2026-02-04, 11:46
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Var skulle jag ha skrivit någon post om det? Facebook? Så blåst är jag inte.

Här på Flashback. Om du tittar runt i Israeltrådarna så använder Palestinamupparna Chomsky och Finkelstein som det främsta slagträna mot Israel i varje tråd.
Citera
2026-02-04, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Här på Flashback. Om du tittar runt i Israeltrådarna så använder Palestinamupparna Chomsky och Finkelstein som det främsta slagträna mot Israel i varje tråd.
Jag är ny på Flashback.
Citera
2026-02-04, 11:49
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag är ny på Flashback.

Så du kan inte backa upp ditt påstående med andra ord.
Citera
Medlem
Har förstått att de här är ett riktigt kaninhål men också att de svårt att veta vad som faktiskt kan va sant.

Tänker främst på Bill Gates. Varför mejlar epstein sig själv i ett mejl där han smutskastar Bill Gates?

Vet att BG har en del lurt för sig själv men kan det finnas en möjlighet att epstein skrivit en del mejl för att han vetat att om de kmr ut har ja en hållhake på dessa fast dom ej gjort något fel?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Så du kan inte backa upp ditt påstående med andra ord.
Nej hur skulle jag kunna det? Är du lite efter?
Citera
2026-02-04, 11:53
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Nej, jag ville bara förtydliga att du är en skitpostare som inte har i tråden att göra.
Citera
2026-02-04, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Elon Musk kräver att man avmaskar alla namnen i mailen.

Han reagerar bla på ett mail, där någon tackar för gårdagens nöje med "the naughty 9 year old" som tydligen flugits in från Brasilien. Det börjar dyka upp allt mer bisarra mailkonversationer och kordord. Kanske var det inte "bara" unga tonåringar där, men även ännu yngre barn. Mycket snack om pizza hit och dit. Det är uppenbarligen barn de pratar om!

Vad gäller honom själv, Musk alltså, menar han att han inte uppfattade Epsteins alla kodord och att han faktiskt menade ett helt vanligt "wild party" när han själv försökte besöka ön. För hederliga affärer och nätverkande. Han är ju lite socially off även enligt han själv så det kan faktiskt stämma.

Har du någon källa eller länk ? Googlar man var det finns omnämnt senaste månaden, hittar man endast ditt inlägg.
Citera
2026-02-04, 12:23
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Har förstått att de här är ett riktigt kaninhål men också att de svårt att veta vad som faktiskt kan va sant.

Tänker främst på Bill Gates. Varför mejlar epstein sig själv i ett mejl där han smutskastar Bill Gates?

Vet att BG har en del lurt för sig själv men kan det finnas en möjlighet att epstein skrivit en del mejl för att han vetat att om de kmr ut har ja en hållhake på dessa fast dom ej gjort något fel?

Jag vet inte heller vad jag skall tro om det här. Nu snackas det om att flickor har mördats på ön och att man utfört kannibalism. Prince Andrew skall ha mördat någon yngre tjej.

Jag tror det mesta är BS. Det börjar bli lite som Pizzagate. Galna människors fantasier.
Citera
2026-02-04, 12:24
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Vad är det som är genomskinligt?

Att du är Donald Trump. Övergå till Twitter istället
Citera
2026-02-04, 12:29
Medlem
Citat:

Välkommen till flashback! Här är vi alla efter.
Citera
2026-02-04, 12:33
Medlem
Vem är villig att konfrontera pedofilen Donald Trump som fingrar småbarn och auktionera ut dem till högst budgivande, samt blir avsugen utav 13-åringar?

USAs nuvarande president är definitionen utav en pedofil.
Om ni trodde Epstein var en pedofil, Donald Trump har minst lika många lik i garderoben om inte ens fler?
Samt det ryktas i dokumenten att det ligger begravda unga flickor under Donald Trumps golfplan.

378 anklagelser emot Donald Trump avslöjade i senaste dokumenten, mestadels utav dem innehåller pedofili.
Det är säkert bara på toppen utav isberget.

Nu vet man varför pedofilen Donald Trump motsatte sig att de skulle släppas, en man med rent samvete hade inte motsatt sig det.

”Världsfredsmäklaren”/pedofilen Donald Trump har traumatiserat barn som sedare blivit vuxna för livet.
Senast redigerad av Johan201 2026-02-04 kl. 12:57.
Citera
2026-02-04, 13:27
Medlem
Do1oress avatar
Allt som hänt hittills i härvan är alltså att Ghislaine Maxwell har fått det bättre i fängelse?

Why?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in