2026-02-04, 15:34
Medlem
Tycker att ju mer som kommer fram, verkar det som att Epstein var en "fixer".

Han hade kontakt med många rika och mäktiga personer, men de verkade vilja ha kontakt med honom också.

Så de kan verka, som att han fixade de folk drömde om. Sex med underåriga, inga problem. Sex med en prinsessa, inga problem. Döda någon, inga problem. Osv osv..

Sedan att majoriteten av "adeln" är perversa svin, det är ju inte oväntat, och att de dras till unga barn.. fy fan. Så de är där majoriteten ligger.
Citera
2026-02-04, 16:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag trodde att Ghislaine bara hjälpte Jeffrey med att fixa småtjejer men hon kanske också var med i dom där knark och sexorgierna som dom hade på ön.
Hon var sexig när hon var yngre så det var nog många av dom äldre gubbarna som gärna dunkat henne inklusive orangea ansiktet.
Hon var med i orgierna typ med Epstein och offer.
I Florida.

Det är ett Väldigt fokus på ön.
Det vill Trump också så han kan vifta med flygloggar och framstå ren.

Övergreppen förekom i alla bostäder. Utrett i huvudsak i Florida ett par km från bästisen bostad.
Ön har en annan jurisidiktion.

🚩Any way.
Varför fick Ghislaine VIP behandling om det inte vore för att hålla käften om nåt? Whatever.

Hon är spindeln i nätet.

Enligt Haberman från New York Times frågade Trump ”kampanjrådgivare … ’Såg ni den där artikeln i [New York] Post idag som nämnde mig?’”
När hon greps 2022.

”Han fortsatte, till tystnad. ’Sa hon något om mig?’”

Politikområden 2019.
Möt kvinnan som kopplar Jeffrey Epstein till Trump och Clintons.

Trumps band till Maxwell och hennes far, går långt tillbaka, till åtminstone slutet av 1980-talet.

”Han gillar henne verkligen”, sa Steven Hoffenberg, en tidigare mentor till Epstein.
”Han var vän med hennes far.”

Hon var avgörande för att säkerställa Epsteins tillgång till Trumps värld och andra.
”Ghislaine var hans väg till social acceptans”, sa Thomas Volscho, professor vid City University of New York som har forskat om Epstein.

Mar-a-Lago-medlemmen James Patterson, författare till Filty rich ”Även om Epstein aldrig riktigt hade gått med i klubben, gav Trumps vänskap med Ghislaine Maxwell Epstein obegränsad tillgång till anläggningarna.”

Hennes besök i Mar-a-Lago sträckte sig över åtminstone större delen av ett decennium.
https://www.politico.com/story/2019/07/21/jeffrey-epstein-trump-clinton-1424120

Ghislaine erbjuder en tjej till Trump då de inviterats till Mar-a-Lago på en rundtur.

Hon beskrevs som sagt som tillgänglig:
"it was made clear that xxxxx was available" via
"the things that MAXWELL said".

Federala agenter fick beskrivet att "sex trafficker Ghislaine Maxwell introduced a woman to President Donald Trump".
Som noterat hände inget sexuellt med Trump,

Men det beskrivs vara Ghislaine som är aktiv.
(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med
Senast redigerad av develi 2026-02-04 kl. 17:07.
Citera
2026-02-04, 17:13
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Allt som hänt hittills i härvan är alltså att Ghislaine Maxwell har fått det bättre i fängelse?

Why?
Exakt.

2011 Epstein till Ghislaine:
“I want you to realise that that dog that hasn’t barked is Trump."
Citera
2026-02-04, 17:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Vad gäller honom själv, Musk alltså, menar han att han inte uppfattade Epsteins alla kodord och att han faktiskt menade ett helt vanligt "wild party" när han själv försökte besöka ön. För hederliga affärer och nätverkande. Han är ju lite socially off även enligt han själv så det kan faktiskt stämma.
Det där är ju ren bullshit om att skylla på autism som tar bort det centrala:

Att Musk försökte framställa sig själv som den stora nekaren till att åka till ön - när han själv pockade på att åka dit.

2012:
E: ”hur många personer ni kommer att vara på helikoptern till ön”.

M: ”Förmodligen bara Talulah och jag. Vilken dag/natt blir den vildaste festen på er ö?”

2013:
M:”Kommer att vara i BVI/St Barts-området över helgerna. Är det en bra tidpunkt att besöka?

E: ”Vilken dag som helst, 1–8. Spela på gehör om du vill. Det finns alltid plats för dig”.

Det blev inte av men Musk hade mer vänskaplig kommunikation med Epstein än vad som tidigare framgått.
Citera
2026-02-04, 17:37
Medlem
esprit21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Har du någon källa eller länk ? Googlar man var det finns omnämnt senaste månaden, hittar man endast ditt inlägg.

Jag syftar på mailet den 11 mars 2014, "thank you for a fun night, your littlest girl was a little naughty" som du kan söka på i arkivet - i urklippet jag såg på X och som Elon Musk skrev om så förekom det info i annat meddelande (som gällde samma mailtråd, tror jag) att den flickan ska ha varit 9 år från Brasilien. Jag citerade lite fel, my bad.

Det var iaf det dokumentet jag syftade på. Är dock osäker om det är samma offer det skrivs om, men enligt det som spreds på sociala medier var det så iaf. Elon reagerade på att namnet på avsändaren var maskerat och krävde att alla dokument ska släppas utan att dölja namnen på förövarna.

Littlest girl låter rätt så alarmerande.
Senast redigerad av esprit21 2026-02-04 kl. 17:46.
Citera
2026-02-04, 17:59
Medlem
develis avatar
De har outat offrens namn.
En advokat har rapporterat tusentals misslyckanden med redigering för nästan 100 individuella offer.
Nästan 40 nakenbilder på kvinnor, möjligen minderåriga, släpptes av misstag ocensurerade.

Materialet som släpptes på fredagen inkluderade e-postadresser och nakenfoton där namn och ansikten på potentiella offer kunde identifieras.

Stämmer detta nedan är det full cirkus.

Händelsen har utlöst en storm av kritik mot justitiedepartementet. Trots att myndigheten utsett 500 advokater för att granska dokumenten:

Inom några timmar efter att filerna offentliggjordes upptäckte Reddit-användare oredigerade inloggningsuppgifter till Epsteins Outlook-, Apple ID-, Yahoo- och LinkedIn-konton.

Rapporter tyder på att flera användare lyckades logga in i hans Outlook-inkorg, som i stort sett varit tom fram till läckan.

Kontot svämmar nu över av svordomar, memes och registreringar för vuxenwebbplatser.

Troll har till och med ändrat profilbilden och påstår sig ha skickat e-postmeddelanden till högprofilerade personer, inklusive Bill Gates, från den verifierade adressen.

Ett lösenord, ”ghislaine”, ska ha gett åtkomst till en Dropbox-mapp och ett Kickstarter-konto. En annan inloggningsuppgift, ”Jenjen12”, ska ha använts för att logga in på hans iTunes-bibliotek.
Medan många försök blockeras av modern tvåfaktorsautentisering , saknade många av Epsteins äldre konton dessa skyddsåtgärder.

Det har inte bara gett näring åt internettroll utan har även enligt uppgift även hotat överlevande. Flera offer har rapporterat att de mottagit dödshot efter att deras egen bankinformation och e-postadresser av misstag lämnats synliga i samma filsamling.

https://www.techdigest.tv/2026/02/epstein-files-leak-personal-passwords-including-1island-and-ghislaine.html
Citera
2026-02-04, 18:04
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Är du zionist? Är det därför du inte vill koppla ihop Epstein med Israel?

Alla normala människor är sionister och bara idioter tar upp sionism i en tråd om Epstein.
Citera
2026-02-04, 18:21
Medlem
Citat:
Jag syftar på mailet den 11 mars 2014, "thank you for a fun night, your littlest girl was a little naughty" som du kan söka på i arkivet - i urklippet jag såg på X och som Elon Musk skrev om så förekom det info i annat meddelande (som gällde samma mailtråd, tror jag) att den flickan ska ha varit 9 år från Brasilien. Jag citerade lite fel, my bad.

Det var iaf det dokumentet jag syftade på. Är dock osäker om det är samma offer det skrivs om, men enligt det som spreds på sociala medier var det så iaf. Elon reagerade på att namnet på avsändaren var maskerat och krävde att alla dokument ska släppas utan att dölja namnen på förövarna.

Ser ut att vara över ett år mellan mailen.

Jan 2013:
Citat:
New Brazilian just arrived, sexy and cute, =9yo
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%2011/EFTA02706746.pdf

Mars 2014:
Citat:
Thank you for a fun night...
Your littlest girl was a little naughty.
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA00705860.pdf

Avsändarna borde inte ha redigerats bort, då de knappast är offer. I bästa fall har namnen maskerats för att det pågår en utredning ( vilket DOJ uppgett har skett i en del fall ).
Citera
2026-02-04, 18:24
Medlem
develis avatar
Citat:

Vad skrev Musk?
Länka till hans inlägg så det blir begripligt.

Det har upptäcks att en avsändare med ovan nämnda mening - i mail till Epstein 2014 - är maskat och folk frågar varför:
"thank you for a fun night, your littlest girl was a little naughty"

https://x.com/CensoredHumans/status/2018844296120865138?s=20
Citera
2026-02-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
En advokat har rapporterat tusentals misslyckanden med redigering för nästan 100 individuella offer.
Nästan 40 nakenbilder på kvinnor, möjligen minderåriga, släpptes av misstag ocensurerade.

Materialet som släpptes på fredagen inkluderade e-postadresser och nakenfoton där namn och ansikten på potentiella offer kunde identifieras.

Händelsen har utlöst en storm av kritik mot justitiedepartementet. Trots att myndigheten utsett 500 advokater för att granska dokumenten:

Inom några timmar efter att filerna offentliggjordes upptäckte Reddit-användare oredigerade inloggningsuppgifter till Epsteins Outlook-, Apple ID-, Yahoo- och LinkedIn-konton.

Rapporter tyder på att flera användare lyckades logga in i hans Outlook-inkorg, som i stort sett varit tom fram till läckan.

Kontot svämmar nu över av svordomar, memes och registreringar för vuxenwebbplatser.

Troll har till och med ändrat profilbilden och påstår sig ha skickat e-postmeddelanden till högprofilerade personer, inklusive Bill Gates, från den verifierade adressen.

Ett lösenord, ”ghislaine”, ska ha gett åtkomst till en Dropbox-mapp och ett Kickstarter-konto. En annan inloggningsuppgift, ”Jenjen12”, ska ha använts för att logga in på hans iTunes-bibliotek.
Medan många försök blockeras av modern tvåfaktorsautentisering , saknade många av Epsteins äldre konton dessa skyddsåtgärder.

Det har inte bara gett näring åt internettroll utan har även enligt uppgift även hotat överlevande. Flera offer har rapporterat att de mottagit dödshot efter att deras egen bankinformation och e-postadresser av misstag lämnats synliga i samma filsamling.

https://www.techdigest.tv/2026/02/epstein-files-leak-personal-passwords-including-1island-and-ghislaine.html

Justitiedepartementet kan nog förvänta sig hyfsat höga stämningar för detta. Bra jobbat. Kompetent som vanligt, under Trump.
Citera
2026-02-04, 19:00
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi

Fan, va synd. Pöbeln (av alla sorter) har tagit över . Man har stor lust att dra ner rullgardinen och helt enkelt strunta i utvecklingen i fallet framöver .
Man fick liksom en överdos redan under #metoo.

Nu är det total kaos och MÅNGA intressen att skapa ett dominerande narrativ mitt i all oreda. Det är äckligt .
Varför har vi människor en sådan drift att starta häxprocesser där man hivar både förstånd och vettighet överbord bara för att tillhöra rätt sorts tribala stam ?
Citera
2026-02-04, 19:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Justitiedepartementet kan nog förvänta sig hyfsat höga stämningar för detta. Bra jobbat. Kompetent som vanligt, under Trump.
För jävligt. Å ena sidan vittnar offer om att de svartlagt hela sidor i onödan.
Å nästa sida vräker de ut deras personuppgifter.

Tredje gången ses att horbockar maskas och nu senast om att troll kan utnyttja att de kommit åt inlogg.

Sen, som jag skrivit redan, visar det sig att de stänger ner allt i juli. 6 miljoner sidor.... snabbt jobbat.
Inget alls om tredje part.

Varför sitter då FBI och sammanställer om Trump i augusti?

Sen klarar de inte deadline 19 december.

Nu är det stängt igen. Trots uppgifter om över 3 miljoner sidor kvar som inte släpps.

Behöver de semester efter att ha suttit och glott sen i fjol?

Ta omtag sen bakom kulisserna i mer lugn och ro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in