Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Du och dina kompisar är ju uppenbarligen helt inkompetenta som inte lyckas hitta flygplanen på FR24. Begriper du t.ex att ett flygplan som syns snett upp på himlen befinner sig flera mil bort?
Ja, inga problem.
Och om jag börjar kolla igen så säger jag nog till.
Citat:
100% av de strimmande flygplanen jag har kollat upp är identifierbara i FR24 och det handlar uteslutande om helt vanliga trafikflygplan. Jag har tillbringat år med att försöka få syn på chemplan men det är helt omöjligt, de existerar helt enkelt inte.
Inget som överbevisar mig, då jag inte vet vem du verkligen är och jag aner inte vem du jobbar för.
Citat:
Och av detta kan jag enkelt dra slutsatsen att myndigheter, flygledare, meteorologer, planespotters, piloter och andra experter inte "döljer" något. Det handlar helt enkelt om att du och dina "vakna" polare är lite eljest och tror på en fullständigt idiotisk konspirationsteori.
Dra dina slutsatser, så drar jag mina.
Kom i håg att dom inte behöver göra nåt aktivt, bara förhålla sig fullständigt passiva till teorierna, experterna, jordprov, vattenprov, visselblåsare, granskare och alt som indikerar att nåt pågår, har pågått länge osv.
Dom flästa gör ju smart i att förhålla sig tysta, i og med att dom har jobb, kanske hus/bil, familj dom inte vill risikera nåt för. Någon av aktivisterna och visselblåsare har det ju inte gått så bra för och massmedia sätter gärna stempel i panna på aktivister, istället för att granska ordentligt. Hade dom (MSM) inte varit så odugliga, och hellre arbetad för befolkningen, så kanske vi inte klagat så mycket på dom - ganska självklart egentligen.