2026-02-04, 10:55
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Ja Chomsky är ett väldigt tydligt exempel på hur en grindvakt åt Israel jobbar. Låtsas vara kritisk mot sin uppdragsgivare men missar alltid kärnan.

Och vad har Israel tjänat exakt på det här med tanke på att deras egna premiärminister blev dömd till fängelse i sammanhanget?
Citera
2026-02-04, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Och vad har Israel tjänat exakt på det här med tanke på att deras egna premiärminister blev dömd till fängelse i sammanhanget?
Vad menar du?
Citera
2026-02-04, 11:07
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Sluta skriv i tråden Donald!
Så genomskinligt
Vad är det som är genomskinligt?
Citera
2026-02-04, 11:16
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Vad menar du?

Du missade att Netanyahu skarpt kritiserade Ehud Barak för hans samröre med Epstein och insinuerade att Ehud var pedofil? Hade det inte varit bättre för Israel om deras premiärminister inte hade samröre med Epstein om det var en Mossadoperation?
Citera
2026-02-04, 11:20
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Varför bryr du dig?

Vad är det för jävla fråga? Varför bryr du dig? Varför är du själv inne och surfar på flashback?
Citera
2026-02-04, 11:20
Bannlyst
Citat:
Du missade att Netanyahu skarpt kritiserade Ehud Barak för hans samröre med Epstein och insinuerade att Ehud var pedofil? Hade det inte varit bättre för Israel om deras premiärminister inte hade samröre med Epstein om det var en Mossadoperation?
Det är väl inte konstigt att man kastar någon under bussen när det hettar till? Och vad hade detta med Noam Chomsky att göra?
Citera
2026-02-04, 11:26
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Det är väl inte konstigt att man kastar någon under bussen när det hettar till? Och vad hade detta med Noam Chomsky att göra?

Det är ju du som skriver att Chomsky och Epstein jobbar för Israel. Kan du visa en länk där du skrivit att Chomsky jobbat för Israel innan du läste att han var nämnd i Epsteindokumenten?
Citera
2026-02-04, 11:29
Bannlyst
Citat:
Det är ju du som skriver att Chomsky och Epstein jobbar för Israel. Kan du visa en länk där du skrivit att Chomsky jobbat för Israel innan du läste att han var nämnd i Epsteindokumenten?
Jag tyckte det var ganska givet när han idiotförklarade alla som antydde att Israel var inblandade i 9/11.
Citera
2026-02-04, 11:39
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag tyckte det var ganska givet när han idiotförklarade alla som antydde att Israel var inblandade i 9/11.

Kan du länka posten så jag får läsa om du verkligen skrev att Chomsky jobbade för Israel?
Citera
2026-02-04, 11:40
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
De verkliga pizza festerna var alltså på epsteins ö och inte i en källare under comet pizza i Washington DC, verkar det som

De har också varit i ett hus han har, minns inte vilken stad, och på hans ranch (Där de kanske har grävt ner mördade människor).
Citera
2026-02-04, 11:41
Bannlyst
Citat:
Kan du länka posten så jag får läsa om du verkligen skrev att Chomsky jobbade för Israel?
Var skulle jag ha skrivit någon post om det? Facebook? Så blåst är jag inte.
Citera
2026-02-04, 11:46
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
De har också varit i ett hus han har, minns inte vilken stad, och på hans ranch (Där de kanske har grävt ner mördade människor).
I epstein filerna lärde jag mig att han ägde 2 öar och hyrde ett hus i Santa Monica,en ranch i new mexico, ett townhouse i London skrivet på Maxwell, en våning i Rom, en villa i Riyadh, en lgh i Wien och i Bryssel, ägde ett helt våningsplan i Paris (12 rum) och hade flera bostäder i Manhattan. Varav en hel hyresbyggnad i hans brors namn. Där unga kvinnor tillfälligt fick bo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in