet inte vad du får det ifrån att jag oroar mig. För min egen skull oroar jag mig inte, men rent allmänt är det dåligt oavsett vem som drabbas av all deras skit, och en hel del av vad som sker i USA påverkar även Sverige, även om det inte är det jag i huvudsak har i tankarna.

Lite orolig verkar du vara, det får du medge.

Jag ville bara ge dig hopp om en fin framtid trots att USA existerar.
Citera
2026-02-18, 02:55
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Lite orolig verkar du vara, det får du medge.

Jag ville bara ge dig hopp om en fin framtid trots att USA existerar.

För min egen del är jag inte oroad nej. Jag tycker det är intressant, frustrerande och svårbegripligt hur folk kan gilla sådant, precis som jag skrev. Och oroad för andra angående detta är jag men det är på det väldigt diffust plan.
Citera
2026-02-18, 03:00
Medlem
develis avatar
Big Tech Helped Elon Musk Meet Jeffrey Epstein Four Times After Conviction.

Despite what they claim, Silicon Valley’s most powerful founders knew they were meeting, dining and emailing with a convicted sex offender and were told to keep quiet about it.
https://bylinetimes.com/2026/02/17/big-tech-helped-elon-musk-meet-jeffrey-epstein-four-times-after-conviction/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in